28 Mart 2016 Pazartesi

Wet n Wild Coloricon 8'li Far Seti - Poster Child

Herkese merhaba!
Wet n Wild'ın birbirinden güzel renklere sahip paletlerinden Poster Child bu yazımın konusu olacak.



Rengarenk farlarımızı havaların ısınmasıyla daha çok kullanmaya başlıyoruz. Renkli göz makyajının hergün olmasa da doğru kombinlerle yaz aylarına çok yakıştığını düşünüyorum. Aslında far kullanmayı çok seven biri değilim ama aldığım zaman uygun fiyatlı ve güzel renkli farlar almayı tercih ediyorum. Bu konuda Wet n Wild'ın her mevsime, her kombine ve her göz rengine uyabilen güzel farlarına güveniyorum. Fiyat performans oranı oldukça tatmin edici. En güzel yanı da farların üzerinde renkleri gözünüzün hangi bölümüne uygulamanız gerektiği yazıyor. 


Poster Child far paletinin renkleri oldukça canlı. Rengini tam olarak paletteki gibi veriyor. Uyguladığınız zaman da paletteki gibi canlı duruyor.



Üzerinde yazan kullanım yerlerine göre sürdüğünüz zaman yumuşacık renk geçişlerine sahip güzel bir göz makyajına sahip oluyorsunuz.



Ambalajının şeffaf olması güzel fakat çok kolay kirleniyor, toz oluyor. Yanında çift taraflı aplikatör ve fırçası ile geliyor. Tabi mecbur kalmadıkça bu minik fırçaları kullanmanızı pek tavsiye etmem hiç profesyonel değiller. Farların yapısı yumuşak ama tozutuyor. Far bazı ile performanslarının daha iyi olduğunu düşünüyorum.



Kutusunun arkasında, farların üzerindeki yazılarla numaralar eşleştirilmiş. Bunun amacı, kutu arkasında yazan numara kombinasyonları ile istediğiniz türde farklı makyaj önerileri sunmak. Farları tek renk olarak kullanabileceginiz gibi, 2'li, 3'lü 4'lü olarak da kullanabilmeniz için fazlasıyla yardımcı olduğunu söyleyebilirim. Açıldıktan sonra 2 yıl kullanım ömrü var. Fiyatı 20 tl civarında fakar indirimlerde oldukça düşüyor. Bütün Wet n Wild ürünleri gibi bu da Çin üretimi, içeriği temiz değil. Ancak çok küçük bir bölgede kullanıldığı için çok büyük bir sorun sayılmaz.
Gratis'te Wet n Wild standında bulabileceğiniz Poster Child far seti marine renkleri ile yazın favorilerinizden olabilir. 
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. Nasıl kullandığınızı gerçekten çok merak ediyorum :) bu renklere karşı önyargılı olduğum için alamadım paleti ama bir yanım da al diyor..
    leydibakimvemakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Evet canlı renkteki farlara karşı önyargı bende de vardı ama bunu bu paletle yendim ve dedim ki niye hep aynı sıkıcı renkleri kullanıyorum yazın. Rengarenk giyiniyorum ama rengarenk makyaj neden yapmıyorum diyerek aldım. Pişman da değilim zaten fiyat pişman olunacak bir fiyat da değil :) Vaktim olduğu bir gün uygulama resmini yazıya ekleyeceğim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben Wet'n Wild ürünleirni çok seviyorum hem uygun fiyatlı hemde ürünleri çok güzel ama yinede renkli far paletlerini almaya cesaret edemedim açıkcası :) Bu arada blogunuzu takibe aldım bende bloguma beklerim :) www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu yeni gördüm :) ben de sizi takibe alıyorum hemen :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...