5 Temmuz 2015 Pazar

Yves Rocher Kuru Saçlar İçin Besleyici Saç Kremi

Merhaba!
Bu yazımın konuğu son zamanlarda keşfettiğim ve severek kullandığım bu saç kremi oldu. Kendisini indirimle 14 tl gibi bir fiyata almıştım. 150 ml'lik tüp ambalajında kullanım kolaylığı sağlarken, içerdiği bitkisel özler ile de saçımı beslediğini hissettiğim bir saç kremi oldu.



Kokusu biraz ağır ama ben sevdim, ki zaten banyo sonrasında saçta kalmıyor pek kalıcı değil. Genellikle yıpranmış saçlarım için silikonsuz, parabensiz ürünler ilk tercihim oluyor. Bu yüzden Yves Rocher indiriminde hemen kapmıştım.
Düzenli olarak bir aydır kullanıyorum ve 2-3 günde bir saçımı yıkadığımı göz önünde bulundurursam 2. 3. yıkamadan sonra etkisini göstermeye başladı. Saçlarımı nemlendirdi, tarama kolaylığı sağladı ve saçlarım biraz da olsa parlaklığına kavuştu. Sürdükten sonra birkaç dakika bekleterek kullandım ve duruladım. Banyo esnasında benim çok kuru olan saçlarımı ipek gibi yaptı ama çıktığımda yine de argan yağı ve sütlü saç köpüğümü uygulamaya gerek duydum. Yapısı, kıvamı yoğun olsa da saçlarımı ağırlaştırmadı. Daha çok maske gibi kullanmayı tercih ettim ve sadece uçlara değil komple bütün saçıma sürerek kullandım, içeriğindeki bitkisel özler, yulaf ve badem yağı saçımı beslesin istedim. Ekstradan dökülmeye sebep olmadı.




Bittiğinde hemen tekrar almasam da indirimde Yves Rocher'dan alınacaklar listeme girmeyi başardı çünkü her seferinde yeni şeyler denemeyi seven biri olarak aynı ürünü çok olmazsa olmaz değilse aylarca üst üste kullanmayı sevmiyorum. Genel olarak faydasını gördüğüm, beğendiğim bir ürün oldu. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. Saç uçları çok kuru olanlara önerebileceğim bir saç kremi. Ayrıca paraben de içermiyor.

Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. yves rocher saç ürünleri ile anlaşamıyoruz pek o nedenle almıyorum artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şampuanlarını pek sevememiştim yıllar önce ama bunu sevdim. yine de olmazsa olmaz değil bana göre. indirimden fırsatlardan yararlanabilmek için bazen ürün seçmekte zorlandığımda alacağım bir sey oldu :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın. Ben de yeni Yves Rocher 'in bakım yağını aldım. Umarım ben de memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) onu da baya övüyorlar ben de merak ediyorum, umarım seversin :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...