26 Mart 2016 Cumartesi

Wet n Wild Megalast Rujlar - Cherry Bomb, Mocha-licious, Rose-bud, Spiked with Rum ve Sand Storm

Herkese merhaba!
Wet N Wild'ın herkesin kalbine taht kurmuş bir çok güzel ürünü var. Özellikle far paletleri oldukça gündemde. Rujlarına ise yakın zamanda yeni renkler kattı ve bana göre harikalar.




Öncesinde o kadar da ilgimi çeken, kendime yakıştırdığım tonlar yoktu ancak bu kez hepsini almamak için kendimi zor tuttum ve en çok tercih ettiğim tonlardan yana kullandım şansımı. Tabi eski renklerden de elimde mevcut ve hepsini bir arada yazmaya karar verdim. Umarım keyifle okursunuz.
Gratis mağazalarında kapış kapış giden, bir ürünü sevildi mi bir daha görmenin pek mümkün olmadığı bu marka bir Amerikan markası. Ancak Çin'de üretiliyor. İçerik olarak temiz değil ancak yine de fiyatı uygun olduğu için çok satılıyor. 
Renkler yenilenmeden önce bende Cherry Bomb ile Rose-bud vardı. Deneme amaçlı alıp biraz hüsrana uğramıştım. Zira Cherry Bomb hayatımda gördüğüm en zor sürümlü ruj bana kalırsa. Oldukça kuru ve sert bir yapıya sahip. Rengi de koyu olduğu için dudakta pürüzsüz görünüm elde etmek benim için imkansız oldu. Harika bir koyu vişne rengi olsa da kullanamadım ve öylece kaldı. Rose-bud ise çok güzel canlı bir pembe renkte. Alırken farketmedim ama benim dudaklarım zaten pembe olduğundan bir de bunu sürünce iyice cart bir pembe oldu, haliyle bu da kaldı. Bir daha bu seriye el atmam derken yakın zamanda yeni eklenen renklerle adeta beni benden aldı.



Bu kez koyulu açıklı nude tonlarında daha çok seçenek vardı ve ben de Mocha-licious, Sand Storm ve Spiked with Rum renklerini aldım. 3ü de favorim oldu. Aldığım günden beri de yiyorum desem yeridir. Öyle ki Sand Storm'dan bir tane bitirmek üzereyim, dibi göründü o derece. (Bu arada Sand Storm, Mac Mocha'ya çok çok benziyor.) Cherry Bomb'un aksine diğer renklerin sürümü harika. Yarı mat bitirişe sahipler ve orta yumuşak yapıdalar. Çok vıcık vıcık kayan rujları hiç sevmediğimden bu renklerin ayarı tam olmuş düşüncesindeyim. Rengi dudağa hapseden hyaluronic mikro-kürecikler sayesinde 4 saate kadar kalıcılık vaatleri var. Ben o kadar uzun süre bir şey yemeden duramadığım için bilemiyorum ancak konuşurken uçup giden rujlardan olmadıkları kesin. Belli bir kalıcılıkları var evet. Özellikle nude tonlarındaki son aldıklarım dudakla çok güzel örtüşüyor, renkleri itibariyle dudağı daha dolgun ve doğal gösteriyorlar. Yarı mat bitirişlerine rağmen dudakları çok kurutmuyorlar. İçerdikleri doğal deniz bitkisi özleri, allantoin, koenzim Q10 ve A&E vitamini ile nemlendirme sağlıyorlar. 
Bendeki renklerin swatchları bu şekilde; yukarıdan aşağı sırayla Rose-bud, Sand Storm, Mocha-licious, Spiked with Rum, Cherry Bomb.



Bu rujlarla ilgili sevmediğim hatta nefret ettiğim tek şey ise ambalajları. Bu kadar dandik bir kapak görmedim :) Üstelik rujlar tam olarak içeri kapanmadıgı, uçları dışarda kaldığı için her seferinde kapağa bulaşıyor, kırılabiliyor ya da şekli bozulabiliyor. Kapağın şeffaf plastiği de zorlamaya gelmiyor, kıyıları çatlıyor. Anlamsızca saçma bir kapak yani :) Umarım yenilerler. Fiyatları 10 tl civarı. Açıldıktan sonra 18 ay ömürleri var. Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Sizin favori Megalast renkleriniz hangileri? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Sevgiler
Evrim

17 yorum:

  1. Bileğinizdeki ilk rujun rengini çok beğendim.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın bende severek kullanıyorum bir çok rengi var özellikle ülkemize yeni gelen renklerinin hemen hemen hepsini sevdim diyebilirim.Ve evet ambalajları çok can sıkıcı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim =) evet yeni gelen renkler çok alınası.

      Sil
  3. bende severek kullanıyorum bu markanın rujlarını bileğinizdeki son rengi bitirmek üzereyim hatta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sevmişsiniz demek ki o rengi :) benim en sevmediğim o oldu, çok sert :/

      Sil
  4. Spiked with Rum tam benlik ya bugün keske Gratise gitmeden once yazını görseydım bayıldım!!

    YanıtlaSil
  5. Çoğu bende de var, bayılıyorum bu rujlara :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen özellikle son aldığım 3 taneyi yiyorum galiba :D

      Sil
  6. İlk aldığım renk Think Pink'ti birkaç kullanımdan sonra kaybettim. Zaten ten rengime uymuyordu. Sonrasında Rose Bud aldım severek kullanıyordum ki annem el koydu. Şuanda Bare It All aldım ve rengimi buldum diyebilirim. Dudağımda var ile yok arasında oldukça doğal duruyor. Göz makyajımı yoğun yaptığımda nude dudak istediğim için vazgeçilmez rujum oldu kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bare it all bende fazla açık durdu ama harika bir renk =) sand storm u da sevebilirsiniz =)

      Sil
  7. en sevdiğim sand storm tabi ki :-))

    YanıtlaSil
  8. bare it all rengini de tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o rengi elime alıp alıp bırakıyorum ya çok açık durur da yakışmazsa diyer :) testerını da bulamadım hiç, aklımda ama, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Harika renkler, Gratis indiriminde elime aldım aldım bıraktım. O kadar çok rujum var ki...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...