27 Nisan 2015 Pazartesi

Nivea Lip Butter - Frambuazlı

Herkese merhaba!
Bugun yeni bloğumda ilk yazımı sizlerle paylaşıyorum. O yüzden öneri ve eleştirileriniz benim için çok önemli. Şimdiden okudugunuz için teşekkürler! :)



İlk konuğum Watsons'tan aldığım frambuaz kokulu Nivea Lip Butter. 
Normal fiyatı 9.90 gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam, ben indirimle 7 tl ye aldım.
Dört mevsim dudaklarım sürekli kuruduğu için nemlendirici olan bütün ürünleri deniyorum dudaklarımda. Fakat ne yazık ki şimdiye kadar Blistex dışında uzun süreli nemlendirme sağlayan bir ürünle karşılaşmadım. Nivea nın hepimiz tarafından bilinen çeşit çeşit dudak nemlendiricileri bile bir yere kadar koruma sağlardı. Bu ürünü bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum. Çünkü sürdüğünüz zaman dudaklarınıza kremsi bir beyazlık veriyor. Dışarıda öyle gezmeniz çok mumkun olmayabilir. Hatta merhem sürmüş gibi durabiliyor bence. Bu yüzden ben yatarken kullanmayı tercih ettim.




Nemlendirme konusunda gerçekten gece boyu etkisi başarılı ve yıkayıp silmezsem butun gün durabilecegini düşünüyorum. Kokusu bir harika. Teneke kutusu çok pratik ve hijyenil bir kullanım sağlamasa da, yıllardır bildigimiz Nivea kremlerinin ambalajını hatırlatıyor ve 16,7 gr'lik miktarıyla gayet fazla. Uygulama için parmak uçlarımı kullanıyorum, siz dilerseniz minik bir dudak fırçası yardımıyla da sürebilirsiniz. Aslında keşke daha kolay açılır kapanır bir kutuda ve bir de minik bir uygulama fırçası ile satısa sunulsaydı. Bu bittiği zaman vanilyalı olanında da gözüm var.
Klasik Nivea Lip Balm'lardan sıkılanlar bunlara şans verebilirler.
Sevgiler
Evrim

3 yorum:

  1. Ben pek sevemedim bu ürünü. Bir hevesle aldım ama öyle duruyor, anlaşamadık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de en favorilerimden değil şu anda, o yoğurt gibi yapısı yüzünden yatarken kullanarak bitireceğim =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...