5 Temmuz 2015 Pazar

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu - Hassas Ciltler

Merhaba!
Herkesin bayılarak kullandığı, indirime girdiğinde stoklandığı bu makyaj temizleme suyunu ben sonunda aldım.



Normalde bu iş için Bioderma'dan çok memnunum ama indirimde görünce bir de ben deneyeyim dedim. 400 ml'lik şişesinin uzun süre kullanım için ideal bir boy olduğunu düşünüyorum. Pembişli şeffaf ambalajı şirin, bittiğinde tekrar doldurup kullanabileceğimiz şekilde tasarlasalardı çok müthiş olacaktı, şayet ben ellerimle kapağını bir türlü açamadım.


Bioderma'nın makyaj temizleme suyundan çok memnun kaldığım için bunu da kafamda onunla kıyaslayarak yorumlamak istedim. Öncelikle bu da parfümsüz, parabensiz bir ürün. Şeffaf ve su görünümünde. Pamuk yardımı ile makyajımı kolayca silebildim. Gözlerimi yakmadı ve yağsı bir şekilde iz bırakmadı. Bu konuda Bioderma ile aynı bana göre. Gerek göz makyajmda gerekse ten ve dudak makyajımda iyi iş çıkardığını söyleyebilirim ancak suya dayanıklı göz makyajımda yetersiz kaldı, bunun için başka ürün kullanmak zorunda kaldım. Bütün makyajımı birkaç pamuktan sonra tamamen çıkardı ve yüzümü jel ile temizlemeden önce kirden iyice arındırdı. Ürün dermatoloik olarak test edilmiş ve içeriğinde satırlarca bileşen yok. Kısa ve öz tutmuşlar. Bu hoşuma gitti.



Drugstorelarda sık sık indirime giriyor. Bioderma'yı pahalı bulanlar için neredeyse eş değer bir alternatif olacağını düşünüyorum. Beğenmediğim bir yanı olmadı, ikisi arasında pek bir fark bulamadım açıkçası. Gayet başarılı :)
Siz Garnier Misel Su hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakırsanız mutlu olurum.
Sevgiler
Evrim

6 yorum:

  1. Yaa küçük hali çok tatlıymış zaten bunun seyahat boyuna ihtiyacım vardı ne kadara aldın canım?Malesef hiçbir yerde bu küçük boyunu göremiyorum:( Bimden aldım diye söylediğin de çok iyi olmuş çünkü seyahat boyu cidden hiçbi yerde yok bi de Bimde mesela garnier 3 in 1 vardı normalde watsonsta 15-16 liraya satılırken orda 9.90 bildiğimiz kullandığımız şeyleri bazen buralardan almak çok iyi oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın canım. bim de sürekli satışta değildi, cuma günleri gelen özel ürünlerden biriydi, yine gelir diye düşünüyorum. küçük boyu gerçekten çantaya atmalık, gün içinde akan makyajı temizlemek için bile taşınır yani. fiyatı 6,5 tl idi :)

      Sil
  2. küçük boyuna henüz denk gelmedim ama gelince alacağım bir tane tatil için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorsanız gerçekten kullanışlı bir boy :) ben son bir tane bulmuştum şanslıydım, kasiyerin söylediğine göre alanlar 4 er 5 er almışlar :D :D

      Sil
  3. Bunu kullanmayan bir ben kaldım valla, ben de alıcam rastlarsam, sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mevcur makyaj temizleyicinizden memnunsanız çok da bişey kaçırmış sayılmazsınız :) kusursuz değil yani :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...