16 Nisan 2016 Cumartesi

L'oréal Paris False Lash Superstar Maskara ve Superstar Eyeliner - Siyah

Herkese merhaba!
Son zamanlarda çok fazla alışveriş yaptım bu yüzden hangisini önce yazacağımı bilmiyorum. Ancak bu ikili hazır raflara yenice gelmişken öncelik vermek istedim. Jennifer Lopez'in tanıtımını yaptığı bu seti Gratis'ten geçen ay aldım ve normalde ikisi 80 tl civarı tutacakken tanıtım kampanyası ile ortalama 38 tl gibi bir fiyata geldi.





Gerçekten karlı bir alışveriş oldu. Zaten elimdeki rimeller de yavaş yavaş bitmek üzereydi ve çok iyi denk geldi. Eyeliner olarak da ince keçe uçlu olanlar her zaman öncelikli tercihim.

Superstar False Lash, iki kademeli bir maskara. 1. kısmında kirpiklerinizi daha kalın ve tek tek ayrılmış göstermek için beyaz baz bulunuyor.



Bu beyaz bazın fırçası topaklanma önleyici ve tek tek ayıran tarzda bir tasarıma sahip. Ortası ince kıyıları bombeli. Bunu uyguladığınızda kirpikleriniz bembeyaz oluyor ve asıl maskara için hazırlanıyor. Ancak bu bazı çok fazla kat kat uygularsanız sonra kapatmakta zorlanabilirsiniz.



Daha sonra fazla kurumasını beklemeden 2. kısma geçiyoruz. 2. kısım da simsiyah bir rimel bulunuyor. Fırça yapısı da benim en sevdiğim çeşit olan kavisli yapı.



Bütüm kirpikleri aynı anda şekillendirdiği için, tek hamlede uzun ve kalkık kirpikler elde etmeniz amaçlanmış. Bu yay şeklindeki kavisli yapı genelde seyrek ve kısa kirpiklerimde en çok işe yarayan fırça türü oluyor benim için.



Çünkü ne kadar az sayıda tekrar ederseniz, maskara o kadar işlevsel oluyor. Kat kat sürmek hem kirpikleri ağırlaştırıyor hem de topaklanma yapıyor. Baz ile kullanıldığında optimum etki yaratan bu rimel, tek başına da oldukça başarılı. Aralarındaki fark benim gözlemlediğim kadarıyla şu; baz ile daha uzun saatler boyu ve daha kolay takma kirpik etkisi elde ediyorsunuz.  Bazsız olarak tek başına ise 3-4 hamlede takma kirpik etkisine ulaşıyorsunuz ve gün sonuna doğru hafif bir düşme olabiliyor kirpiklerde. Kıvamı ıslak sayılmaz, yoğun diyebilirim o yüzden belki uzun süre kullanımdan sonra topaklanma yapabilir. Ama şimdilik başarılı bulduğum bir maskara oldu. Özellikle kaldırma (push-up) etkisinden çok memnun kaldım.
Toplamda 5 ml olan bu rimelin her bir kısmı 2,5 ml. Tek başlarına miktarları az olsa da bir arada eşit kullanımda normal bir rimel kadar uzun gider diye düşünüyorum. Maskaranın tasarımı da güzel, metalik gümüş ve siyah renkte bir ambalaja sahip.



Superstar Super Liner ise benim The Balm Schwing'den sonra normal bulduğum bir eyeliner oldu. Keçe uçlu olması sayesinde tek seferde jilet gibi eyelinerlar çekebiliyorsunuz. Ancak kurumadan kalma süresi çok uzun olmayabiliri zira yapısı bana öyle hissettirdi.



Her gün kullanmadığım için eyeliner çekme konusunda epeyce özürlüyüm ona rağmen bunda hiç zorlanmadım. Kalından önceye doğru biten keçe ucu, sizin bastırma şiddetinize göre kalın ya da ince çizgiler çekmenizi sağlıyor. Linerın bitişinde fazla bastırmadan sadece uc kısmını kullanırsanız incecik kuyruklar elde edebiliyorsunuz.



Ayrıca rengi simsiyah olduğu için ikinci bir kat uygulamaya ben gerek duymadım. Sabahtan akşama kadar kalıcılığından ve siyahlığından hiç bir şey kaybetmedi. Akşam temizlerken denemek için önce suyla ovduğumda dağılıp silindi ki suya dayanıklı olmadığı için bu normal. Makyaj temizleyici misel suyumla kolayca çıkarabildim.

Her iki ürün de akma, bulaşma gibi bozulmalara uğramadı. Gözlerimde de yanma, hassasiyet, iritasyon gibi şikayetler yaşamadım. Ancak kirpik dökme sorunu var, temizlerken veya birkaç gün üst üste kullandığımda gün içinde dökülme oldu.
İkisinin de açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var. İkisinin de içeriği klasik L'oréal ancak paraben ve türevleri içermiyorlar. Maskara da panthenol ve bir kaç bitkisel öz bulunuyor.



Farklı sorularınız olursa lütfen yorum olarak bırakın. Watsons, Gratis, Rossmann gibi mağaza zincirlerinde ve kozmetik dükkanlarında set halinde veya tekli olarak bulabilirsiniz. Ancak bildiğim kadarıyla set fiyatı kısa bir süre için geçerli. Daha sonrasında ise indirimleri takip etmekte fayda var.
Bir de bir not düşmek isterim, L'oreal bildiğiniz üzere hayvan deneyleri yapan bir marka, elimde markaya ait bir elin parmağını geçmeyecek kadar ürün var ancak bu ikiliyi alırken açıkçası acelem vardı, derse yetişecekken mağazaya girmiştim ve uygun fiyatını görünce diğer şeyler aklıma gelmedi. Yani evet ürün güzel ancak L'oreal'e ait elimdeki ürünleri bitirince bu da dahil almama kararı aldım, katliama daha fazla destek vermek istemiyorum. Mümkün olduğunca temiz içerikli, doğa dostu markalara yöneleceğim.
Sevgiler
Evrim

18 yorum:

  1. Çok iyi bir fiyata almışsın güle güle kullan dilerim :) Eyeliner ucu farklı ama rengi çok doğal duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) kullanımı bana çok pratik geldi keçe ucunun. rengi simsiyah ama sert görünmüyor evet :)

      Sil
  2. hem rimeli hemde eyelinerı çok merak ediyorum keşke bana da denk gelseydi:) tüh.. ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim set halinde olmasa bile tekli olarak indirimlerde oldukça iyi kampanyalara denk gelirsiniz =) teşekkür ederim beğenmenize sevindim =)

      Sil
  3. Bende bunu hiç görmedim ki her geçtiğimde bakıyorum :) Baya iyi denk gelmiş. İkisini de almak istiyorum soru isaretleri vardı kafamda, iyi oldu. Teşekkürler canım! :)

    YanıtlaSil
  4. bu maskara bazından ötürü benim de istek listemde güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baz ile birlikte geliyor oluşu iyi olmuş bence de =)

      Sil
  5. Rimeli bende kullanıyorum ama bir türlü beceremedim. Beyaz baz niyeyse rimelle tam kapanmıyor. Birde rimel acayip yoğun bir sürüyorum tüm kirpikler bütün oluyor. Şimdi sürerken baya bir rimelden arındırıp öyle sürüyorum ve tektek elimle ayırıyorum. Sanırım ben beceremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirine sık yapıda kirpikleriniz varsa belki ondan olabilir, değilse de bilemedim her maskara herkeste farklı etki veriyor. o yapıştırma olayını biraz ben de yaşıyorum bu üründe ama kat kat hepsine geçmek yerine sadece yapışan yerleri fırçayla tarar gibi ayırınca çözüme ulaşıyorum :) o beyaz bazı kapatmakta ben zorlanmadım ama bazı çok kalın sürmemekte fayda var =) sevgiler

      Sil
  6. Benim kirpiklerimi dökmeye basladi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir kaç ügn üst üste kullanımda uzun vadede bende de öyle bir etki yaptı, zaten yazıyı güncelledim bazı noktalarını. tekrar alacağım bir marka olmadığından bir de böyle olunca.. =) sevgiler

      Sil
  7. Yazınızın sonunda verdiginiz karar beni çok sevindirdi gerçekten etik içerikli çok fazla marka var araştırıp denenerek bu tür markalara hiç ihtiyaç duymadan dünyada bizden başka Canların ya yaşama hakkını elinden almadan ürün kullanmak mümkün .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle =) teşekkür ederim güzel yorumunuz için =) sevgiler ^^

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...