4 Şubat 2016 Perşembe

Essence Sun Club Mat Bronzer Pudra - 01 Natural / Açık Tenliler İçin

Herkese merhaba!
Bu yazımda çoğu kişinin severek kullandığı uygun fiyatlı bu bronzer pudradan bahsedeceğim. Her ne kadar bronzer deyince akla yaz mevsimi gelse de kontür uygulamasından vazgeçemeyenler kışın da bu tarz ürünleri günlük makyajında çok kullanıyor.




O yüzden mevsimsiz ürünler diyebiliriz bronzlaştırıcılar için. Essence'in bu pudrası da çok uygun fiyatlı ve kullanıcıyı memnun eden potansiyele sahip ürünlerden biri. 

Hediye kutumdan çıktığı için fiyatını bilmiyorum ancak özellikle yazın raflarda sık sık gördüğüm bir üründü, 10-14 tl arasında olması lazım. Oldukça cep dostu ve kullanışlı bir bronzer. Pratik ve şeffaf aç kapa ambalajında içini rahatlıkla görebildiğiniz bir tasarımı var, hem de sağlam, klik sesini duyuyorsunuz. Miktarı da oldukça fazla; 15 gr, sanırım bana hayat boyu yeter :) Aslında ben bronzlaştırıcı ürünleri hiç kullanmam, güneşlenmeyi de hiç sevmem, yaz kış güneş koruyucu sürer, denize akşam girerim.




Bu yüzden bunu tüm yüzümde veya dekolte bölgemde kullanmak yerine sadece allığın altına kontür yapmak amacıyla kullanıyorum. Her türlü kullanıma uygun, kolay kolay da bitmiyor. Kocaman bir kabuki fırça ile isterseniz güneşi yeni görmüş gibi olabiliyorsunuz, dilerseniz de yassı kontür ve allık fırçaları ile uygulayıp elmacık kemiğinizi belirginleştirip çok doğal bir gölge elde edebiliyorsunuz.





Bendeki 01 Natural rengi, sarışınlar ve açık tenliler için, 'ben buradayım selam' demeden, doğal bir görünüm kazandırıyor. Yani allık olmak için de çok uygun. Sim içermemesi, tamamen mat olması da bu yüzden harika. Bir de mis gibi hindistancevizi kokuyor, ne zaman sürsem burnuma geliyor, yazı özlüyorum. 
Acil durumlarda kahverengi bir far olarak bile kullanılabileceğini düşünüyorum.



Pigmentasyonu oldukça iyi, kazımanız gerekmiyor hatta fırçayı şöyle bir iki defa pıtı pıtı yapmanız bile yetiyor. Kalıcılığı da oldukça başarılı, eğer yapış yapış sıcak bir hava yoksa uzun saatler boyu makyajınızda kalıyor. Tabi öyle havalarda mecbur kalınmadıkça makyaj yapılmasını tavsiye etmiyorum orası ayrı, çamur gibi duruyor:) 

İçerik olarak tertemiz değil ancak paraben ve türevleri içermiyor. Normal bir Essence ürününde olan şeyler diyebilirim. Herhangi bir sivilce ya da alerjiye neden olmadı. Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var.
Keskin kontür yerine doğal kontür sevenler için bu açık tonlu bronzerların daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Gratis mağazalarında Essence standında bulabilirsiniz, kalırsa tabi :D
Arkadaşım Leydiblog'a hediyesi için teşekkür ediyorum, bu benim ilk bronzerım:)
Sevgiler
Evrim

14 yorum:

  1. Denemek lazım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bunu denemedim ama gidip gelip bakıyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya fiyat olarak çok uygun ve çok keskin bir rengi yok :) denemeye değer :)

      Sil
  3. açık tenlilerin kabusu uygun bronzer ı bulamamak sanırım:) the balm desert bornzer çok övülüyo buaralar ona bakacaktım bide buna bakiyim hem fiyatı daha uygun ;)

    YanıtlaSil
  4. İlk bronzer benden olmuş çok sevindim begenmene :) ben yanlışlıkla ışıltılısını almıştım aylardır meraktan bakarım magazalara ama asla göremem neyse ki ben de pek fazla kullanmıyorum zaten. Güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D evet hiç kalmıyor, bir gün gördüysem ertesi gün bitmiş oluyor :) <3

      Sil
  5. Far içinde ideal gerçekten, çok sevdim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan canım,benim de severek kullandığım ürünlerden.:)

    YanıtlaSil
  7. Bu ürün artık yok malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben yazalı yıl oldu ama hala arada görüyorum bazı rossmann lara geliyor. yaz dönemine doğru tekrar gelecektir ambalajı değişmiş olarak =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...