20 Nisan 2016 Çarşamba

8x4 Parfüm Deodorant - Soft Kiss

Hepinize merhaba!
Yaz yaklaşırken deodorantları kışa göre biraz daha fazla kullanmaya başlıyoruz. Piyasada çoook fazla çeşit olsa da genelde koku zevkimize uyanlar arasında seçim yapıyoruz.



Açıkçası ben şekerli kokulara hiç dayanamadığım için deodorant dünyasındaki ürünlerin yarısından fazlası benim için hiç yok gibi. Sadece çiçeksi, hafif, pamuksu, fresh, okyanus gibi kokulara yöneliyorum.
8x4'ün tazelik konusunda çok başarılı olduğunu düşünüyorum çünkü en çok kararsız kaldığım iki markadan biri olmuştur hep. Birbirinden güzel ve yenileri eklenen kokular arasından seçmek çok zor geldiğinden elim hep neredeyse ortaokuldan beri kullandığım bu açık pembe olanına gider.




Kırmızı olanını da çok severim ancak bunu dört mevsim içimi baymadığı için daha çok tercih ediyorum. Neşeli, ferah ve çiçeksi bir koku olan bu parfüm deodorantı yaz sıcaklarında çantamdan ayırmıyorum. Ortalama 12 saate kadar tenimde kaldığı oluyor bu yüzden parfüm etkisini de görüyorum. Gerçi üzerinde 24 saate kadar kalıcılık yazıyor ama o kadar uzun süre sürmüyor. En sevdiğim yanı da meme kanseri vb gibi çok beter hastalıklara yol açabilen, zararlı bir kimyasal olan aluminyumu içermiyor oluşu.




Pudrasız olduğu için ter bezlerini tıkamıyor, sadece ter kokusunu çok başarılı bir şekilde örtüyor. Şunu söylemeliyim ki her ne kadar bir çoğumuz pudralı deoları çok sevip kullansak da onların aslında çok daha zararlı olduğunu unutmamalıyız. Çünkü terlemek sağlıklı bir vücut olayıdır ve terleyemeyen koltuk altı bezi başka sorunlara yol açar. Zaten aluminyumu da daha çok pudralı ürünlerde kullandıklarından, ben artık onları almıyorum, dikkat ediyorum. 



Soft Kiss, son derece romantik bir koku karışımı olan ylang ylang, bergamot ve sümbül notalarını barındırıyor. Leke bırakmıyor. Cilde uyumu dermatolojik testten geçmiş. Paraben ve türevlerini de içermiyor. Klasik bir deodoranta göre oldukça temiz sayılabilecek bir içeriğe sahip. 
150 ml'lik sprey ambalajında neredeyse tüm kozmetik mağazalarında bulabileceğiniz bir ürün. Tabi Gratis, Watsons gibi zincir mağazalarda çeşitleriyle birlikte sık sık indirim ve kampanyalara giriyor.
Sizin sevdiğiniz 8x4 deodorantlar hangileri? Yorum bırakırsanız sevinirim.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...