17 Temmuz 2015 Cuma

Nashi Argan Yağı ve Şampuanı

Herkese merhaba! 
Bu yazımda sizlere Nashi Türkiye'nin bana denemem için gönderdiği minik boy testerlardan bahsedeceğim.




Resimde gördüğünüz iki farklı ürün, şampuan ve saç yağı, ikişer kullanımlık olmak üzere çıktı paketten.
Saçlarımı yakın zamanda biraz kısalttığım için avuç avuç ürün kullanmayı bir kenara bıraktım:) Kare ambalajlı olanlar argan yağı içerikli şampuana ait. Tüptekiler ise argan yağı. İki kullanımlık olsa da ben bunlardan 5 kullanım çıkarabildim. Tester denen şeyi ne kadar fazla kullanabilirsem o kadar net bir sonuca varacağımı düşünürüm hep. Çünkü zaten azıcık oluyorlar genelde, insan bir ürünü tek sefer kullanımda anlayamıyor. Bu konuda Nashi tester içeriklerini yeterli tutmuş, azıcık değillerdi. Ama iki tane şampuan yollayacaklarına birinin saç kremi olmasını isterdim kesinlikle. Böylelikle set halinde kullanım sonucu karar verebilmek daha kolay olurdu. 



Şampuanın rengi şeffaf, kokusu oldukça hafif ve doğal. Yağlı saçta ikinci kez kullanımda daha iyi köpürdüğünü gözlemledim. Yani banyo sırasında tek şampuanlamada çok birsey anlamayabilirsiniz, en iyi temizliği iki kerede sağlıyor. Köpürmesi gayet iyi, saçı kızıla boyalı biri olarak, rengin akmasını engellemediğini belirtmeliyim. Hemen durulamak yerine iki dakika filan saçlarıma masaj yaparak bekletmeyi tercih ettim. Sonra kendi saç kremimi kullandım. Krem kullanmasaydım şampuan tek başına saçımı yumuşatmaya yeterli gelmeyecekti, hatta kuru uçlarımı biraz daha sertleştirdiğini söylemeliyim. 



Banyo sonrasında nemi iyice alınmış saçlarıma argan yağını diplerine değdirmeden boy ve uç kısımlara olacak şekilde sürdüm. Kokusuna gerçekten bayıldım ama Morfose'un argan yağını kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki, Morfose daha güzel kokuyordu. Ama koku hassasiyeti olanlara ağır geleceğini sanmıyorum. Saçı ağırlaştırmadığı, tarama kolaylığı sağlayarak parlaklık verdiği kesinlikle doğru. Benim çalı misali kuru saçlarımı bile yumuşacık yaptı. Kuruduktan sonra bile hala ipek gibiydi saçım. Yağın görünüşü bal gibi, yoğun bir akışkanlığı var, insan saçlarını ağırlaştıracağını düşünüyor ama öyle olmuyor. Ben en çok yağı sevdim, elimdeki yağ da bittiği için sırada alacağım argan yağında Nashi'ye şans vereceğim. Bu kadarcık kullanımda bile fark yarattığına göre uzun vadede onarımını da görebilirim diye düşünüyorum. 

Şampuanı şimdilik almayı düşünmüyorum, yine de kötü değildi, seriyi komple kullananlar daha iyi sonuç alabilir. 
Argan yağının tam boyunu almayı düşünüyorum, zira çok başarılı buldum.
Siz Nashi ürünlerini kullandınız mı? Yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...