12 Ağustos 2015 Çarşamba

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Merhaba :) 
Bu yazımın konuğu bir kozmetik ürünü değil. Kendisinin bir değişik versiyonunu yıllardır, çocukluğumuzdan hatta bebekliğimizden beri tanıyoruz. Bepanthen merhemi bilmeyen yok. Bir yerimize birşey olduğu anda annelerimiz elinde bu merhemle tepemizde belirirverirdi :) Bu da panthenol ana bileşeni ile cildimizi, elimizi, yüzümüzü korumamız, güzelleştirmemiz için üretilmiş daha hafif formüllü ve kolay emilen krem versiyonu.



Ürünün farklı boyları var, büyük, küçük, orta. İster çantaya atın yanınızdan ayırmayın ister başucu kremi yapın. Tatillerde, güneş kızarıklıklarında, sivilce izlerinde, yüzümüzde herhangi bir sebepten meydana gelen kuruluklarda kendisi tam bir uzman.
Ben klasik boyunu eczaneden 10 tl'ye almıştım. Benim cildim karma olmasına rağmen Bepanthol kullandığımda ekstradan bir yağlanma olmadı. Çünkü su bazlı bir yapıya sahip, cilt hızla emebiliyor. Özellikle kuru ciltlere çok güzel nemlendirme sağlıyor. Kış aylarında meydana gelen ciltteki pullanmalara, kızarmalara ve çatlamalara zaten birebir. Bepantholün formülü cildin kendini yenilemesini destekleyen bir formül böylece cilt daha sağlıklı kalarak canlılığını da korumuş oluyor. 

Bazı bloglarda bunu kullananlarda sivilce olduğunu okudum. İlk kullandığım gün ben de de bir tane minik sivilce olmuştu ama zaten karma olan cildime, yazın sıcağında biraz fazlaca sürdüğümü farketmiştim ve buna bağladım, zira ilerleyen günlerde çok daha az sürerek varolan sivilcemin yok olduğunu yenisinin de çıkmadığını gördüm. Bu kremi cildimin daha çok kışın seveceğini düşünüyorum. Özellikle makyajdan, kozmetik ürünlerden, temizleyicilerden, toniklerden hassaslaşan, zarar gören yüzümün, bu kremle dinginleştiğini, yatıştığını hissediyorum. Gece yatarken temizlenmiş yüzüme gece kremimin altına hafifçe sürüyorum. Sabaha pamuk gibi yüzüm, onarılan yerleri canlılık kazanmış bir şekilde uyanıyorum. Sağladığı bakımdan çok memnunum.
İçeriğine de güvenim sonsuz, özellikle hiçbir Bepanthol ürününün paraben içermediğini de belirtmeliyim. Sadece eczanelerden almaya özen gösterin, resmi olarak satıldığı yerler buralar çünkü. Herşeyin taklidinin yapıldığı lanet bir çağdayız, aman ha diyorum.
Kuru ve hassas ciltlerin çok sevebileceği, karma ve yağlı ciltlerin de azar azar sürerek kullandığında faydasını görebileceğini düşünüyorum. Elleriniz için de kullanabiliyorsunuz elbette :) Dilerseniz sitesine buradan göz atabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. Günlük rutin olarak kullanılabilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, elbette günlük kullanım için idealdir. zaten cildinizdeki değişimi görebilmeniz için en az 2 hafta düzenli kullanılması gerekiyor :) benim kış aylarındaki nemlendiricimdir kendisi :)

      Sil
  2. Merhaba benim cildimde kızarıklık var ise yarar mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, yani ne desem yalan olur, cilt doktoru değilim, kızarıklığın sebebini de bilmediğim için bir yorum yapamam, doktora danışmanız daha mantıklı =) sevgiler

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...