19 Mart 2016 Cumartesi

L'action Dudak Dolgunlaştırıcı

Herkese merhaba!
Dolgun dudaklara kavuşmak ve bunu mümkün olduğunca ameliyatsız, silikonsuz şekillerde sağlayabilmek her kadının hayalidir. Bu yüzden piyasada birbirinden farklı, çeşit çeşit, ucuzdan pahalıya bir çok dolgunlaştırıcı ürün satılmakta. Tabi bunlar vaatlerini ne kadar yerine getiriyor, tartışılır. Bu merakımda benim karşıma çıkan ilk dolgunlaştırıcı ürün Gratis'te satılani Fransa üretimi L'action dudak dolgunlaştırıcı oldu. Fiyatı bana uygun gelmişti, 20 tl, o an denemekle bir şey kaybetmem diyerek almıştım.



Böyle şeyleri düzenli kullanmak bazen zor oluyor o yuzden sizlere düzenli olarak kullandığıma inanana kadar yazmak istemedim. Benim dudaklarım ince ve küçük olduğu için böyle ürünlerden çok şey bekliyorum.
L'action dudak dolgunlaştırıcı medikal laboratuarlardan çıkan bir ürün.



3 haftadır gunde bir kez dışarı çıkarken rujumun üzerine sürdüm. Parlatıcıyı çok seven biri değilim ama bunun görüntüsü rahatsız etmedi, zira içinde sim ve benzeri şeyler yok. Ten renginde, sürüldüğünde şeffaf duran bir ürün.



Kokusu yok gibi, kıvamı da oldukça yoğun. Uygulaması pratik, kendinden fırçalı bir ürün. Gelelim etkilerine ve sonuçlarına. İlk sürdüğüm zamanlarda bir değişiklik olmamıştı fakat sabırla kullanmaya devam ettiğim zaman hafif karıncalanma ve yanma hissiyle birlikte gelen bir etkisi olmaya başladı. Tabiiki dudaklarım puff diye şişmedi ama yavaş ve az da olsa küçük bir etki gördüm.



Ortalama bir haftalık düzenli kullanımla etki göstermeye başlıyor. Ben gunde bir kez sürdüğüm için bu etkiyi geç görmüş olabilirim. Daha sık kullananlarda daha kısa sürede sonuç vermesi mümkün olabilir. Piyasadaki çoğu dolgunlaştırıcıda olduğu gibi bu ürünü de kullanmayı bıraktığınız zaman etkisi de geçiyor. Yani tüm gün süren bir dolgunluk vermiyor, rujumun rengini ortaya çıkarıyor ve dudak kırışıklıklarını minimalize ediyor. Dudakta kurumadığı, sürekli nemli kaldığı için birşey yiyip içerken peçeteyle silmeniz iyi olabilir zira ne kadar az ruj yersek o kadar iyi :) Tekrar alır mıyım, bence almam bittiği zaman eksikliğini hissedeceğim bir ürün değil. Anlık çözümler için ideal olduğu kanısındayım. Soruna kökten çözüm olacak türde bir ürün değil.



Açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. 10 ml'lik ambalajda satılıyor. Kutusunu attığım için içerik bilgisine ulaşamıyorum. İncelemek ve satın almak için Gratis mağazalarına uğrayabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

22 yorum:

  1. Benimde dudaklarım çok ince bu yüzden bu tür ürünleri seviyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe yarıyorsa ne mutlu kuzucum, bende pek bir işe yaramadı :/

      Sil
  2. etki etmesi için her gün kullanmak mı gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben düzenli de kullansam anlık da sürsem kalıcı ve ciddi bir etki görmedim, zaten yazıda da belirttim. ama belki herkeste farklı etki ediyordur, eğer aldıysanız düzenli kullanıp gözlem yapmanızda fayda var. sevgiler =)

      Sil
  3. Ban daha yeni aldım. Bakalım sonuç nasıl olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir süre kullanımdan sonra düşüncelerinizi burada paylaşırsanız çok sevinirim =))

      Sil
  4. bu ürün bende de var.. 1 ay kadar her gün kullandım hem de günde bir kere falan değil baya bi kulandım :) ama hiçbir etki görmedim açıkçası. aldığıma da pişman oldum, çöpe atmaya da kıyamıyorum öylece duruyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendensiniz :D :D ben attım gitti valla, çok boş bi ürünmüş :D

      Sil
    2. Bende sevmedim yeni aldım bitsin diyo kullanıyorum

      Sil
    3. henüz seveni çıkmadı valla :D

      Sil
  5. Denemekten zarar gelmez diyerek aldım.Ürünü gece yatmadan önce düzenli olarak kullanıyorum.Üç hafta oluyor ve fazla olmasa da etkisini görmeye başladım.20 liraya değer mi bilemiyorum ama bunun yerine nane yağının dudakları dolgunlaştırdığını duydum.Bir deneyin derim��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya valla 3 hafta bi ürünü düzenli kullanım etkisini de şöyle böyle göreceksem kullanmayı bırakırım ben :D :D dediğiniz gibi nane-karanfil yağları bile daha etkili bence =) sevgiler

      Sil
  6. Arkadaşlar bu ürünü hiç tavsiye etmiyorum yalan hiç bir dolgulaştırma da yapmıyor ne parayı ne zamanı harcamayız parlatıcı olarak kullanırsınız belki güzel ama bir patlayıcı da 25 tl verilmez

    YanıtlaSil
  7. Ben yeni aldım. Hiç fark olmadı. Verdim para 35tl.yazik.parlatici olarak kullaniyorum. Bi daha almam

    YanıtlaSil
  8. Benim dudaklarım dolgun ama daha da pürüzsüz ve dolgun olsun istiyorum. Bu nedenle enflasyonla artan fiyatıyla, bugün 35 tlye aldım. Şimdi sürdüm ilk defa ve annem ile kardeşime gidip yüzümde bir fark var mı dedim annem de direk dudakların daha da şiş görünüyor sanki dedi. Parlatıcı etkisi ile de göz yanılsaması olmuş olabilir tabi... Yine de vaadi 1 aylık kullanımda belirgin fark yaratması olduğu için 4 hafta denemeye değer diye düşünüyorum. tabi ben rujun üstüne değil, direk temizlediğim dudağıma sürüyorum. Umarım kanserojen bir etkisi yoktur :)

    YanıtlaSil
  9. Ben Bayadır kullanıyorum, aklıma geldikçe evde sürüyorum, sürüp yatırıyorum bile. Aldığımda düzenli kullanımda dudaklara şekil verip dolgublastiracagi yazıyordu.. Bir tık dolginlastigni farkettim. Anlık değil zaten bu ürün zamanla kalıcılık veren bir ürün diye söylendi bana. Düzenli kullanım sonrası güvenimi kazanmaya başladı.atmayin kullanın sabır işi 🙋

    YanıtlaSil
  10. Birkaç gün oldu alalı gün icerisinde 3 kere falan sürüyorum hosuma gidiyor görüntüsü dolgunlasma erken başladı bende sanirim dudaklarimin ust kisimlari jafif yukarı doğru kıvrıldı eşimin de dikkatini cekti böyle bir ürün aldigimdan haberi bile yoktu etkisi kisiden kişiye değişiyor gibi geldi bana ben memnunum açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bende aldım aynı ürün üzerinde dudak resmi var ama kullanma talimatında kirpikler için yazıyor hiçbirşey anlamadım 😔😡

      Sil
  11. Kesinlikle işe yaradı günde 3-4 kez kullandım. Bir ay olacak neredeyse. Ama sonradan etkisi geçer mi bakalım göreceğim

    YanıtlaSil
  12. Ben bu ürünü iki haftadır günde en az 3 kez uyguluyorum ve etkisinin anlık olduğunu düşünüyorum. Max 3 saat birazcık dolgun gösteriyor sonrasında ise geçiyor bu dolgun görünümünde parlaklığından kaynaklandığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...