28 Temmuz 2015 Salı

Essence Coverstick Kapatıcı - 06 Matt Ivory

Merhabalar :) 
Yeni bir Essence yazısı ile buradayım. Bu benim ilk kapatıcım. Normalde ihtiyaç duymazdım ama son zamanlarda cildimde kızarıklıklar ve sivilceler olabiliyor.
Bir de sıcak alerjilerim başladı, yüzümde güneşe çıkmasam bile minik sivilceler oluyor.




Bu yüzden uygun fiyatlı çabuk çözüm olabileceğini düşündüğüm için Gratis'ten bunu aldım. Fiyatını tam hatırlamasamda 5-10 tl arasında birşeydi.

Kendisi ruj gibi bir ambalajda ve bu ambalajı sarmalayan minik bir karton var etrafında. Bendeki fondötenimle uyumlu olsun diye en açık rengi 'matt ivory'.
Adından da anlaşılacağı gibi mat bitirişli, parlama karşıtı bir ürün.
Gerek göz altı kapatıcısı gerekse cildimdeki kusurları örtmek için fiyatına göre bana yeterli geldi.




Öyle muazzam sonuçları yok ama fondöten/BB krem altına kullanım için ideal ve çok pratik. Ruj görünümlü, asansörlü ambalajı var. Sivilce ve kızarıklıkları % 90 gizlediğini söyleyebilirim. Tabi kocaman aknelerde, izlerde nasıl sonuç verir bilemem. İçeriğinde cildi yatıştırıp yenilemesi ile bilinen allantoin bulunuyor. Yapısı oldukça katı. Ama sürümü sert değil. Pullanma veya dökülme yapmadı. Ama eğer nemlendirici üzerine uygularsam, ve nemlendirici yoğun yapıdaysa, biraz fazla kaçmıssa, bunu sürerken silgi tozu gibi partüküllere ayrıldığını gözlemledim. Zaten birkaç farklı ürün üst üste uygularken az sürmekte fayda var yoksa böyle oluyor.





5 gr'lik ambalajında satılan bu minik kurtarıcının açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. Zaten günlük kullanımla 3 ay filan gider herhalde. Bir türlü bitmeyen kullanmaktan bıktığınız kapatıcılar gibi değil. Kalıcılık süresi bence gayet iyiydi çünkü zaten tek başına kullanmadım, fondöten ve pudra ile sabitlediğim zaman makyajımı silene kadar etkisini sürdürdü. 
İçerik olarak süper temiz değil paraben türevi içermekte, bunu belirtmeliyim. Ama içerdiği bir takım doğal-bitkisel özler de var. Uygun fiyatlı kapatıcı arayanlara önerebilirim.
Sevgiler
Evrim

1 yorum:

  1. benim de ilk kullandığım kapatıcı bu essense in cover stick kapatıcısıydı.Ama ben fiyatı çok uygun diye bunu almıştım.fakat daha sonra kullandım ve gördüm ki hayatımın kapatıcısı ve benim en büyük kurtarıcım umarım faydalı olur teşekkürler ...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...