28 Nisan 2016 Perşembe

Urban Care Natural's Biotin ve Keratin İçeren Dökülme Karşıtı Yoğun Saç Bakım Maskesi

Merhaba :)
Urban Care'in saç ürünlerini genellikle hep beğeniyorum. Özellikle sütlü saç köpüğüne bayılıyorum. Bu maskelerin de çok fazla çeşidi var ama kendi ihtiyacıma göre bunu uygun buldum.



Bir dönem saçlarım oldukça mat ve yıpranmıştı, kuaförde keratin yükletmeyi düşünmüştüm ama çok uçuk fiyatlar verdikleri için piyasada ulaşabileceğim, içinde keratin bulunan ürünlere yöneldim. İndirimde 11 tl gibi bir fiyatta bunu görünce denemeden duramadım.

Bu bir maske olduğu için haftada iki üç kez kullanımı uygun bir ürün. Ben şampuandan sonra mutlaka saç kremi de kullanırım ama bunu kullanacağım zamanlar saç kremini kullanmadım. Maske olduğu için yoğun bir formda, en sevdiğim özelliği ise tüm saça uygulanabiliyor oluşu. Kökten uca nemli saçıma sürüp, sık dişli bir tarakla güzelce yedirip yaklaşık 5 dakika bekleterek kullandım. Üzerinde 1 dakikanın yeterli olacağı yazıyor ama dediğim gibi çok yıpranmış saçımda 5 dakika daha iyi oldu. Ben bunu böyle yaklaşık 2 ay boyunca haftada 3 kez filan kullandım.



4. kullanışımdan sonra etkilerini görmeye başladığımı hatırlıyorum. Hem saç uçlarım birbirine daha az dolaşıyordu hem de genel olarak bir canlılık, renk parlaklığı gelmişti. Dökülmeyi de engellediği yazıyor ancak o dönem saçlarımda anormal bir dökülme yoktu o yüzden o konuda yorum yapamam. Ama içerdiği biotin ve bitkisel keratin, saçın en önemli iki yapıtaşı olduğundan etkisini gözümle gördüm. Bebek saçlarım daha da sıklaştı ve saçlarımın uzama hızında biraz artış oldu. Tarama sırasında kopmaya bağlı dökülmeler oldukça azaldı. Buna bağlı olarak, bunlardan kaynaklı dökülmelere de iyi gelebileceğini düşünüyorum. Tüm saça uygulanmasına rağmen ağırlık yapmadı, çabuk yağlanmasına sebep olmadı. Kısacası çok faydasını gördüğüm, saçımı toparlayan, sevdiğim bir ürün oldu.



Ürün 200 ml'lik mor renkli tüp ambalajında satılıyor. Kendisi beyaz renkte. Çok güzel bir kokusu var ama çok uzun süre kalmıyor saçta. Açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. İçeriğinde bir çok kimyasal olsa da bunlar arasında öyle çok zararlı olanları göremedim. Paraben de içermediği yazıyor zaten. Ürünün üzerinde tavşan resmi bulunuyor, hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Her saç tipine uygun, dökülme karşıtı ve güçlendirici biotin&keratin maskesi olarak geçiyor.



Diğer çeşitlerine de göz atmak istediğim, indirimde gördükçe satın alabileceğim bir saç maskesi oldu benim için. Watsons, Gratis gibi mağazalarda ve Cosmetica gibi online alışveriş sitelerinde rahatlıkla bulabilirsiniz. 
Sevgiler
Evrim

7 yorum:

  1. şampuanını kullanıyorum bende fena değil kemi ile beraber denemek lazım aslında ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu maske ama krem gibi de kullanılabilir evet neden olmasın, birlikte daha iyi sonuç verir belki =)

      Sil
  2. İndirim zamanı mutlaka alıcam! Not aldım canım teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  3. Yeni kullanmaya başladım, sonucu göreceğiz, pek umudum yok ama,

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...