4 Nisan 2018 Çarşamba

Ziaja Keçi Sütlü El ve Tırnak Kremi

Merhaba!
Nisan ayına girdik ve resmi olarak bahar kapıda =) Ben de bugün çok büyük çaplı bir bahar temizliği yaptım ve haliyle gün sonunda yoğun bir el bakımı uygulamam gerekti.



Hazır elimin altında bir süredir denediğim Ziaja'nın bu el-tırnak kremi varken de yazmak istedim.  


Bu kremi Watsons'tan %50 indirimle 10 tl'ya almıştım. Markadan denediğim ilk ürün. Aslında Ziaja'nın cilt bakım ürünleri hakkında mucize yorumlar okumadım, hatta ürünlerden öyle farklı etki görenler pek olmamış. Sadece bu el kremi hakkında birden fazla olumlu yorum okuduğum için denemek istedim. 



80 ml'lik beyaz, pratik kapaklı ambalajında ve üzerinde minik bir keçi resmi var. Biraz büyükçe ama ince bir tasarıma sahip. Dermatolojik olarak test edilmiş.
Sanılanın aksine içeriği temiz değil, paraben türevleri de olmak üzere başka kimyasallar da barındırıyor. Tabi ambalajdan anladığımız üzere keçi sütü temel içeriği. Soya sütü ve yağı da içeriyor. Kokusu bence çok güzel, vücut için losyonu olsa sırf kokusu için bile alırdım.




Yapısı gerçekten çok ilginç. Süt renginde ve daha sürerken o yumuşaklığı hissediyorsunuz. Adeta cildinizde kayıyor ve saniyeler içinde emiliyor. Asla yağlı his bırakmıyor hatta kokusu olmasa elinizdeki varlığını bile unutursunuz. 
Anında yumuşaklık sağlıyor ve kuruluğu, gerginliği büyük ölçüde gideriyor. Ama elleriniz çok yıpranmış, kurumuşsa birkaç dakika aralıklarla 2-3 kez kremi yenilemeniz gerekebilir ki anca neme doysun. Ben ellerimin çok yıprandığı zamanlarda bu şekilde aşamalı olarak nemlendirme sağlıyorum, emildikçe bir kat daha uyguluyorum. Normal günlerde tek uygulama anında etki etse de böyle zamanlarda fındık büyüklüğünde ürünü 3 kez sürdüğümde o etkiyi alabiliyorum. Verdiği nem 2-3 saat boyu kalıyor.
Birkaç kullanımdan sonra el derisinde kuruluktan kaynaklanan kırışıklıklar açılıyor ve deri daha elastik bir hisse kavuşuyor. Bence düzenli kullanımda eldeki hafif kararmaları da engelliyor. Tırnaklar için tek başına yeterli bulmasam da onarıcı etkisini farkediyorum. Düzenli kullanımda yaşlanma karşıtı etkisini de görüyorum.



Polonya markası olan Ziaja'nın bu kremini gerçekten beğendim, içeriği temiz olsa çok daha iyi olurdu ama güzel kokusu ve anında emilip nemlendirmesinden dolayı indirimlerde yine alırım.
Siz Ziaja'ya dair ne düşünüyorsunuz? Bu el kremini kullandınız mı? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

18 yorum:

  1. buu çok görür oldum kuzum güzel bir gibi :)

    YanıtlaSil
  2. bu markayı ilk defa duydum bir zamanlar keçi sütlü sabun kullanmıştım güzeldi onu hatırladım :)

    YanıtlaSil
  3. aa keçi sütlü ilk defa duyuyorum denemek isterdim..

    YanıtlaSil
  4. ilk defa duyduğum bir marka güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. İlk defa duydum bu markayı ama güzel bir ürüne benziyor, güle güle kullanın ♥ Bu arada blogunuzu yeni keşfettim, keyifle takibe aldım. Sizi de bloguma beklerim 😊

    YanıtlaSil
  6. Markayı ilk defa duydum desem :) Vesile oldun ne güzel :)

    YanıtlaSil
  7. bende bu el kremini çok severek kullanıyorum ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bana hiç yeterli gelmedi nemlendirmesi, su gibi, üç dört kat üstüste sürmek gerekiyor

    YanıtlaSil
  9. Markayı çok merak ediyorum ama almaya sıra gelmedi. Bu el kreminden başlayabilirim; kat kat uygulama metodu da iyiymiş. Teşekkürler güzel yorumun için, sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. Ben daha önce kullanmış pek sevememiştim ama o zamanlar ambalaj böyle değildi .Sana yaramış ne güzel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. Denk gelirse denenebilir ama içerik bakımdan çokta sıcak bakmadım açıkçası. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Hic duymadim bu markayi canim arastirayim 😊

    YanıtlaSil
  13. pOLONYA ÜRünlerini gerçekten çok seviyorum ben de. Eveline markası da muhteşemdir ;)

    YanıtlaSil
  14. bir kez kullanmıştım, sonra başka markaları denemeyi sevdiğim için kullanmadım ama beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  15. Your blog looks beautiful. Nice post. :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil
  17. 50 ml'lik gunduz kremini aldim watsonstan. yuzume ilk surdugumde cocuklugumuzdaki cire aseptine kremi kokusunu verdi ama sonrasinda dokusuyla yumusacik yapti. fakat icerigindeki kimyasal koruyucalar (parfum, paraben citric acid gibi) soru isareti olusturdu.. kisin kullanim icin uygun ama yaz mevsiminde cilt kusar mi bilemiyorum

    YanıtlaSil
  18. Başta keçi zütlü pahalı olduğunu düşündüm ama değilmiş

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...