28 Ekim 2015 Çarşamba

Moshos Garden Hot Cloth Facial Cleanser / Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi

Merhaba :)
Bu yazımda sizlere çok çok çok sevdiğim Moshos Garden markasına ait bu temizleme ürününden bahsedeceğim.



Ben bu temizleyiciyi diğer 2 ürünle birlikte Kozmela indiriminde satın almıştım. Artık firmaya ait ürünleri Kozmela'da da bulabileceğiz. Ayrıca Moshos Garden'ın kendi sitesinden de satın almak mümkün. Siteye buradan göz atabilirsiniz.

Normal fiyatları alışıldık temizleyiciler ve bakım ürünleriyle kıyaslanırsa pahalı gelebilir. Ama firmanın içerik yönünden çok temiz olduğunu ve tamamen bitkisel formüller ile çalıştıklarını göz önünde bulundurursak aslında bence gayet ulaşılabilir fiyatlara sahip. Zaten sık sık indirim ve kampanya da oluyor, öyle zamanlarda stok yapmayı seviyorum. Ayrıca markaya sempati duymamın en büyük sebeplerinden biri de hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir Türk firması olması. 
Gelelim bu güzel ve alışılmışın dışında bir temizlik sağlayan ürüne. Adından da anlayacağınız gibi sıcak havlu ile birlikte kullanılan bir temizleyici. Ürün metal kapaklı, 50 ml'lik cam kavanozda satılıyor. Cam olması benim için sağlık göstergesi. Etrafımızda yeterince plastik ürünü var zaten. Kavanozun üzerinde bir de minik, pembe bir kalpten 'Cruelty Free' logosu var. Bu ve benzeri logoları görmek içimi rahatlatıyor. 



Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. İçindekiler kısmını aynen aktarmam gerekirse; Kakao yağı, Zeytin yağı, Tatlı Badem yağı, Hindistancevizi yağı, St. John's Wort bitkisi özü, balmumu, Lavanta yağı ve Limon yağı. Gördüğünüz gibi bırakın parabeni alkolü, hiçbir kimyasal içermiyor. Zaten kokusundan da anlayabiliyorsunuz. Buram buram parfüm kokmuyor, bütün bu yağların birleşimi olan kendise has bir kokusu var. Eğer serin bir yerde saklarsanız, kavanozun içeriği oldukça katı hale geliyor. O yüzden kullanmadan önce biraz kalorifer peteğinde bekletebilirsiniz. Eviniz, banyonuz her daim sıcaksa zaten buna gerek olmayacaktır (kış için söylüyorum, yazın zaten oda sıcaklıgında vazelinimsi bir hal alıyor.) Uygulaması da şu şekilde; bir miktar ürünü krem sürer gibi parmak uçlarınızla yüzünüze sürüyorsunuz. Küçük bir yüz havlusunu veya yüz temizleme pedini sıcak suyla iyice ıslatıyorsunuz. Dairesel hareketler ile yüzünüzde ürünü uyguladığınız yerlerden geçerek iyice temizliyorsunuz. Bu esnada çok yağlı hissedebilirsiniz ancak havlu ile iyice temizledikten sonra soğuk suyla yüzünüzü duruluyorsunuz ve bu yağsılıktan eser kalmıyor. İşlemi istediğiniz kadar tekrar edebilirsiniz. Burada önemli olan nokta kullandığınız havlu/pedin iyice ısınmıs, sıcak suyla ıslanmış olması gerekiyor ve soğumadan yüzünüze uygulamanız gerekiyor.
Ben en iyi sonucu minik havlular ile alıyorum ancak her seferinde havlu kirletmek istemediğim zamanlar için de harika bir çözüm buldum. Rossmann'da satılan, resimde gördüğünüz marka kare havlu/kağıtlar da bu iş için harika oluyorlar. 30'lu paketlerinde 3-4 tl arası fiyatları var. 





Ürünün vaatleri arasında makyajı, kiri ve ciltteki yağı derinlemesine temizlerken cilde zarar vermeden canlılık katması var. Gerçekten bunu çok güzel başarıyor. Ben özellikle ten makyajı dahil çok makyaj yaptığım günlerde yatmadan önce bu ritüeli yapmaya bayılıyorum. Cildim temizleniyor, günün kirinden arınıyor, makyajım çıkıyor ve bir yandan da değerli bitkilerin karışımı ile besleniyor, bunu hissedebiliyorum. Yüzümü duruladığım zaman ne bir hassasiyet ne de bir gerginlik hissediyorum. Yumuşacık oluyor ve karma cilde sahip olmama rağmen şu ana kadar hiç sivilce yapmadı. Hiç bir yan etki görmedim. 
50 ml her ne kadar göze çok görünmese de, çay kaşığı kadar bir miktarı her seferinde yeteceğinden uzun süre gider kanısındayım. Oldukça bereketli diyebilirim.




Bundan sonra bittikçe alacaklarım arasında girdi bile. Artık daha temiz ve doğal içerikli cilt bakım ürünlerine yöneleceğim. Çünkü farkı kesinlikle gördüm :)
Benim atladığım bir yer, merak ettiğiniz bir şey varsa lütfen yorum kısmına yazın, kısa sürede dönüş yaparım.
Sevgiler
Evrim

4 yorum:

  1. İçeriği oldukça dikkat çekici . Bu yazıyı okumadan önce, bir yüz temizleyicisinin gerçekten işe yarayabilmesi için içeriğinde az ya da çok bir miktar kimyasal bulunması gerektiğine inanırdım. Hatta konudaki içerik listesine inanamayıp ''Bu ürünün ana bileşenleri falandır, içerik listesinin tamamı bu kadar olamaz'' diyerek biraz daha araştırdım ürünü ve sadece bu doğal içeriklerden oluştuğunu görünce kısa süreli bir şok geçirdim. Mevcut yüz temizlik ürünüm biter bitmez kesinlikle deneyeceğim bu Moshos Garden ürününü.

    Güzel paylaşımın ve detaylı anlatımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle içerik yönünden bu kadar temiz bir ürün bulduğum için çok mutluyum. markanın tüm ürünleri böyle. aslına bakarsan o kadar kimyasal içeren ürünler kullanmak yerine, biraz uğraşır makyajımı cildimi bununla temizlerim daha iyi. anlatamam cildimde yarattı farkı bu ürünlerin...

      Sil
  2. Güzel anlatmışsın canım elimdekiler bitince almayı düşünüyorum kesinlikle ise yarayacağı yönünde bir his uyandı bende bak :) :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım böyle doğal ürünleri kullandıkça neden kimyasallara geri döneyim diyorum kendime. bes dakika fazla zaman ayırıp sağlıklı olanı tercih etmek daha mantıklı bence :)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...