18 Ağustos 2015 Salı

Thalia Natural Cilt Beyazlatma Sabunu

Merhaba :) 
Birkaç günlük molanın ardından çok sevdiğim bu cilt sabunu ile karşınızdayım. Thalia markasını aslında yerel aktarım aracılığı ile keşfedip, daha sonra ürünlerinden çok memnun kalınca internette araştırma yaparak keşfettim. Ben Thalia'nın sabununu kullanmaya başladığımda henüz sosyal medyada doğru düzgün adı duyulmamıştı bile. Sadece iki yılda çok fazla kişiye kendini tanıtmayı başaran ve doğal içeriklerle çalışan bu marka, benim ürünlerini düzenli kullandığım bir marka haline geldi. Kendini çok geliştirdiğini de söylemeliyim. Başlangıçta sadece sabunlar ve birkaç çeşit saç bakım ürünü varken şimdi Ebru Şallı ile ortak ürün çalışmasına bile girdiler. Ürettikleri her üründe başarılı olduklarını söylemeliyim. Ben ve yakın çevrem Thalia'nın doğal güzellik ürünlerinden çok memnunuz.



Bu resimde gördüğünüz sabun çeşitli sebeplerden oluşan yüz koyulaşmalarını, çilleri ve lekelerini ortadan kaldırmayı, cildi daha berrak göstererek rengini açmayı vaat ediyor. Ambalajı çok şirin ve güzel. Aynı zamanda paketi açmadan koklayabilmeniz için mıknatıslı kapağının altında küçük bir yuvarlak bulunuyor. Zaten kokladıktan sonra sabunu almamak çok zor :)
Ben bu sabunu iki yıldır her gece düzenli kullanıyorum. Mevsim farketmiyor, gündüzleri farklı ürünler denediğim için geceleri sabit bu sabunu kullanıyorum. Beyaz tenli olduğum için güneşten çabuk etkileniyorum, leke ve koyu renk oluşumunun önüne geçmede vaat ettiklerini gerçekleştiren bir sabun. Diyeceksiniz ki sabun cilde nasıl iyi gelir, kurutmaz mı? Hayır, yüz için cilt tiplerine özel olarak geliştirilen sabunlar genellikle cildi kurutup pullandırma yapmaz. Benim cildim yağlı/karma cilt olduğundan bu sabunu severek kullanıyorum. Sabunun üzerinde herhangi bir cilt tipine özel yazı bulunmadığını belirtmeliyim. Eğer cildiniz kuruysa sabunu yine de kullanabilir, sonrasında nemlendirici ile bu sorunu çözebilirsiniz diye düşünüyorum.



Yıkamadan sonra herhangi bir gerginleşmeye, kurumaya sebep olmuyor. Kullanım şekli ise şöyle; sabunu suyla iyice köpürttükten sonra dairesel hareketlerle bir süre cildinize sürüyorsunuz, 2-3 dakika maske gibi cildinizde bekletip, sonra duruluyorsunuz. Bekletme sırasında sabunun köpükleri cilt sanki emmiş gibi yüzünüzden yok oluyor ama durularken aslında öyle olmadığını görüyorsunuz, yani yağmuru emen toprak gibi düşünmeyin. Duruladıktan sonra parlama yapmayan, mat bitirişli bir cilt elde ediyorsunuz. Özellikle T bölgemdeki yağlı bölgeler bile bununla yıkadıktan sonra matlaşıyor. Üzerine de nemlendiricimi sürüyorum ve pamuk gibi bir cildim oluyor. Güzel yanı yüzünüzü gıcır gıcır ettiği olsa da, cildinizdeki faydalı yağın sökülmediğini hissediyorsunuz. Yani temizliyor ama tahriş etmiyor. Ben kendi cildimde bir kuruma - pullanma gözlemlemedim. Tabi kuru ve çok kuru ciltler belki biraz sorun yaşayabilir. Thalia Cilt Bakım sabunları içinde argan yağlısından tutun da pirinç özlüsüne kadar her çeşitte ve her türlü cilt tipine göre bir çok seçenek var. 
Sabunun bu iki yıl içinde cildime verdiği berraklık, temizlik ve aydınlık paha biçilemez. Onlarca liralık yüz temizleyicilerin yapamadığını yapıyor üstelik içeriğinde başta gül suyu olmak üzere doğal bitki özleri bulunuyor. Güneşin, aknelerin vb durumların sebep olduğu kızarıklık ve kararmaları, lekeleri açma konusunda çok başarılı. Tabi ilk kullanımda birşey beklememek gerek, böyle ürünler sabır ve zaman istiyor. Ben geceleri kullanmaktan çok memnunum çünkü öyle hoş, yumuşak ve doğal bir kokusu var ki uyumamda yardımcı bile oluyor. Misler gibi kokuyu içime çeke çeke uykuya dalıyorum :)



Bu kadar memnun kaldığım bu sabunun fiyatı da çok uygun, 7-8 tl'ye sahip olabiliyorsunuz. Boyut olarak da oldukça iri, 150 gr, kolay kolay bitmiyor. Ben bir tanesini 6 ay kullanıyorum, küçücük kalana kadar. 

Hayvansal yağ, paraben ve kostik içermiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş. Açıldıktan sonra 36 ay ömrü var. Aktarların çoğundan ve kendi sitesinden satın alabiliyorsunuz. Bugün hala bazı çok bilinen markaların bile online alışverişi yokken, Thalia'nın bu özelliğe sahip olması takdir edilesi. Uygun fiyatı, cilt dostu içeriği, mis kokusu ve etkili çözümleriyle sabunlarını çok beğeniyorum. Siz de cilt tonunuzu çok para harcamadan doğal yollarla açmak isterseniz Thalia Cilt Beyazlatma Sabununa bir şans verebilir, ürünü ve siteyi buradan inceleyebilirsiniz :)
Sevgiler
Evrim

19 yorum:

  1. güzel bir sabunmuş.. thalianın sadece karınca yumurtası yağı vardı bir zamanlar belki hala vardır onu kullanmıştım çok eskiden :) ama sabunlarını da deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeşit çeşit sabunu var, argan yağlısı bile var kuru ciltler için. ben bunu ve pirinçlisini kullanıyorum, güneşi kazaara görürsem bronzlaşmayayım diye :D :D

      Sil
  2. Ben bunu devamlı kullansam vücudumdakı koyulukları açarmı sizce.yoksa başka bir sabunmu denemeliyim.genelde vücudum açık renkli.sadece karın ve bel bölgesi koyu.bunun için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  3. Ben bu sabunun burda resimde olan beyazlatıcısını kullanıb bitirdim.bende karın ve bel bölgesinde koyuluk var.onun için kullandım.ama düzenli olarak her gün kullanmadım.belkide ondan istediyim sonuç alamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. öncelikle belirtmeliyim ki herhangi bir probleminiz için özel bir ürün kullanacaksanız mutlaka DÜZENLİ kullanmalısınız. işe yaradığını görmenin yolu buradan geçiyor. size önerebileceğim iki ürün var biri bu sabun, sabah ve akşam olmak üzere renk problemi olan yere direkt olarak sürerek köpürtmelisiniz. birkaç dakika bekletip sonra durulamalısınız. sabun bitene kadar düzenli devam etmelisiniz. tüm vücut için ve yüz için kullanımı uygundur. bir başka önerim ise Achromin cilt rengi açıcı krem olacaktr. benim yüzüme kullanıp çok memnun kaldığım işe yaradığını düşündüğüm bir üründür. ürünün http://www.achromin.net/ buradan sipariş vereblirsiniz. sabunla yıkadığınız bölgeye kuruladıktan sonra bu ürünü sürerseniz renk açma süresi hızlanacaktır diye düşünüyorum. sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba

    bu sabunu dün bir aktardan aldım ve bugün ilk defa kullandım. Icerigindeki hangi maddeden dolayi cilde beyazlik ve renk eşitliği veriyor acaba? Aldığım aktar bursa nin meşhur bir aktari ona da sordum ama bişey diyemedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mmerhaba. öncelikle şunu söyleyeyim. bazı cilt beyazlatma ürünlerinde ağır kimyasallar oluyor fakat bu sabun tamamen doğal, kostik, paraben ibile içermeyen bir sabun. cilt beyazlatma etkisini tamamen bitkisel karışımdan oluşan formülü ile gerçekleştiriyor. tam hatırlamıyorum ancak yetkilisi ile görüştüğümde bana bir sürü bitki saymıştı. mesela doğada cilt rengini açan bitkilerden size dut, mersin suyu, pirinç suyu, beyaz çiçeklerin özleri gibilerini sayabilirim. :) yani tek bir madde yok oyle olsa kimyasal olurdu. doğanın birşelen gücü bunu sağlıyor.

      Sil
  5. Ben 2 haftaya yakin kullanıyorum beyazlamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz çok kısa bir zaman kullanmışsınız. bir de cildinizdeki lekeleri açıyor bir kaç ay kullanımda. her ciltte etkisi aynı sürede ve ayın şekilde olmayacaktır. bende çok kısa sürede etki etmişti ama her insan farklı tepki verir. iki hafta çok kısa bir süre daha cilidniz bile alışmamıştır =)

      Sil
  6. Slm arkadaslar,
    Hepinize tavsiyem tarcinli sabun. Ben 2 kullanmayla faydasini gördüm, maske seklinde sürüyor bikac dakika beklettikten sonra yikiyorum ondsn sonra yüzümde asiri yanma oluyor ama cok fatdasini görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, tavsiyeniz için çok teşekkürler, ilk kez duydum tarçının bu etkisini. o yanma hissi normaldir bence de çünkü yüzü ısıtarak kılcal damarları harekete geçiriyordur, bulursam alıp ben de deneyeyim teşekkürler =)

      Sil
  7. kuzum bunu mutlaka denicem :) tavsiyenle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene bebeğim, fiyatına göre uzun vadede iyi iş gören bi sabun <3

      Sil
  8. Merhaba oncelikle ;)bahsettiginiz sabunu nasil temin edebilirim yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. oturduğunuz yerdeki aktarlara Thalia cilt Beyazlatma sabunu olarak sorarak bulabilrisiniz. eğer yoksa buradaki linkten internet sitelerine gidebilir ve satın alabilirsiniz. ben internette sadece kendi sitelerine güveniyorum, sorunsuzdur.

      http://www.thalia.com.tr/thalia-dogal-cilt-beyazlatma-sabunu-150-g

      sevgiler <3

      Sil
  9. Merhaba bu Ürünü ilk kez kullandım ve bekleme aşamasında bıyık bölgemde yanma oldu biber sürülmüşçesine. Sorunlu bölgem olduğu için mi yandı ve işe yaradığı anlamamı geliyor yanması? Bu arada ağda dan dolayı bıyık bölgemde kararma var önereceğiniz doğal evde yapılacak etkili beyazlaştırıcı bıyık bölgesi için ten açıcı varsa benimle psylaşabilir misiniz? Lütfen 🤗ve bu sabun iyi mi gerçekten

    YanıtlaSil
  10. Natura Sabun tarafından üretilen pirinç kepeği sabunu hakkında bilginiz var mı? Almayı düşünüyorum da internette olumlu yorumlar okudum bir de sizin fikrinizi almak istedim. Ürün linki https://www.naturasabun.com/urun/pirinc-kepek-sabunu/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...