3 Ağustos 2015 Pazartesi

The Body Shop Deniz Yosunu Özlü Matlaştırıcı Nemlendirici Gündüz Kremi

Merhaba. 
Bu yazımda sizlere çok sevdiğim bir içerik olan deniz yosunlu bu ürünü anlatacağım. TSB'nin bu kremini ilk kullanışım. Bu ürüne havalar ısındıkça parlaması artan cildimi, yağlanmasını arttırmadan nemlendirecek bir krem arayışındayken indirimde denk geldim.



Matlaştırıcı ve yağ içermeyen, su bazlı formüle sahip kremler ilgimi çekiyor. Deniz yosunu barındıran ürünler de genelde bu yönde içeriğe sahip oluyorlar zaten. Seçimi doğru yaptığımı düşünüyorum, bu krem çok severek kullandığım, yazın sıcağında bana köstek değil destek olan bir krem oldu.



50 ml'lik kavanoz ambalajında satılıyor. Ayrıca bir ambalajı yok ama kapağının altında bir de sızıntı önleyici kapak var.



Ben indirimde 25 tl civarında bir fiyata almıştım, normal fiyatını bilmiyorum. Öncelikle kremin karma ve yağlı ciltler için olduğunu belirtmeliyim. Yağ içermiyor ve parlamayı önleyici mat bitirişli bir yapıya sahip. Kokusunun muhteşem olduğunu da belirtmeliyim. Yapısı jelden kreme doğru yani yoğun değil ama akışkan da değil.




Fındık kadar ürün tüm yüzüme yetiyor. Hem nemlendiriyor hem de yağ fışkırmaya hazır olan cildimi kontrol altına alıyor. Makyajımın altına da çok iyi gidiyor. Gün içerisinde de fazladan yağlanma/parlama yapmıyor. Genel olarak sıcaktan meydana gelen minik minik isilik gibi oluşumlarımı da söndürdü ilginç bir şekilde.
Kremin tek eksi yönü bana göre gündüz kremi olmasına rağmen içeriğinde SPF olmaması. Ama belki SPF içerse yapısı bu kadar hafif olmayabilirdi diye düşünüyoum. Zaten altına kolaylıkla güneş kremi sürebilirsiniz bence.
Paraben içermiyor. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. TSB indirimlerinde denk geldiğim zaman tekrar almak isteyeceğim bir ürün. Sizin de böyle bir cildiniz varsa bu kremden memnun kalabilirsiniz. 
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. biraz pahalı diye hatırlıyorum bu ürünü indirim zamanı bakmak lazım aynı cilt tipine sahibiz karma ciltliyim ben =( =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drugstore nemlendiricilerine göre pahalı ama içeriği de bir o kadar temiz. Verdiği mat görünüme ve kokusuna değer bence :) ama ben zaten tsb den alacağım her şey için indirimi bekliyorum :) öyle daha mantıklı oluyor. istediğim ürünleri biriktirip 3 al 2 öde vs gibi değerlendiriyorum :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...