28 Şubat 2016 Pazar

Vichy Dercos Neogenic Saç Yoğunlaştırıcı Şampuan

Merhaba!
Bu yazımda sizlere Turuncukasa aracılığı ile elime geçen, Vichy'nin bu saç yoğunlaştırıcı şampuanından bahsedeceğim.




200 ve 400 ml'lik seçenekleriyle, mor ambalajında ortalama 25-45 tl arasında değişebilen fiyatlarda satılıyor. Bu yüzden almayı düşünürseniz iyi bir piyasa araştırması yapmalısınız. Ürünün güncel Turuncukasa fiyatını öğrenmek için buraya tıklayabilirsiniz. 




Ben yaklaşık 1,5 ay kullandım. Hatta benimle aynı anda nişanlım da kullanmaya başladı. Böylece ürünün iki farklı kişi üzerindeki etkilerini gözlemleyebildim. Hem kadınların hem de erkeklerin kullanabildiği bir şampuan olduğunu belirtmeliyim. Vaatleri arasında saçların daha hacimli ve yoğunlaşmış bir görünüm kazanmasına, daha kolay şekillenmesine, yumuşaklık ve parlaklık kazanmasına yardım etmek bulunuyor. Saçların köklerden beslenip güçlenmesini sağlıyor. Paraben içermiyor ve hassas saç&saç derisi için uygun. Durulama kolaylığı sağlayan fakat yeterince iyi temizleyip köpüren bir formülü var.


Bunu da içerdiği patentli molekül, 'Stemoksidin' formülü ve pro yoğunlaştırma teknolojisi ile sağlıyor. Her saç tipi için uygun ve yoğunluğu azalmış, seyrelmeye başlamış saçlar için kullanılıyor. Günlük olarak kullanılması ve uygulama sırasında saçlara masaj yapıp 5-10 dakika bekletilerek kullanılması tavsiye ediliyor. 




Gelelim benim ürün hakkındaki yorumlarıma. Benim saçlarım artık yıpranmış kategorisinden çıkmış olsa da hala uçlarında kuruluk olabiliyor ve saçımı boyadığım için saç dökülmesi mevcut. Çok aşırı olmasa da bazen artabiliyor. Bir de geçtiğimiz yıllarda strese bağlı olarak seyrekleşme vardı, yavaş yavaş düzelmiş olsa da eski gürlüğüne tamamen kavuştuğunu söyleyemem. Bu şampuanı kullandığım süre boyunca başka bu tarzda bir ürün kullanmadım ki doğru gözlem yapabileyim. Öncelikle saç dökülmelerimde büyük oranda azalma oldu ki daha önce bunun için kullandığım şampuan o kadar da etkili olmamıştı. Günlük dökülme sayısında gözle görülür azalma olduğunu söyleyebilirim. Elimi saçıma atınca en az 15-20 tel gelirken bu sayı 4-5 filan gibi bir şeyler oldu. Saç derimde herhangi bir rahatsızlık veya kepek sorunum zaten yoktu, bir olumsuzluğa da sebep olmadı. Deneyimlediğim bir başka şey ise hem benim hem de nişanlımın saçında küçük saçlar çıkardığı ve gürleşmesine katkıta bulunduğu oldu. Özellikle ikimizin de kolay görünen bölgelerden olan alın kıyıları ve şakaklarımızda küçük küçük yeni saçlar uzadı. Saçımın hızlı uzamasına farkedilir bir katkısı olmadı fakat rengin daha canlı kalmasına, saçlarımın daha neme doymuş görünmesine katkıda bulundu. Çok güzel tatmin edici bir şekilde köpürmesi ve insanı yormadan saçtan rahat arındırılması da olumlu yönlerinden oldu. Şeffaf renge ve çok yoğun olmayan bir yapıya sahip. Kokusu da hafif ve saçta kalıcı değil. Bendeki 200 ml'lik boyu ve 1,5 aylık iki kişi kullanımında hala 3 te 1 i duruyor. Köpürmesi için bir avuç kullanmak zorunda değilsiniz. En yağlı saçta bile iki yıkamada temizlik sağlıyor. İkimizde de kepeğe sebep olmadı aksine başarılı bir arınım sağlıyor. Hem yıkama sırasında hem de banyo sonrasında saçımızı sertleştirmedi. İpeksi olmasa da belli bir yumuşaklık kazandırdı. Benim kuru uçlara sahip saçlarımda yağlanma süresini uzatmadı ama kısaltmadı da. Nişanlımın yağlı saç tipinde ise yağlanma süresini bir gün daha kısaltmış olabilir, zira 2 günde bir yıkarken bu şampuanı kullandığı süre boyunca günlük yıkama ihtiyacı hissetti. Bunu da saça nem kazandırmasına bağladık. Yine de birincil vaadi olan seyrekliği ve dökülmeyi azalttığını gözlemledik.


Bu şampuana Vichy yetkilisi olan eczanelerde ve dermokozmetik ürünler satan sitelerde ulaşabilirsiniz.




Güvenilirliği onaylanmış ve benim de alışveriş yaptığım sitelerden biri olan Turuncukasa'da sık sık indirime giriyor.
Ürün Fransa yapımı ve açıldıktan sonra 1 yıl ömrü var.
Merak ettiğiniz diğer ayrıntıları yorum olarak bırakabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

8 yorum:

  1. Bir şampuanın bu etkileri verecegine inanmazdım. Faydalı olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Konu Vichy olunca laboratuar deneyimine güvenirim aslında zaten bu serinin saç çıkarıcı ampülleri var 250-300 tl civarında. onlara destek olarak da bu şampuanları çıkarmış =)

      Sil
  2. Saçlarım çok yoğun gerçekten. Pek ihtiyacım yok gibi bu ürüne. İhtiyacı olanlar için güzel bir anlatim olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yoğun olması seyrek olmasından iyidir :) benim kardeşimin saçları da inanılmaz yoğun, makas kesmiyor, banyo yapsa kurumuyor o derece :D

      Sil
  3. benim de saçım yağlı demek kullansam benim ki de daha çabuk yağlanır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesin olmasa da bu mümkün ama saç seyrelmesi sorunu olanlarda yağlanması iknci planda kalır sanırım :)

      Sil
  4. Bende sipariş verdim 2 güne gelecek inşallah deneyimlerimi paylaşırım burdan 😊

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...