21 Ağustos 2016 Pazar

Lavera Organik Mineral Allık - 04 Pink Harmony

Herkese yeniden merhaba :)
Nasılsınız? Umarım günleriniz her şeye rağmen iyi geçiyordur.


Bu yazımın konusu uzunca bir süredir çok severek kullandığım Lavera markasına ait bu allık. 2016 yılının başında, elimdeki ürünler bittikçe yenilerini alırken organik, doğal ve vegan ürünler olmasına özen gösterme kararı almıştım. Bu bağlamda edindiğim ilk vegan ve crulety-free ürün bu allıktı. Ayışığı Organik'te çok güzel bir indirimde denk gelmiştim. Açıkçası kullanana kadar kafamda soru işaretleri vardı, acaba organik ürünlerde pigmentasyon ya da kalıcılık sorunu olur mu gibisinden. Ama kullandıktan sonra bunca yıldır neden uzak durmuşum dedim kendime. Elimde 8-9 kadar allık olmasına rağmen en çok elimin gittiği bu oldu. Gerçekten hayatımda kullandığım en ipeksi yapıdaki, en doğal duruşlu allık olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca insanın yüzüne sürdüğü şeyde ağır kimyasallar olmayınca ayrı bir zevkli oluyormuş makyaj yapmak :)


Lavera Organik Mineral Allık, NaTrue ve vegan sertifikalı bir ürün. Ayırca cruelty-free ve gluten-free. İçeriğinde hayvansal hammadde barındırmadığı gibi yapım aşamasında da hayvanları deney amaçlı kullanmıyor, üzerlerinde test yapmıyor.
Talk, paraben ve türevleri içermiyor, dermotolojik ve oftalmolojik onaylı, tüm cilt tipleri için uygun.



Sim ya da belirgin ışıltılar içermediği halde yüzünüze sürdüğünüzde inanılmaz güzel, capcanlı ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Mat değil ama simli de diyemem. Ancak çok dikkatli bakarsanız yok gibi bir sedef barındırdığını farkediyorsunuz. Bu yüzden yaz-kış rahatlıkla kullanabiliyorum. Simli görüntüden hoşlanmayanlar için varla yok arası bir aydınlığı var. Bendeki rengi serinin en koyusu. Koyuya yakın bir pembe ancak fırçayla dağıtınca o kadar doğal duruyor ki 'ben burdayım' demesi için aynı yerden iki-üç kat geçmeniz gerek. Ama herhangi bir pigmentasyon sorunu da yok, tek dokunuşta rengini veriyor, sadece ipeksi yapıda olduğu için dağıtması kolay. Doğal bitiş elde etmek mümkün.



Talc içermediğinden olsa gerek diğer allıklarda yaşadığım gözenek belirginleştirme sorununu bunda yaşamadım. Kalıcılığını çok başarılı buldum, tüm gün yüzümden uçup gitmedi. Zaten gittikçe 'baked' bir görünüm kazanıyor, daha da güzelleşiyor. Tozutması neredeyse sıfır, sağa sola bulaşmıyor.


5 gr'lık kaliteli plastikten bir ambalajı var. Kapağı şeffaf, içini görebiliyorsunuz. Allığın deseni de markaya yakışır bir tasarım olmuş, şık duruyor.
İçeriğinde bitkilerden elde edilen kimyasallar, mineraller, bir çok faydalı bitkisel yağ ve yine bitkisel kökenli zararsız alkol bulunuyor. Yani cilde zararlı, kanserojen, organik bir ürüne ters düşecek şeyler barındırmıyor.


Normal fiyatı 60 tl civarlarında, Ayışığı Organik'te sık sık indirime giriyor. Ben 40 küsur tl'ye almıştım. İndirimde drugstore allıklarından daha pahalı gelmediği için ulaşılabilir bir fiyat olduğu kanısındayım, hele ki organik ve vegan olduğunu göz önünde bulundurursak.


Lavera ürünlerine ulaşmak için buraya, bu allığa ulaşmak için buraya, sitedeki tüm organik kozmetik markalarını incelemek için de buraya tıklayabilirsiniz.

http://ayisigiorganik.com/


Siz Lavera ürünlerini denediniz mi? Kullandığınız ve çok beğendiğiniz organik kozmetik ürünlerini benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

35 yorum:

  1. Ilk basta rengi görünce vauv dedim cok fazla benim icin ama yaziyi okudukca isindim alliga, hele ki gözenekleri belirginlestirmicekse benim gönlümü aldi, kesin bakarim ellerine saglik canim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha, tahmin edebiliyorum :D biraz canlı bir renk gerçekten :) başka renkleri de var belki daha az uçuk olan :) sevgiler <3

      Sil
  2. Allığın hem rengine hem özelliklerine bayıldım Evrimcim😊 Tam sonbahar kış mevsiminde kullanmayı sevdiğim renklerden, hem de organik... Fiyatı da bence oldukça uygunmuş. Siteye mutlaka bakacağım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cidden güzel bir allık, başka renkleri de var, mutlaka bak :) sevgiler <3

      Sil
  3. Ya inan Evrim bloğun, sanki en güzel parfümler kokuyormuş gibi hayal ettiriyor.Fondaki pembenin tonu, kırmızının yumuşaklığına rağmen yazıların görünürlüğü, ve allığın tüm bu renk tonlarının arasında, üstündeki desenlerle ve etrafı çiçek yapraklarıyla bezenmiş duruşu.Harika bir sunum.Anlaşıldı... Bu yaşta galiba makyaj yapmaya başlayıp güldüreceğim kendime :)) Öyle özendirici, üstelik kalite kontrolünden geçtiği için hiç endişelenmeden kullanmaktan başka bir çaba da gerekmiyor.Kutluyorum seni kızım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ece Ablam, yine yorumlarınla güzellik katmışsın yazıma :) ben bu yumuşak tonları, renkleri çok seviyorum, umarım çoğunluk da senin gibi beğeniyordur :) pastel tonlar daha az göz yoruyor gibime geliyor :)
      okuyan gözlerine sağlık, çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiyle <3 <3 <3

      Sil
  4. Wow harika bir renk, organik içerikli olması da çok güzel. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, daha iyisi senin olsun <3

      Sil
  5. Ben de renge bayıldım. Neden olmasın alabilirim ben de :) Güle güle kullan Evrim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu renk aşırı geldiyse bile başka renkleri de var :D ben allığı biraz ön planda seviyorum :D çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  6. Rengi gerçekten çok güzel duruyor, vegan bir ürün olması da ayrı bir güzel :) Güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  7. Allık konusunda bu zamana kadar yüzüm hiç gülmedi. Bahsettiğin allığın özellikle organik olması ilgimi çekmesine daha çok neden oldu. Rengi zaten göründüğü kadarıyla tatlı mı tatlı. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim belki bu rengi herkese hitap etmez ama diğer renkleri daha doğal. sevgiler :)

      Sil
  8. Alık kullama tercihim olmasa da organik olması dikkatimi çekti en azından soranlara önerebileceğim bir ürün .Esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim, sağolun, sevgiler <3

      Sil
  9. Markayı duyuyorum ama kullanmadım hiç allık baya pigmentli duruyor bu renk değil ama başka Mercan mürdüm tonlar varsa bakabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha başka tonları da var, bence bu da size yakışır ama diğerleri daha kullanışlı olabilir :) mutlaka göz atın derim :) sevgiler <3

      Sil
  10. Markayı bende cok merak ediyorum içeriği çok güzelmiş rengi de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum beğendiysen indirimde filan göz at mutlaka sana da çok yakışır bu renkler <3

      Sil
  11. Kullanıyorum memnunum:)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Rengi harika duruyor, simli ürünlerden olabildiğince kaçınan biriyim fakat görsellerde çok belirgin sim durmuyor, oldukça hoş bir göz atacağım. Ayrıca organik olması bence çok büyük bir artı, böylesine bilgilendirici ve güzel yazı için çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim okuduğnuz için ben teşekkür ederim :) Sim hiç yok sadece sürünce yüze canlılık katan belli belrisiz bir ışıltı var :) sevgiler <3

      Sil
  13. Ne tatlı bir renkmiş o öyle.Tam yazlık,gençlerin ve genç hissedenlerin rengi...

    YanıtlaSil
  14. Such a beautiful pink shade, love the cute imprint. Happy Tuesday, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  15. Evrimciğim allığın ipeksi yapısını çok merak ettim :) Rengide tam şimdi kullanmalık geldi bana.. Musmutlu günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım rengi tam yaz aylarına uygun canlı ama kararında :) yapısı gerçekten harika yumuşacık :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  16. Bu markayı çok duydun ama hiç nasip olmadı allık rengi bana çok idalı gibi geldi ama sana yaışır cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar iddialı durmuyor hafif uygulayınca, ama başka renkleri de var daha doğal tonlarda :) ben kışn da kullanıyorum bu renkleri belirgin yanak sevdiğim oluyor :) sevgiler <3

      Sil
  17. en sevdiğim makyaj ürünü allık, bu nedenle alışverişlerde elim hep allıklara gider, organik olması çok güzel, talc içermemesi, tozutmaması, harika, bu markayı takibe aldım, paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydası olsuysa ne mutlu :) asıl ben teşekkür ederim zaman ayırdığınız için <3

      Sil
  18. canım benim çok teşekkür ederim güzelliğim =) bak bakalım belki diğer renklerini daha çok seversin, gerçekten yapısı çok güzel, dagıtması kolay ve kalıcı bir allık =) öpüyorum bitanem <3

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...