7 Mart 2016 Pazartesi

Essence Pretty Girls Are Happy Allık - 01 You Sweeten My Day

Herkese merhaba!
Essence'in dönem dönem çıkardığı tapılası koleksiyonlardan çoğumuz nasibimizi alıyoruz. İlla ki beğendiğimiz bir şey oluyor içlerinde. Ben de bu koleksiyondan çok fazla şey beğenmiştim fakat çevrede kullananları duydukça isteklerimi minimuma indirmiştim ve sadece bu allığı almıştım.



Genelde bütün ürünlerini beğendiğim markanın bu koleksiyonundaki farlar ve bu allık biraz pigmentasyon sorunluymuş meğerse. İyi ki görüntüsüne aldanıp komple seriyi almamışım diyorum.

Bu allık belki de sahip olduğum en şirin allıklardan birisi gerçekten. Kenarları açık pembe, ortasında ise koyu pembeden kalp bulunan cici deseniyle raflarda ben de dahil çoğu kişinin kalbini çalan allığın tek ve en büyük sorunu rengini vermemesi oldu benim için. Aslında orta kısımdaki koyu rengin diğer açık kısımları dengeleyeceğine olan inancım yüksekti alırken. Fakat ne yazık ki öyle olmadı, koyu renk açığı kendine getirmekte yetersiz kaldı.



Beyaz tenli olmama rağmen yanaklarıma kat kat sürdüğüm halde hiç sürmemişim gibi oldu. Bu allığı çok çok beyaz tenli olanlar, yok gibi allık niyetine kullanabilirler bana kalırsa. Benim için süs oldu. Ya da solgun cildin tamamına pudra olarak kullanmak isteyenler olabilir. Ama ona varana kadar ne ürünler geçiyor insanın eline. Allıktan beklentim sadece allık olması aslında :D
12 tl gibi bir fiyata aldığımı düşünürsek parasını hak etmiyor. Yani bu fiyata ne allıklarım oldu, hala severek kullanıyorum.



9 gr'lık şeffaf ambalajında satılıyor. Essence'in hiç bir serisi sürekli olarak satışta olmuyor fakat dönüşümlü olarak aynı seriler yılda en az bir kez raflarda karşımıza çıkıyor. Bu yüzden olur da tekrar satışta olursa diye ufak bir uyarı niteliğinde yazmak istedim bu yazıyı:)




Açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. Bazı Gratis'lerde hala var tek tük. Tekrar karşınıza çıkarsa bir fikriniz oldun en azından.



Şirinliğin yanında işlevsellik de arayanlara tavsiye etmiyorum :)
Sevgiler
Evrim

10 yorum:

  1. bende gratis de elimde şöyle bi bakmıştım bu ürüne. İstediğim etkiyi alamayınca satın almamıştım. O güzel pembe rengi kandırıyor insanı valla:) ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Sadece şirin bir allık keşke performans da daha iyi olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım, en azından gül kurusu tonlarında çok fıstık bir renk verebilirdi, o zaman elimden düşmezdi :)

      Sil
  3. Ambalajı inanılmaz tatlı ama verdiği sonuç gerçekten kötü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum malesef. tester ı yoktu ben alırken, bilseydim almazdım :D

      Sil
  4. Kalp şekli çok tatlıymış böyle görünce kullanamam ki ben desen çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kullanılacak gibi değil ben ce süs dursun diye yapmışlar :D :D

      Sil
  5. Merhaba. Blog keşif etkinliğinden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...