18 Şubat 2016 Perşembe

Deborah Milano Comfort Mat Fondöten- Normal ve Karma Ciltler İçin - 00 Ivory

Herkese yeniden merhaba!
Bu yazımın konusu indirimlerden birinde denemek için aldığım, ilk kez kullandığım Deborah'ın bu fondöteni.



Deborah'ın daha önce hiç bir ten ürününü kullanmamıştım, zaten cildim karma olduğu için bana uyan çok fazla seçenek yoktu bu föndöten dışında. Net hatırlamasam da normal fiyatı 45-50 tl arasında olurken, indirimlerde yarı yarıya düşebiliyor, ben 25 tl'ye almıştım.



Şişe tasarımı çok hoş. 30 ml'lik cam ve pompalı şişede olması hijyen açısından çok iyi. Pompasına tek seferde çok bastırırsanız gereğinden fazla ürün çıkabiliyor fakat azar azar basarak bu sorun çözülebiliyor.



Bu fondöten normalde karmaya dönük ciltler için geliştirilmiş özel formüle sahip. SPF 15 içerdiği için de günlük kullanıma oldukça uygun. Bendeki en açık rengi 00 Ivory, benim bütün ten ürünlerim genelde Ivory rengindedir fakat bunun rengi bana yarım tık koyu geldi, o konuda biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü Ivory açık/beyaz ten rengidir. Bu fondöten ise açık buğday rengi. Aradaki o yarım tonluk farka çok aldırış etmezseniz sorun değil, yani koyu duruyor diyemem ama işte minik bir fark var. Dilerseniz beyaz renk açıcı fondötenlerle karıştırabilirsiniz. İçerisinde parlamayı emen pirinç ipeği ve hava kirliliği gibi zararlı çevresel unsurlara karşı cildi koruyan Biosaccharide Gum-4 bulunuyor. Hipoalerjenik olduğundan alerji riskini minimuma indiriyor.



Kokusu çok güzel, hafif ve rahatlatıcı. Kıvamı da akışkan. Kremsi bir yapıya sahip. Mat bitiriş sağlıyor fakat cildi kurutmuyor. Öyle ki altına su bazlı veya matlık veren bir krem sürdüğümde gün boyu nemlendirici özelliği sayesinde pullanma yapmadan kalıyor. Fakat her ne kadar mat fondöten olarak geçse de üzerinde yazan 'normalden karmaya' açıklaması bence çok önemli çünkü mat olmasına aldanıp yağlı cildinizde harikalar yaratmasını beklemeniz yanlış olur. Çünkü benim bile arada sırada yağlıya dönüşebilen karma cildimde gün içinde pudra desteğine ihtiyacım oluyor. Yağlı ciltlerin aradığı tarzda matlık sağlamıyor.
Sabah sürdüğümde ortalama öğle saatlerinde T bölgemde hafif bir parlama başlıyor, pudra ile kontrol altına alırsam akşama kadar gidiyor. 



Kapatıcılığı orta diyebilirim. Cildinde çok fazla kusur, renk bozukluğu olmayanlar için ideal bir günlük fondöten olabilir. Bir de gözenekleriniz çok genişse onların görünümünü yeterince azaltmıyor bu yüzden altına gözenek silici bir baz ile uygulanırsa çok daha güzel bir bitiriş sağlıyorsunuz. 
Kalıcılığı bazsız iken orta, baz ile birlikte yüksek oluyor. Genel olarak hafif ve cildi bunaltmayan bir formülü var. Bende herhangi bir sivilceye, kızarıklığa sebep olmadı. Fiyatına göre şahane bir ürün olmasa da güzel diyebilirim.
Ürün İtalya üretimi ve açıldıktan sonra 1 yıl kullanım ömrü var. İçeriğinde her ne kadar bitkisel özler bulunsa da temiz bulduğum bir ürün olmadı. Malesef paraben ve türevlerini içeriyor bu yüzden bittiği zaman tekrar alacağımı sanmıyorum. En azından içeriği aynı olup bu fiyata daha yüksek performanslı matlık sağlayan başka fondötenler biliyorum.
İnternette bir çok kozmetik sitesinde bulabilirsiniz ve Watsons'larda da Deborah standından erişebilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

12 yorum:

  1. Ben çok merak ediyorum deborah fondötenlerini,içerik konusu sıkıntı olmuş. Sanırım ben de artık almam. Ellerine saglık kuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi böyle midir bilmiyorum ama beni hayal kırıklığına uğrattı bu konuda. bitkisel içeriklere sahip olup da boyle zararlı şeyler içermeleri çok zıt bir durum. anlam veremiyorum :/

      Sil
  2. İçeriği çok önemli ya bende kesinlikle almam. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatına göre daha iyi föndötenler biliyorum demişsiniz ya onları benimle paylaşabilir misiniz cidden ihtiyacım var bu aralar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesela essencenin köpük fondöteni, kavanozda olan bunun 4te 1 fiyatına ve kapatıcılığı yüksek düzeyde ya da bunula aynı fiyata sahip max factor lasting performance tam günlük kullanıma uygun orta kapatıcılıkta fakat bütün gün yerinden oynamayan ve parlama yapmayan bir fondöten. şimdilik aklıma gelenler bunlar oldu :)

      Sil
  4. yapısı ve bitişi gayet güzel gözüküyor..

    YanıtlaSil
  5. Bilgilendirme için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...