17 Nisan 2016 Pazar

Missha Signature Real Complete BB Krem - No 13 Light Milky Beige

Merhaba! 
Bu yazımda sizlere çok sevdiğim ürünlerin yaratıcısı olan Missha'nın en sevdiğim BB kreminden bahsedeceğim. Missha'nın sitesinden yaptığım bilmem kaçıncı alışverişim oldu bu ve yine çok memnun kaldım. Tester bolluğuna diyecek lafım yok :) 




Daha önceki Missha yazımda en çok satan BB Perfect Cover'i tanıtmıştım. Buradan okuyabilirsiniz. Fakat onu daha çok normal ve kuru ciltler seviyor, bunu ise hassas ciltler için üretmişler. Karma ciltler için de uygun, daha az parlama yapıyor Missha M Perfect Cover'a göre.


Profesyonel anlamda BB krem nasıl oluyor Missha sayesinde gördüm. Aslında günlük kullanımda Pure Beauty nin BB kremini de çok seviyorum hatta gün içinde biraz parlama yapmasından başka şikayetim yok. Ama Missha nın bu ürünü bir başka. Kıvamı, kokusu, renk seçenekleri, kalıcılığı, kapatıcılığı bir sürü özelliği onu listemde bir numara yaptı. 





Sitesinden indirimle 50 tl'ye aldım. Normalde fiyatı 75 tl civarı. 45 gr'lık tüpte satılıyor ama tüp dediysem dışı sert mika plastik ile kaplı, elle sıkmalı değil, pompası var. Tam gereken miktarda ürün pompalıyor, fazlasını değil. Kremin kıvamı da yoğun sayılır. Kapatıcı olmasına rağmen cildin nefes almasını engellemiyor. Bakım yapıyor ve güzelleştiriyor.



Ben en güzel uygulamayı bazen elimle bazen de süngerle elde ediyorum. İserseniz fondöten fırçası ile yüze dağıtıp ardından süngerinizle pıtı pıtı yaparak çok doğal bir görünüm elde edebilirsiniz.



Kapatıcılığı gerçekten muhteşem. Çizgilere dolmadan, kalıp gibi durmadan ciltle uyumlu bir şekilde rengi eşitliyor, kızarıklıkları örtüyor ve yüzünüz capcanlı bir görüntüye kavuşuyor. Mat bitirişe yakın ama cilde gereken aydınlığı da veriyor. Pudra sürerseniz tam mat, sürmezseniz aydınlatıcıya gerek kalmadan sağlıklı bir tene sahip oluyorsunuz. Kuru ciltlerde belki nemlendiricisiz hafif pul pul olabilir. Kokusu çoook hafif, panthenol içerikli kremlere benziyor. Bana yoğun ya da rahatsız edici gelmedi. Yapısının karma ve hassas ciltlere daha uygun olması sayesinde altına yaz aylarında güneş kremi de sürebiliyorum. Biraz emilmesini bekledikten sonra BB kremi sürüyorum, hafifçe pudra ile geçtim mi tamam oluyor. Çamurlaşma yapmıyor. Gün içinde karardığını da gözlemlemedim, oksitlenmiyor.







Piyasadaki bütün BB kremler arasında açık ara en beğendiğim her zaman bu olmuştur. Missha ile tanıştığımdan beri bütün drugstore BB leri ve CC leri benim gözümde çöptür (Pure Beauty hariç, zaten o da Kore ürünü). Garnier, Maybelline ve adı aklıma gelmeyen diğer BB leri zamanında hep denedim, çoğu çamur gibi durdu yüzümde, tenim kustu, ayrıca açık ton konusunda inanılmaz yetersizler. İçerikleri de bir o kadar kötü.


Missha Signature'ı ilk aldığım zaman küçük boyuyla 6 ay idare etmişken bu kez indirimde büyük boyu (45 gr) daha hesaplı olduğu için bunu seçtim. Her kuruşunu hakediyor. Ayrıca içerdiği bir sürü besleyici bitkisel öz ve cilt rengini açan formülü ile cilde bakım yapıyor. Beyaz tenimi güneşe çıkarmayı sevmediğim gibi bronzluğa da hiiiç ilgim yok. Bu yüzden sevdiğim en önemli özelliklerinden biri de tabii ki SPF 25/PA++ olması. BB kremde tercihim öncelikli olarak her zaman Missha'dan yana olacak diye düşünüyorum. Birileri daha iyisini yapana kadar şimdilik en iyisi benim için bu :) Bu arada 13 ve 21 tonları açık tenler için ama 13 süt beyazı, 21 ise açık buğdaya önerilmekte. Eğer gerçekten soluk beyaz değilseniz 13 numara sizi hayalet gibi gösterebilir. 21 açık buğday tenlilerde en doğal duranı.
İçerik olarak piyasadaki diğer ürünlerin çoğundan daha iyi olduğu kesin. Temiz sayılabilecek nitelikte. 50 farklı bitki özü ile inanılmaz bir formülü var. Cilt ile uyumlu, kırışıklık giderici, beyazlatıcı olması ve güneş koruma faktörü içermesi beni cezbeden noktaları. Ürünün açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.
Denemeden herhangi bir tonunu ve büyük boyunu almayın derim. Unutmayın her zaman size en iyi gelen ürün, cildinizi en iyi şekilde tanıyarak bulacağınız üründür.
Sevgiler
Evrim

8 yorum:

  1. O ne güzel bir ambalajdır... Bayıldım!
    Hemen sitesine bakacağım canım, haberdar değildim... Teşekkürler... :)
    Sürümü de süper geldi bana, beyazımsı ya onu sevdim.
    Bu arada telefonun kılıfı kırmızı ha? Çok güzel seçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) bu en açığı ama süt beyazdan biraz koyu tenlilere hayalet gibi gelebilir aman dikkat :)
      telefonun kılıfı kırmızı evet, en sevdiğim renk :)

      Sil
  2. Bir anlık bir panik, bir şüphe, aman gizlice izleniyo muyum falan sinir bozukluğu komikliği olsun dedim :)))
    Evet son fotoğraftaki yansıma aslında. Dedektif Gadget iş başında :D

    YanıtlaSil
  3. ben çok meşhur olan BB sini kullanmıştım çok gri geliyor bana cildimle bütünleşmiyor o yüzden bıraktım kullanmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki uygun olmayan bir tonunu denemişsinizdir, bilemedim :) bana da aslında 21 i yok gibi oluyor ama bir ton açık kullanmayı seviyorum yüz ürünlerinde. Bir de sıcak/soğuk alt ton olayı var tabi :)

      Sil
  4. Sanırım yüzüme uyacak tek bb krem rengi elimde tonlarca ürün var diye almamıştım ama en kısa zamanda alınacaklar listesinde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de BB kremde yaşadığım en büyük sıkıntı çok açık ton bulamamaktı. Taa ki Missha yı bulana kadar :) açık ton konusunda tatmin oldum sonunda :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...