19 Ağustos 2015 Çarşamba

Sally Hansen Complete Salon Manicure - Courtezan

Herkese merhaba!
Dermokozmetika çekilişinden kazandığım, hayatımda sahip olduğum ilk pembe ojemle size merhaba diyorum :)
Normalde bu kadar pembeyi pek sevmem ama Sally Hansen'e çok güvendiğim için merakla, heyecanla denedim :) Bunca yıldır pembe ojeye olan önyargılarımı kırmayı başardı. Markaya ait ilk ojem olduğunu da belirtmeliyim. Açıkçası o kadar parayı ojeye verip sonra o ojenin ağda gibi oluşunu izlemek bana pek cazip gelen birşey değil. Ancak etkilerini ve 2 liralık ojelere göre kalitesini gördükten sonra fikrim değişti. 

Rengi fotoğrafta her ne kadar cırtlak pembe gibi çıkmışsa da aslında öyle değil. Oje ruj uyumunu sevenler için Golden Rose Velvet Mattelerin 14 numaralı pembe tonuna çok yakın olduğunu söyleyebilirim. Aslında tam menekşe rengi. Bu ojeye dair en sevdiğim şey ise fırçası oldu. Fırçası oldukça kalın, sürümü o kadar kolay ki 3 dakika içinde bütün tırnaklarıma sürebildim. Tek dokunuşta bütün tırnağınızı kaplamaya yetiyor. Kuruma süresi çok hızlı olmasa da normalden kısa.
Özel formülü ile 5 farklı etkiye sahip. Astar kat, güçlendirici etki, uzatıcı etki, parlak, canlılığını koruyan renkler ve cila kat olmak üzere herşey dahil bir oje. Tırnaklarınızda hasar veya özel bir hastalık yoksa rengini ve parlaklığını 10 güne kadar koruyor. Ben 3 gün önce sürdüm, çok fazla ev işi yaptığım ve suya sabuna çok maruz kaldığım için sadece tırnağın en uç herşeye değen kısımlarında belli belirsiz sıyrılmalar olsa da üstten bakıldığında hiç bir şey belli olmuyor. Bir de dikkat edip eldivenle iş yapsam demek ki kusursuz görünecek..
İçeriğinde bulunan deniz yosunu, mercan kalsiyumu, inci proteinleri ve deniz mineralleri ile tırnaklara bakım yapıyor, güçlendiriyor. 
Normal fiyatı 20 tl civarında olan Sally Hansen ojeleri arasıra indirime giriyor. Böyle zamanlarda beğendiğim renkleri almayı düşünüyorum. Ayrıca normalde ojeyi sürmeden önce ve sürdükten sonra kapağını açıp kapatırken çok zorlananlardanım. Çok sıkmışsam kaydığı için açamıyorum, ya da kapatırken oje bozulacak diye çok sıkamıyorum. Buna da çözüm olarak kauçuk lastikten oluşan bir halka yapmışlar kapağına. Uğraşmadan kapatıp açıyorsunuz. Pratik ve tırnak dostu :) 
Bu güzel marka ile beni tanıştırdığı için Dermokozmetika'ya teşekkür ediyorum. 
Gratis, Watsons ya da kozmetik shoplarda bulabilirsiniz.
Sevgiler
Evrim

2 yorum:

  1. renk fena değilmiş yaz için kullanılır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bile sevdim :) tırnakta kuruduktan sonra hafif soğuk pembeye dönüşüyor. çok tatlı duruyor :) tam yazlık evet :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...