25 Kasım 2017 Cumartesi

The Humble Co Natural Diş Macunu ve Steriball

Herkese merhaba!
Bu ay kullanmaya başladığım ürünlerden olan The Humble Co Organik Naneli Diş Macunu ve Steriball'a ait deneyimlerimi paylaşmak istedim.


Çoğu şeyde olduğu gibi organik ağız bakım ürünlerinde de her seferinde farklı şeyler denemeyi seviyorum. Bu kez diş macunumu alırken yanında diş fırçamı hijyenik tutmak adına çok merak ettiğim Steriball'u da attım sepete.


Aslında Steriball normal bir fırça koruyucudan çok farklı. Plastik kapağının içinde fırçayı steril ve ferah tutmaya yardımcı bir hazne bulunuyor. Bu haznede eterik bitkiler olan nane, çay ağacı ve kekik yağlarından oluşan bir formül var. Bu yağlar uçucu yağ olduğundan buharlaşarak fırçayı hijyenik tutuyor ve bakteri üremesini minimuma indiriyor.





Bu şekilde büyük oranda daha temiz bir diş fırçası kullanımı sunuyor. Ayrıca çok da güzel kokuyor, fırçayı nemli koyduğumuz kaplarda oluşan o nem kokusu olmuyor. Hiç bir kimyasal içermiyor, tamamen bahsettiğim bitkilerden oluşuyor. 3 aya kadar koruması devam ediyor. Plastiğinde BPA yok ve %100 geri dönüştürülebilir, doğaya saygılı maddelerden üretiliyor, hayvan deneyleri yapmıyor ve zıplayan tavşan logosu var. Hem günlük kullanımda hem de seyahetlerde oldukça hijyenik ve pratik şekilde koruma sağlıyor. Bendeki pembesi, farklı renkleri de mevcut.

The Humble Co organik diş macunu ise taze nane aromalı vegan ve NaTrue sertifikalı bir ürün. Diş hekimleri tarafından geliştirilmiş formüle sahip. Ambalajı için gereğinden fazla plastik kullanımından kaçınılmış. SLS içermiyor. Beyaz renkli ve zararlı kimyasallar içermiyor. Marka, satılan her bir ürün için Afrika'da bir çocuğun ağız bakımına destek olmakta. 





Dişlerimin doğal rengini korumaya yardımcı oluyor, sigara ve kahve kullanmadığım için inatçı diş lekelerine karşı test etmedim ancak günlük ağız bakımımda beni tatmin etti. Tadı da oldukça güzel ve ferah nefes sağlıyor. 

Özellikle diş fırçanızın hijyenine özen gösterenlerdenseniz Steriball'a mutlaka bakın derim.



Sevgiler
Evrim

11 yorum:

  1. Güle güle kullanın o halde :)

    YanıtlaSil
  2. sağlık önemlidir.. özelliklede konu dişler ise.. ağrısını çeken bilir..
    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
  3. diş fırçası koruma kabını bende kullanıyorum. çok beğendim duygucum. güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten pratik, sizin de beğenmenize sevindim =) sevgiler <3

      Sil
  4. Diş bakımına ben de çok önem veriyorum bitanem ve diş fırçası koruma kabı çok hijyenik geldi. Memnun kalmana sevindim, mutlulukla kullan bebeğim :))

    YanıtlaSil
  5. Diş fırçasını mutlaka küçük kapakla kapatan ve fırça alırken de yanında küçük kapaklısını alan ben için bu ürün çok cazip geldi Evrimcim! Bilmiyordum öğrenmiş oldum sayende :) Değişikmiş. Bir bakayım ben de.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de öyleydim valla =) ama bazen uygun fiyatlı fırçanın yanında kapağı olmuyor, bu ürünle bu derdim son buldu =) mutlaka bakın =) sevgiler <3

      Sil
  6. çocuklara kullanılabiliyor mu ya da ürünü var mı bilginiz var mı?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...