7 Kasım 2015 Cumartesi

Moshos Garden Grande Soothing Toner / Yatıştırıcı ve Nemlendirici Tonik

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz günlerde sizlere Moshos Garden'ın sıcak havlu yüz temizleyicisinden bahsetmiştim. Bu kez de aynı alışverişime ait muhteşem bir tonikten bahsedeceğim. Muhteşem diyorum çünkü kimyasal kullanmadan, tamamen doğal içerikten oluşan bir tonik ancak bu kadar güzel olabilir. Bu arada Moshos Garden'a ait bütün ürünleri kendi bütçemle aldım sakın bedava ürün için reklam yaptığımı düşünmeyin. Bunu hiç bir yazımda yapmam zaten, dürüst bir yola çıktım öyle de devam edeceğim.



Gelelim bu toniği neden bu kadar çok sevdiğime. Bu ürünle tanışana kadar yağlı ciltlerin olmazsa olmazı olan bir çok tonik kullandım. İçlerinde çok sevdiklerim de oldu nefret ettiklerim de. Ama hiç biri %100 doğal içeriğe sahip değildi. İnsan bazen bıkıyor sürekli kimyasal kullanmaktan çünkü o anlık etkileri her ne kadar güzel olsa da uzun vadede cilt kanserine kadar gidebilecek sonuçlar doğurabiliyor.
Bu yüzden elimdeki ürünler bittikçe yerine yenilerini alırken tamamen doğal olması için çabalıyorum artık. İşte tam da kullandığım tonik bitmişken Kozmela'da Moshos Garden'ın %50 indirimli satıldığı bir kampanyaya denk geldim ve biri bu tonik olmak üzere 3 tane ürün aldım. Aldığım günden beri düzenli olarak sabah ve akşam cilt temizliğimden sonra, nemlendiriciden önce bir parça pamuk pede dökerek cildime tampon hareketlerle uyguluyorum. Toniğin içerisinde öyle kıymetli bileşenler var ki cildime bunları yedirmek için sabırla hırpalamadan sürüyorum. Gözeneklerim, cildim resmen içiyor toniği. Çünkü o kadar güzel ki sanki evinizde bitkilerden demlediğiniz bir çayı yüzünüze sürüyormussunuz gibi oluyor. Benim cildim öyle her seyle çok iyi anlaşamaz ancak bu tonik resmen olmazsa olmazım oldu. 1 ay gibi kısa bir süre içinde bile geniş gözeneklerim toparlandı, cilt tonum daha aydınlık oldu. Makyaj öncesinde yüzümü sakinleştirip yatıştırıyor.



Temizliğin yarattığı kızarıklıkları dindiriyor ve ciltte rahatsız bir his bırakmadan, yakmadan, kaşındırmadan doğal bir zemin hazırlıyor. Ben bir de yüzümü tonikledikten sonra pamuğu hemen atmayıp dekolte ve boyun bölgemden de şöyle bir geçiyorum çünkü hafif güneş lekeleri ve renk değişikliklerine iyi geldiğini gözlemledim. Dekolte bölgem de eskisine göre çok daha berrak bir görünüme sahip oldu. Bütün bunları sağlayan içeriğinde gül suyu, mersin ağacı özü, aynısefa çiçeği, aloe vera, papatya, yeşil çay ve akgünlük özleri, at kestanesi tohumu özü ve sodyum pca içeriyor. Sodyum Pca ne derseniz hemen açıklayayım. Kimyasal gibi görünse de glutamik asitten (insan vücudunda zaten bulunan, beyin yakıtı diye geçen bir amino asittir.) elde edilen doğal bir nemlendiricidir. İnsan cildinin doğal yapısında bulunan aminoasitleri içerir ve cildin nemi hapsetmesini sağlarken canlı bir görünüm kazandırır. Aslında toniği uyguladıktan sonra bu soğuk havalarda bile ayrıca nemlendirici sürmeye gerek duymaz oldum çünkü cildi germiyor ve kurutmuyor. Ne eksik ne de fazla, gereken nemi sağlıyor. Tabi benim cildim yağlı/karma.



Ürünün rengi kekik çayı gibi. O kadar doğal ki şişenin içinde minik minik bitkisel partikülleri görebiliyorsunuz. Bu beni rahatsız etmedi tam tersine çok memnun kaldığım bir görüntü oldu çünkü cilt bakım ürünlerinde ekstra saflık elde edebilmek için çok fazla kimyasal kullanıldığını unutmamak gerekir. 
Kokusu da bana kalırsa çok güzel. Yani bildiğiniz seviyorum çünkü ağır olmayan bitkisel bir kokusu var. Öyle parfüm parfüm kokmuyor. 
Bu tonik daha çok geniş gözeneklere ve yüzünde ton farklılıklarına sahip olanlar için bire bir. Ancak her cilt tipi severek kullanabilir, belirli bir kısıtlaması yok.
200 ml'lik çıt çıt kapaklı sade bir şişesi var. Yaklaşık 1,5 ayın sonunda şişenin % 70 i hala duruyor. Pamuğunuzun çok ürün emen cinsten olmamasına dikkat ederseniz her seferinde bir kaç damla yeterli olacaktır. 
Bittiği zaman kesinlikle ve kesinlikle tekrar alacağım. Hatta indirim zamanlarında stok yapacağım. Gerçekten cildime hak ettiği değeri veren yerli bir markanın sevdiğim başka bir ürünü oldu. Markanın diğer ürünlerinde olduğu gibi bunda da 'Cruelty Free' logosu olan pembiş tavşancık var.



Bu harika bir şey, sonuna kadar böyle ürünlerin destekçsi olacağım. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. 
Markaya ve ürüne burayı tıklayarak kendi sitesinden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

6 yorum:

  1. Yine yine ve yeniden Evrim'in blog okuyucusu olmaktan gurur duydum. İnsanların basit gördüğü çoğu zaman gereksiz görülen tonik kullanımı konusuna hafif değinmeler yaparak muhteşem ayrıntılı bilgiler vermişsin. Ürüne aşık oldum sayende. Kendi bütçenle edindiğin için ayrı tebrik edilesi bir insansın zira blog yazmayı bedava ürün kapısı olarak gören arkadaşlarımız var ne yazık ki. Farkın ortada. Okudum paylaştım canımın içi sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım ne de güzel şeyler yazmışssın, çok teşekkür ederim :) verdiğim emeği anlayan insanların olması beni çok mutlu ediyor. Gerçekten çok duygulandım tekrar teşekkürler. <3 Değindiğin nokta da çok önemli, evet benim çok yakın çevremde dolu bu insanlardan. Özellikle bazıları abartmış durumda. Blogger olmayı sadece bedava ürün edinmek sandıkları gibi bir de ürünleri yorumlarken kopyala yapıştır yapmaktan hiç çekinmeyenler var. Bazen çok sinir olsam da çoğu zaman gülüp geçiyorum. İnanıyorum ki uzun vadede onlar dökülürken biz hala burada olacağız :) İyi ki varsın. Desteğin için sağol <3

      Sil
  2. Elimdekiler bitince artık sadece doğal içerikli ürünler seçmeye çalışacağım. Bu nedenle bu tonikten haberdar olmak benim için çok iyi oldu, teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini düşnüyorum. En azından yüzümüze ne sürdüğümüzü bilmek çok iyi :) sevgiler

      Sil
  3. Moshos garden'ı birçok bloggerda gördüm ama senin gibi güzel anlatanı görmedim canım :) urun degerlendirmen gerçektem çok güzel.elimde bir sürü tonik var şuan ama moshos garden'ıda yaza doğru edinebilirim.yazın için tekrar teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :) güzel ürünleri özellikle anlatmayı seviyorum :) marka genel oalrak gerçekten harika mutlaka denemeni tavsiye ederim :) sevgiler

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...