5 Ekim 2016 Çarşamba

True Eco Beyond - Güney Kore'nin İncisi

Herkese merhaba :)
Yazılarımı takip edenler, beni yakından tanıyanlar Güney Kore kozmetik ve bakım ürünlerine karşı zaafım olduğunu, ne kadar çok sevdiğimi iyi bilirler.



Bir kozmetik mağazasına ilk girdiğimde önce Kore menşeili ürünleri arar gözlerim. Neyse ki Kore'nin bu konuda adı duyuldukça, bilenleri arttıkça ülkemizde satılan ürünlerin de çeşitliliği arttı. Şimdiye dek bu bağlamda çok severek alışveriş yaptığım Missha dışında yeni favorim de True Eco Beyond oldu. Ciddi anlamda Güney Kore'nin en çok sevilen ve satılan ürünlerini ülkemizde de bulmak bir süredir mümkün. Teknoloji devi LG'nin laboratuarlarında üretiliyor, onlara ait bir bakım/kozmetik markası.

Beyond mağazalarında sadece kadınlar için değil, erkekler için de bakım ürünleri bulunuyor. Saç, cilt, vücut bakımından makyaja kadar her şey var. 



Ben kendime elimdeki ürünler bitince almak üzere çeşitli cilt bakım ürünleri seçtim bile. Argandan yeşil çaya, pirinçten lotusa, yeşil çaydan Himalaya bitkilerine, soyadan çay ağacına kadar, -hatta daha sayamadığım bir çok çeşitli bitki- mağazanın raflarında her türlü cilt ve yaşa göre etkili çözümler sunuyor.



Benim markayı çok sevmemin sebeplerinin başında hayvan deneyleri yapmamaları, doğaya ve insan sağlığına duyarlı, parabensiz ve mümkün olduğunca temiz içerikli ürünler üretmeleri. Ayrıca ürünlerin içeriklerinde kullanılan bitkisel özler sürdürülebilir tarım ile sağlanıyor.



Marka, kazancının büyük çoğunluğunu kendilerine ham madde sağlayan tarım işçilerine gönderiyor. Yani aslında üreticisi ile tüketicisini kocaman bir aile olarak gören nadir markalardan. 



Eğer Tru Eco Beyond ürünlerini incelemek isterseniz buraya, Instagram'dan Türkiye sayfalarını takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz
Ankara'da oturanlar için de; tam olarak kaç mağazaları var bilmiyorum ancak ben Ankamall şubelerini tercih ediyorum. Ayrıca mağaza yetkilisi Demet Hanım inanılmaz ilgili, canayakın ve işini bilen biri. Sabırla sorduğum her şeyi yanıtladı, ürünler hakkında bilgi verdi. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum :)

Benim markadan ilk deneyimleyeceklerim arasında yeşil çay özlü tek kullanımlık maske, Himalaya bitkileri içeren nemlendirici yüz kremi ve toniği bulunuyor. Ürünleri kullandıkça ayrıntılı olarak blogumda yer vereceğim.




Siz de Güney Kore kozmetik ve bakım ürünlerine ilgi duyuyorsanız, imkanınız olursa markaya şans verebilirsiniz. Haberi olmayanlar için ufak bir tanıtıcı yazı olsun istedim.
Sevgiler
Evrim

22 yorum:

  1. Güney Kore'nin de kozmetikte popüler olduğunu bilmiyordum. Kore'lilerin ciltleri porselen gibi güzel oluyor fiyatları da uygunsa niye olmasın?:) Çok teşekkürler Evrim'ciğim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatlar drugstorelara göre birazcık pahalı ama temiz içerikleri, ürünlerin miktarı ve kalitesi göz önüne alındığında high end markalara taş çıkarırcasına uygun oluyor. Kore bu işte uzman kesinlikle :) ben teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
  2. Güney Kore markalarini çok seviyorum keşke daha fazla şehirlerde şubeler acsalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keşke ama bence zamanla ulaşmak daha kolay olacaktır eminim ki :) <3

      Sil
  3. Teşekkürler Evrim, bi bakayım nerelerde var :)

    YanıtlaSil
  4. Kore ürünlerini ben de seviyorum. Hayvanlar üzerinde deney yapılmaması çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en güzel yanlarından biri de o bence, hem fikir olmamıza sevindim =)) <3

      Sil
  5. İstanbulda mağazaları var mı acaba ? bakılmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olması lazım, Ankarada varsa orda kesin vardır :D :D

      Sil
  6. istanbul'a açmıştı mağaza değil mi yanlış mı hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de var diye biliyorum,, ilk Ankaraya açılmış ama İstanbula da açıldı diye duymuştum :)

      Sil
  7. bende kore ürünlerine bayılırım özellikle de bb kremlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben de =) zaten bb ler onların uzmanlık alanı, onların bulduğu bir ürün =)

      Sil
  8. ne güzel olmuş , böyle yenilikler görsek ya hep:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bence de =) insan farklı şeyler denemek istiyor =)

      Sil
  9. Canımmm öyle güzel bir haber verdin ki anlatamam, kore ürünlerini gerçekten çok merak ediyorum ve nereden ulaşacağımı bilemiyordum mutlaka bakacağım :)) Emeğine sağlık güzelliğimm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim çok sevindim faydalı olmasına, umarım deneme şansın olur en yakın zamanda, benim de aklımda birkaç bişey var, mağazada inanılmaz güzel ürünler var ve hepsi birbirinden başarılı duruyor. deneyip görelim =))) <3

      Sil
  10. Çok yabancı olduğum bir konu. Kore ürünü sanıyorum hiç kullanmadım, ablam alıp beğenmeyip bana yığdıysa ayrı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :d herkesin ilgisi farklı şeylere olur elbet, belki denersen seversin ürünlerini =) sevgiler =)

      Sil
  11. İstanbul Forum'a da mağaza açtılar, çok mutluyum. Ben de Korelilere ve Japonlara cilt bakımında çok güvenirim Evrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah tezimiz doğrulandı, biz de istanbulda nerde vardı, var mıydı diye yorumlaşırken yerini söylemen çok iyi oldu Blanam :) hem fikir olmamıza sevindim, sevgiler canım <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...