8 Kasım 2016 Salı

Son Zamanlarda Satın Aldıklarım 3 - Kozmetik, Takı

Herkese merhaba!
Haftanın ilk gününde sizlere geçtiğimiz ay içinde satın aldıklarımı yazmak istedim. Birbirinden bağımsız bir çok indirime denk geldiğim için ihtiyaçlarımı belirledikçe aldığım, stok yaptığım şeyler oldu. Malum kozmetikte taksit kalktığı için indirimsiz kampanyasız bir şey almaz, alamaz oldum.




Öncelikle belirteyim, vize dönemimde olduğum için inanılmaz yoğunum bu yüzden alışveriş fotoğrafları öncekiler gibi özenli değil, hatta berbat:D Zaten yığınla ürünü ne kadar estetik çekebilirim tek bir karede ben de bilmiyorum :D Kusura bakmayın bu yüzden. Hemen kısaca bahsedip fiyatlarını yazarak geçeceğim. Her bir ürünü kullandıkça blogumda detaylı anlatacağım. Ama eğer özellikle merak ettiğiniz ürünler olursa yoruma yazın, ön bilgilendirme yaparım. 


Watsons Alışverişim:



Kwailnara Salatalık Özlü Nemlendirici Yatıştırıcı Jel: 13 tl.  250 ml ve gerçek salatalık özleri ve suyu içeren yüz, vücut, saç, el her şey için kullanılabilen bir ürün. Kore üretimi.

Pure Beauty Nar Özleri ve Kamelya Yağı İçeren Saç Kremi: İndirimli 20 tl. 500 ml. Kore Üretimi. İ-na-nıl-maz güzel kokuyor.

Pure Beauty White and Bright Kremsi Yüz Yıkama Köpüğü: İndirimli 18 tl.  125 ml. Watsons açıldığı günden beri kullandığım, araya başka hangi ürün girerse girsin geri döndüğüm bitanecik temizleyicim.

Pure Beauty Nar Özleri ve Kamelya Yağı İçeren Saç Bakım Yağı: Kokusuna öldüğüm, bir tane bitirip ikincisini alacak kadar sevdiğim durulanmayan saç bakım yağı. İndirimli 8 tl.

Dax SuperGro Saç Bakım Yağı: 200 gr. İndirimli 20 tl. Daha önce firma denemem için küçük boyunu göndermişti. Çok memnun kaldığım için büyük boyunu satın aldım. 

Il Salone Milano The Legendary Collection Saç Maskesi: 500 ml. İtalya üretimi. 10 tl. İnanılmaz kaliteli görünüyor. Profesyonel salon saç bakım ürünü olduğu yazıyor. Deneyip göreceğiz öyle mi değil mi.

Colour B4 Hair colour Remover: İki farklı boya silici. Biri sık kullanıma uygun diğeri koyu renk saçları açmak için. Saçlarımı ileleyen dönemde mavi yapmak için oreal ve benzeri kimyasallar olmadan açmak ve kızıl boyayı silmek için aldım. Çok araştırdım ve yurtdışında çok tercih edilen bir ürün olduğunu görünce ve Watsons'ta karşıma çıkınca kaptım. Tanesi 20 tl. İngiltere üretimi.

Scinic Vita Ade Tonik ve Çift Fazla Nemlendirici Krem: Kore üretimi ve Kore'de çok satılan markalardan biri, Watsons'a yeni geldi. Tonik 130 ml, 30 tl, krem 50 ml 50 tl. Mis gibi portakal kokuyor ki seri zaten C vitamini deposu. 

Watsons Kömür Etkili Burun Bantları: İndirimde 5 tl. Kore üretimi. Bim'deki bantlardan daha iyi değil ama yine de güzel. Ayrıntılı yazısı gelecek.

Real Techniques Makyaj Süngeri: İndirimde 17 tl. Gerçekten uzun zamandır almak istediğim bir süngerdi. Çok iyi duruyor ama henüz kullanmadım. Bakalım nasılmış.

Nascita Proffesional Mini Makyaj Süngerleri: 15 tl. Aslında bu boyları için bana pahalı geldi ama eğer kaliteli bulursam değdiğini düşüneceğim.

Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem: İndirimde 10 tl. Ne zamandır denemek istediğim bir üründü. Hakkında okuduğum yorumlar genellikle olumlu yönde. Bakalım bana nasıl gelecek. 

Revlon Colorstay Fondöten: İndirimli 25 tl. İnstagram üzerinden bu fondötenin eski pompasız versiyonunu ikinci el satın almıştım. O kadar beğendim ki bitti ve yenisini almak için indirim bekliyordum. Revlon hayvan deneyleri yapan bir marka olduğu için çok ikilemde kaldım. Ancak deney yapmayan markalar içinde karma cildimi bu kadar iyi gösteren bir fondöten olmadığı için almak istedim. İndirimde denk gelince 120 tl ye yakın biriktirdiğim Watsons puanımdan düşerek aldım. Aynı şekilde Revlon'un rujunu da indirimli 15 tl olarak puanımdan aldım. Bu şekilde markaya direkt para kazandırmadan ihtiyacımı giderdim şimdilik. Zaten uzun bir süre gider bana. Detaylı yazıları gelecek.

Maybelline Fit Me Fondöten: İndirimli 15 tl. Watsons puanım ile aldım. Bu kadar ayılıp bayılıyor millet bu fondöten için bakalım bende nasıl duracak dedim. Size bir sır vereyim mi? Abartılmış bir ürün olduğunu düşünüyorum, sadece iki kez kullandım ama iyi matlık veren ürünleri ilk görüşte anlıyorum artık. Beğenmedim sanırım. Revlon Colorstay kat be kat daha iyi matlık verdi bana. Yine de bakiciiz.

Gratis Alışverişim:



Eklips Far Fırçası: 10 tl. Yumuşacık. Çok beğendim. Bu fiyata alınabilecek en güzel far fırçası bence.

Eklips Wet & Dry Saç Fırçası: 10 tl. Tangle Teezer dışında banyoda daha rahat tutarak kullanabileceğim bir fırçam olsun istedim. Mint yeşili olmasından dolayı aldım.

Kalyon Oje Çözücü: 3 tl. İki yıldır severek kullandığım bir ürün. Yoğunlaşan, kıvamı değişen ama atmaya kıyamadığım ojelerimi ilk günkü hallerine çevirmek için kullanıyorum.

Golden Rose Ice Chic Oje-74 Numara: 5-6 tl. Rengine vuruldum. Tam bir Indigo mavisi. 

NK Garlic Treatment: 6 tl. Kalyon'un tırnak sertleştiricisinden çok çok memnunum. 5. kez almaya gittiğimde kalmadığı için bu kez bunu denemek istedim. Bundan da Kalyon kadar memnun kaldım. Detaylı yazısı gelecek.

Benri Kulak Çubuğu: İndirimli 1 tl. 50 adet.

Bee Beauty Cheescake Kokulu Vücut Losyonu: 15 tl. Çok seviyorum, bittikçe alıyorum. 

Wet n Wild Coloricon Bronzer-Ticket to Brazil: 15 tl. Işıltılar içeriyor. Açık tenli olduğum için bronzer olarak değil de daha çok hafif renk ve aydınlatma için kullanacağım. 



Gosh Growth Serum: İndirimli 15 tl. Kirpik güçlendirici ve gürleştirici serum. İlk kez deneyceğim.

Le Petit Marsldfkjslldf: Adını yazmakla uğraşamayacağım. Tanesi 2,5 tl. Bu sabunları bittikçe alıyorum. El sabunu olarak kullanmayı çok seviyorum. 

Rossmann Alışverişim:



Perlodent Ağız Çalkalama Suyu: İndirimli 6 tl. 500 ml. Bir sürü şey vaat ediyor ancak ben dişlerimi fırçaladıktan sonra son bir kez çalkalamak için alıyorum bu suları. Markası vaatleri özellikleri çok da ilgimi çekmiyor zira dişleri düzgün ve özenli fırçalayınca beyazlatmak vs vs için bu ürünlere gerek kalmıyor. Yine de ortodonti tedavim yüzünden dar zamanlarımda pratik temizlik sağlıyor. 

Facelle Mikro Günlük Ped: 44 adet. 4 tl. Organik pamuktan olmayan ya da az da olas naylon içeren her türlü günlük ped bende alerji yaptığından günlük ped kullanmıyorum. Ancak ayın malum dönemlerinin son günlerinde ihtiyacım olabiliyor. Bu yüzden minimum temas yüzeyine sahip olacağını düşündüğümden bu mikro pedleri denemek istedim. El kadar kutusu var. 

Catrice Likit Eyeliner - Dark Denim Blue: 11 tl. 3,5 ml. Son çıkan koleksiyonlarından. Mat ve indigo mavi olduğu için aldım. 

Sephora Alışverişim:



Nars Light Reflecting Setting Powder/Pressed: 120 tl. Yaz başında Sephora White Kartıma özel bir takım kampanyalar vardı, ben de Nars'tan bazı ürünler almıştım. Çok istediğim sıkıştırılmış pudrası o zaman stokta yoktu, bu ay Black karta yükselince kampanyamdan faydalanıp stoklara gelen bu pudrayı aldım. Yanında bir sürü tester verdiler. E bi zahmet. Az önce taksitsiz 120 tl bayıldım.

Alessandro Veggie Tırnak& Kütikül Kremi: 15 tl. 15 ml. Yurtdışında çok popüler bir tırnak bakım markası olduğundan bu ürününü denemek istedim. Salatalık ve kavun kokuyor.

H&M Alışverişim:



Unicorn Taç: 15 tl. Halloween için satışa sunulan değişik maskeler taçlar filan vardı,bir Unicorn-sever olarak dayanamadım aldım. Ne mi yapıcam? Güzel soru:D

Rose Gold Kolye: 10 tl. Tasarımını çok beğendim. Her türlü renk ile olabielceği gibi özellikle gül kurusu tonlarında kombinlerimle yakışacağını düşünüyorum.

Flormar Alışverişim:



Twist Up Kalem Ruj-Caramel: 23 tl. Nude kahve tonlarında rujları çok seviyorum. Kalem rujları çok pratik buluyorum. Nemlendirmesi, pigmentasyonu harika.

Oversized Kalem Ruj-03 Rose Coffee: 25 tl Pembe-kahve tonlarında. Aynı şekilde nemlendirmesi, pigmentasyonu harika. 

Kaş Sabitleyici Jel: 15 tl.Kaşlarımın uçları gün içinde düşüyor. Bakalım çözüm olacak mı?

Kalemtraş: 6 tl. Bu tombalak kalem rujları açmak için özel yine tombalak bir kalemtraş. Almasam olmazdı ama. Net :D

Eyebrow Liner: 17 tl. Elimdeki toz ve kalem kaş ürünlerine göre daha sıvı ama sürünce sabitlenen yapıda bir kaş linerı. Rengi kızıl olduğu için ihtiyaç duydum. 

Satin Matte Allık - 04: Yeni çıkan saten bitişli mat allık serisini çok merak ediyordum. Bu ürün Flormar mağazasında üyelik yaptırdığım ve 60 tl üzeri alışveriş yaptığım için hediye edildi. Mağazadan ne isterseniz (1 adet) o hediye ediliyor. 

Pino Kozmetik Alışverişim:



Down Under Naturals Saç Kremi: 18 tl. 1 lt. Büyük boyunu görünce bu fiyata kaçırmadım. Marka ülkemizden çekildiği için artık bulmak çok zor. Bazı Pino'larda stokta olabiliyor. Gördükçe depoluyorum. Hayatımın saç kremi, o kadar net söylüyorum.

Morfose Milkshake Saç Bakım Köpüğü: 20 tl. 200 ml. Bu köpükleri seviyorum. Bittikçe alıyorum.

Kalypso Jeans Profesyonel Saç Boyası: 10 tl. 100 ml. Bir tanesi benim saçımın tümüne yetiyor. Kullanıma hazır, direkt uygulamalı boya. İnanılmaz memnunum. Ağır kimyasallar içermiyor ve tam istediğim vişne suyu rengini veriyor. 

Golden Rose Alışverişim:



Terracotta Stardust Allık-102: İndirimli 25 tl. Çok severek kullanıyorum. Yazısı için tık tık.

Longstay Precise Bowliner-105: 15 tl. Çift taraflı. Kaş tarağı ve kalem ucu bulunuyor. Çok severek kullanıyorum. 

Yves Rocher Alışverişim:



3'lü Lip Balm Seti: 25 tl. Bittikçe alıyorum, bu şekilde daha hesaplı oldu. 

Youthful Glow Pudra : İndirimli 55 tl. İnanılmaz güzel bir pudra. İpeksi ve doğal bir bitişi var. Elimden düşmüyor. 

Olive Petit Grain Sabun: 6 tl. Misler gibi kokuyor. Banyoda tercih ediyorum.

Kirpik Uzatıcı Hacim Veren Maskara: İndirimli 35 tl. Yeni çıkan çok iddialı bir maskara.

Mat Tekli Farlar-14 ve 64: Tanesi 20 tl. Renklerini çok severek aldım. Ambalajları yenilenmiş, yeni renkler eklenmiş.

Expert Repair Onarıcı Vücut Kremi: Herhangi bir alışverişime hediyeydi. 

The Body Shop Alışverişim:



Muzlu Saç Kremi: İndirimli 22 tl. 250 ml. Kokusuna ölüp bittim, mağazada ürünü yiyecektim az kalsın. Kuru ve yıpranmış saçlara ideal.

Wild Argan Oil Body Butter: 17 tl. Büyük boylarında indirim olmadığı için küçük boyunu aldım. Kışın çok kuruyan vücuduma çok iyi geliyor. 

Vitamin C Yüz Temizleme Jeli: İndirimli 20 tl. 100 ml. Serinin ambalajı yenilendiği için eski ambalajları indirimdeydi. İçerikleri değişmemiş, tamamen aynı. Watsons'tan aldığım c vitaminli tonik ve krem ile kombinleyerek kullanacağım. 

Atelier Rebul Alışverişim:



Noble Bouquet EDP : İndirimli 75 tl. 50 ml. Kokusuna bakmak için gitmiştim, bayıldığım için bu bebek benimle eve geldi. Bir dünya da tester verdiler.

Eveet, yaklaşık iki aylık bir alışveriş olduğundan aşırı uzun bir yazı oldu. Umarım çok sıkmamışımdır. Dediğim gibi merak ettikleriniz varsa ön bilgi için yoruma yazmanız yeterli.
Sevgiler
Evrim



30 yorum:

  1. Ohh maşallah hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım 😊

    YanıtlaSil
  4. hepsini iyi günlerde kullan canım, yorumlarını bekliyoruz ama bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım benim, tabiki mutlaka kullandıkça bir bir yazacağım hepsini <3

      Sil
  5. Oyyyy yıkılsın dükkanlar diyorum :))) Hepsini güle güle kullan, çok güzel şeyler almışsın! İçlerinden not aldıklarım var: Pure Beauty Saç Bakım Yağı, Gosh kirpik uzatıcı serum, ve Yves Rocher farlar (kiremit gibi olanın rengi bir harika göründü). Bu arada, ben o Nascita minik yeşillerden hiç hoşlanmamıştım, umarım sen seversin... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sormayın hakikaten öyle oldu bu yaki alışverişlerim :D kozmetikte taksit kalktı diye hiç almadığım şeyleri aldım inadına :D :D çok çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizlerin olsun :) pb saç bakım yağı gerçekten güzel, yakında yazacağım =) süngerleri de henüz denemedim ama şimdi biraz dikkatli kullanır iyice emin olana kadar yazmam o halde, uyarınızı dikkate aldım =) kocaman sevgiler <3

      Sil
  6. Heeepsine bayildim hepsini gule gule kullan!
    Ay fit me yi alacaktim iyi bari bir sey kaybetmemisim demek ki:) ya artik bbkrem bile kullanamiyorum ben ne biliyom ni yapay duruyor yuzunde ne sursem kapatici surup goz altlarima geciyorum goz altlarim cidden problemli onu surmesem olmuyor malesef allikla tamamliyorum oldu bitti zaten fondotenin yoklugu belli olmuyor:D kaldi ki elimde var body shop acici damla bile var ama kullanmayinca bitiremiyorum malesef.
    Nascita mini sungerlere tek kelimeyle ben bayiliyorum kocaman oluyor cok urun emmeden sahane yayiyor cidden bayiliyorum ve aylar once aldim hala tekini kullaniyorum cook uzun zaman da kullanicam gibi duruyor paketteki diger hic dokunmadigima ne zaman sira gelir Allah bilir:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nascitaları beğenmene sevindim canım, ben henüz denemedim hala ama merak içindeyim =) çk çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun =)
      fit me den çok şey bekliyordum valla ama bence klasik uygun fiyatlı ve normal bir fondötenden farkı yok gibi geldi bana. revlon colorstay in karma ciltler için olanı ondan kat be kat daha güzel bence. yani abartıldığı kadar başarılı gelmedi, yarım saat sonra t bölgemden yağ fışkırdı :/
      ayrıntılı yazabilmek adına birkaç kez daha kullancağım.
      sevgiler canım <3

      Sil
  7. heyyyt be :) alışverişin dibine vurmuşsun Evrim :)) Hepsini de güle güle kullan. Özellikle o saç boya silici ve Pure Beauty saç kremini çok merak ediyorum, yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun canım =) pb saç kremini kullanıyorum şimdi bir haftadır, şimdilik tek söyleyebileceğim şey ha-ri-ka olduğu :) denemelisin =)

      Sil
  8. Harika bir alışveriş olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Evrim şu an benim bütçeye fena darbe vurmuş olabilirsin :)) Dünya not aldım :) Pure Beauty yıkama jeli denenecek, saç bakım yağı... Muzlu saç kremi ne zamandır benim de aklımda. Bu arada Yves Rocherin üçlü lip balmları şahaneymiş, bulsam alacağım sanırım :) Bu arada Yves'in o vücut kremini çok merak ediyorum, onu benim için yazarsan acayip mutlu olurum :) Morfose köpüğü de denesem artık... Ay hepsini mutlu mutlu kullan canım benim :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaa :D Blana yaa :D sevinsem mi üzülsem mi bilemedim bak şimdi :D pb saç bakım yağı bir harika, yakında yazacağım umarım sen de memnun kalırsın =) muzlu saç kremini de tavsiye ediyorum cidden güzel ve klasik ürünlere göre çok çok daha doğal. yves in kremini de denemeye aldım senin için en kısa zamanda yazısı geliyor bebeğim. çok teşekkür ederim, kocaman öperim <3

      Sil
  10. İnanamıyorum gitti paracıklar valla ben üzüldüm :)) Güle güle kullan bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bazen bölye oluyor :D durup durup gümletiyorum cüzdanı :D ama mutluyum :d sağol kuzucum daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  11. Of of of :D vurgun yapmışsın Evrim'imm :D güle güle kullan ama içim cız etmedi değil hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kuzum benim ya biraz öyle oldu hakikaten :D ne zamandır böyle sıyırmamıştım kafayı xD daha güzelleri senin olsun inşallah çok teşekkür ederim =) <3

      Sil
  12. Hepsini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  13. Oo ne güzel seyler güle güle kullan. Taki hastasi olarak kolyeye bayildim unicoen u kizim severdi sanirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya ablacım :D kızım severdi dedin de benim de iç yüzüm ortaya çıktı valla :D ben bölye çocuk şeylerini ya da çocukca şeyleri çok seviyorum :D :D kaç yaşına geldim hala abidik gubidik şeyler aldığım oluyor :D e ne yapalım ben 90 lar kızıyım her ne kadar harika bir dönem olsa da bir çok şeyden yoksun büyüdük :D avm bile yokru belli yıllara kadar her yerde :D acısını çıkarıyorum diyelim :D
      kolyeyi çok severek kullanıyorum cidden çoğu kombinle harika oluyor =) çok çok teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
  14. Sınavdan yeni çımış birine vurgun yapmaya zorluyorsun Evrimmm :D Harika ürünler almışsın hepsini güle güle kullan canımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bebeğim ya inanır mısın bu alışverişlerin çoğu ilk vize haftama ait :D :D sınavdan çıkıp soluğu alışverişlerde aldım valla yalan yok :D benim için stres atma yöntemlerinin başıdna geliyor alışveriş, biliyorum çok kötü ama napiyim :d
      daha güzelleri senin olsun canım benim, çok teşekkürler <3

      Sil
  15. Ne sıkılması, büyük bir keyifle okudum :)
    Harika şeyler almışsın, güle güle kullan :)
    En çok Yves Rocher alışverişini beğendim, özellikle far manyağı biri olarak farlarda gözüm kaldı elbette :)
    Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok sevindim öyleyse sizi sıkmadıysam =)) çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun =) madem far seviyorsunuz bu yeni çıkan yves rocher tekli farlara kesinlikle bakmalısınız özellikle mat olanlar muhteşem İlknur hanımcım =) sevgiler <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...