5 Kasım 2016 Cumartesi

Atolye Mio'da Birbirinden Güzel Tasarımlar !

Herkese merhaba!
Bugün sizlere tatlı mı tatlı iki arkadaşın el emeği göz nuru, birbirinden şirin tasarımlarını satışa sundukları Instagram sayfaları Atolye Mio'dan bahsetmek istiyorum :)



Atolye Mio'da keçeden makromeye, kadifeden deriye bir çok farklı malzemeden güzellikler var. Mevcut tasarımlardan seçebilir veya dilerseniz kendi istediğinize göre siparişte bulunabilirsiniz.




Yılbaşı hediyesi olarak sevdiklerinize özel hediyeler ve yılbaşı ağaçlarınızı süslemek için farklı ve cici süsler edinebilirisiniz. Sadece kadınlara özel değil erkeklere uygun tasarımlar, hediyelik eşyalar da var.


Ben kendime tam da mevsime uygun, en sevdiğim kış deseni olan kar taneli bir defter seçtim.



Lacivert keçe kaplı bu yumuşacık defteri blog defterim olarak kullanacağım :) 


Aşağıda Atolye Mio'da bulabileceğiniz bazı yılbaşı ağacı süslerini görebilirsiniz.





Rengarenk keçelerden süsler, defterler, kalemlikler, yılbaşı süsleri, örme bileklikler, tasma (choker) kolyeler ve daha bir çok şeyi hayalgüçleri ile buluşturup emek veren Sezin ile Ekin'in bu tasarım atölyelerine Instagram üzerinden göz atmak ve alışveriş yapmak için buraya tıklayabilirsiniz. Destek olup takibe alırsanız veya bu postu paylaşırsanız çok sevinirim :)
Sevgiler
Evrim

16 yorum:

  1. Bayılıyorum instagramdaki bu şirin sayfalara. Hemen göz atıyorum. Instagramda aktif misin bilmiyorum canım ama @amerikali.hatun hesabında kaynatıyoruz, beklerim :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben de ben de =))))çok teşekkür ederim ilginiz için <3 aktif olmaz mıyım günün yirmi saati ordayım :D :D hemen takibe aldım sizi ki =)) çok öpücük <3 <3

      Sil
  2. İnstegram hesabım yok. Cep telefonum internetsiz. Buradan tanıdıklarım çok güzel. Kar tanesi harika. Mevsiminde de pek güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ah işte hayal ettiğim ama bir türlü kopamadığım için yaşayamadığım hayat tarzı :D imrendim bi an vallahi helal olsun =)
      beğenmene çok sevindim canım benim daha güzelleri senin olsun, yorumun içni teşekkür ederim =)

      Sil
  3. Duygun ne güzel şeyler bunlar böyle. Hemen sipariş vereyim. Emeğine sağlık kızım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam okuyan gözlerine, yüreğine sağlık =) ne ciciler hakikaten :) desteğin için çok teşekkür ederim =)

      Sil
  4. Arkadaşların emeğine sağlık. Bayıldım. Hemen takibe alıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok çok teşekkür ediyorum desteğin için, sağolasın =) <3

      Sil
  5. Çok güzeller. Deftere bayıldım kuzum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. ne zarif ne şirin şeyler yiaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. çok şekerler tam hediyelik alıp sevmelik bayılıyorum öyle küçük hediyeliklere, sayfayı takibe alıyorum, bende beklerim ;)

    YanıtlaSil
  8. Kar taneleri! Tam bana göre! Şu defterde gözüm kaldı, acayip şirin! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Çok sirin seylwr. Bassrilar dilerim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...