28 Şubat 2018 Çarşamba

HC Hair Care Bitkisel Saç Bakım Kompleksi ve HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi

Herkese yeniden merhaba!
Bu yazımda sizlere 4. şişesini bitirdiğim HC Saç Bakım Yağı ile HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi'nden bahsedeceğim.





Bundan 2 yıl önce tam da ihtiyacım olduğunda tanıştığım bu ürünler saçlarıma inanılmaz bir dönüşüm yaşattı. İlk kullanmaya başladığım zaman saçlarım boya vb işlemler nedeniyle oldukça yıpranmış ve uçları bulaşık teline benzer bir haldeydi. Kısa sürede etkilerini görüp memnun kaldığım bu ürünleri ayrıntılı olarak inceleyelim.

HC Bitkisel Saç Bakım Kompleksi, saç için gereken nem dengesini sağlamaya yönelik geliştirilmiş, tamamen bitkisel yağlardan oluşan bir ürün. Saçı hızlı uzatmayı, uzatırken de güçlendirip dökülmeleri önlemeyi hedefliyor. Neme doyan saçı kepekten ve saç derisinde meydana gelen kaşıntılardan kurtarıyor. Yıpranan noktaları onararak saçın daha parlak, sağlıklı ve canlı görünmesini sağlıyor.
Tam olarak kehribar renginde ve zeytinyağı kıvamında.





Patentli formülüyle 6 farklı soruna (güneş, kimyasal işlemler ve denizin yıpratıcı etkileri, geç uzayan saçlar, kepek ve diğer saç derisi problemleri, genetik saç dökülmesi, genel saç bakımı ve olağan saç dökülmesi) çözüm etkisiyle oldukça iddialı bir ürün. İçerisinde organik zeytinyağı, dulavrat otu, ısırgan otu, çörekotu yağı, badem yağı, sinameki, hint yağı, kekik, papatya, biberiye, susam yağı, jojoba yağı, fındık yağı, buğday yağı, E vitamini, B, B1, B2, B6 ve B12 vitaminleri bulunuyor. Saç için tam bir bomba aslında.





Kadın erkek ayırmadan ve her saç tipinin kullanabileceği bir ürün. 100 ml'lik pratik pompalı ve cam şişesinde, dermatolojik testten geçmiş, ISO belgeli ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bu saç bakım yağına dair benim yorumlarım şöyle oldu;

Şişe bitene kadar haftada iki kez olmak üzere düzenli bir şekilde kullandım. Saçlarım uzun olduğundan ortalama 2,5 ay yetti. Banyodan yaklaşık 4 saat önce saç diplerimden uçlarına kadar güzelce yedirip bone taktım. İçeriğindeki bitkilere hassasiyeti olanlar için en fazla 2 saat bekletilmesi tavsiye ediliyor ancak benim böyle bir sorunum olmadığından olabildiğince uzun tuttum süreyi. İsteyen gece boyu da tutabilir.



Zaten ürün tamamen doğal, kimyasal hiçbir şey içermiyor. Sürenin sonunda her zaman yaptığım gibi sırasıyla şampuan ve saç kremimle saçımı yıkayıp duruladım. 3. kullanımdan sonra saçlarımın neme doymaya başladığını, kuru uçların artık daha kolay şekil aldığını, daha parlak ve çıtır çıtır kırılmayan saçlara kavuştuğumu farkettim. Bir de benim normal hızda uzayan, yılda bir kez kestirmeye anca razı olduğum saçlarım inanılmaz bir hızda uzamaya başladılar. Öyle ki 6 ay içerisinde 4 kez saçlarımın uçlarından aldırarak sağlıksız kısımlardan kurtuldum çünkü kökten uzaması bana umut verdi. Gerçekten gözümle gördüğüm en büyük etki bu oldu. Diğer onarıcı etkiler olmasa bile sırf bunun için kullanırdım zaten.




Çok fazla bitkisel yağ içerdiği için kokusu da doğal olarak hafif sayılmaz. Uygulamadan sonraki ilk gün az da olsa saçınızda kalıyor ancak beni rahatsız etmedi, isteyen çeşitli sprey, köpük vs ürünlerle bu kokuyu gizleyebilir. 
Anormal bir saç dökülme sorunum olmasa da genel olarak bunda da azalma gözlemledim.




Vaat ettiği her şeyi benim saçlarımda yerine getiren bu saç bakım yağına bayıldım gerçekten. Hele ki her ay boya yiyen, haftada iki kere fön çekilen gariban saçlarımı bile hizaya getirip deli gibi uzattı. Çok memnun kaldım, bittikçe alacağım, eksik etmeyeceğim bir saç bakım ürünü oldu. 



Sitesinde arada sırada indirime giriyor. İncelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.



Diğer ürün olan HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi'ne gelecek olursak;



Ürün saçların her bir telini yeniden yapılandırmayı, saçı ağırlaştırmayan formülü ile elektriklenmelerin önüne geçmeyi, tarama kolaylığı sağlamayı, yıpranma ve kırılmalara karşı saçı korumayı, yıpranmış saçlardaki temel yapıtaşların kaybını geri kazandırmayı ve nemi saça hapsetmeyi vaat ediyor.
200 ml'lik kavanozda ve 50 ml'lik tüpte satılıyor. Banyo sırasında saç diplerine değdirmeden, boy ve uçlara gelecek şekilde maske gibi bekletiliyor, daha sonra sadece su ile kısa süreli durulanıyor. Onarım için saç istenilen hale gelene kadar 2-3 günde bir kullanılması öneriliyor. Markanın tüm ürünlerinde olduğu gibi bunda da hayvan testlerine karşı oldukları yazıyor.



Benim yorumlarım ise şöyle oldu, deneme boyu olan 50 ml'lik tüp saçlarım uzun olduğu için 2 kullanımlık yetti. Kullanmak için saçımın en çok yıprandığı dönem olan boya sonrasını tercih ettim. Kullanım talimatına uygun olarak diplere değdirmeden ortalama 5 dakika bekleterek duruladım. Verdiği yumuşaklık gerçekten inanılmaz oldu. Yapısını ben biraz saç boyalarının içinden çıkan tek kulllanımlık o güzel saç kremlerine benzettim. Hani deriz ya 'neden bunların büyük boylarını yapmazlar ne kadar kaliteli' diye, aynı onlar gibi yoğun nem verdi saçlarıma bu maske. Gerçekten boya sonrası saçımda meydana gelen kuruma ve yıpranmayı geri sardı diyebilirim. İlk seferinde bu etkiyi gördüm, etkisi 2-3 gün
 kadar sürdü. İkinci kullanımımda ise etkisi 4 güne yakın sürdü. Düzenli kullanmaya devam etsem sanırım daha çok faydasını görecektim. 

Kokusunu da çok beğendim, hızlı kurtarıcı adını da hak ediyor bence. Her ne kadar günlerce kalıcı olmasa da saçını hizaya getirmek isteyenlere, yıpranmış ve işlem görmüş saçlarına adam gibi bakım sağlamak isteyenlere veya sırf 'düzenli bir bakım ürünüm olsun da saçlarım hiç bir zaman bulaşık teline dönmesin' diye düşünenlere tavsiye edebilirim.



Ürünlerin ikisi de beni tatmin etti ve vaatlerini yerine getirdi.

Bu konuda fiyatlarını da hakettiklerini düşünüyorum. Üstelik kullanıma ara verdiğim zamanlarda bile saçlarım eski kötü haline hiç dönmedi. Yani belli bir seviyede sağlığa kavuştu ve boyamaya devam ettiğim halde kötüye gitmiyor. Tabii destek için başka bakım ürünleri elbette kullanıyorum ama kökleri artık daha sağlıklı bunu hissedebiliyorum. 
Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur sizler için. Atladığım bir şey varsa lütfen yorum olarak bırakın. Siz daha önce bu ürünleri kullandınız mı? Düşüncelerinizi de benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

10 yorum:

  1. Markayı çok seviyorum, kullandığım tüm ürünlerinden memmnun kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim sizin de memnun kalmanıza, cilt bakım ürünlerini merak ediyorum ben de..

      Sil
  2. Yağı yeterince düzenli kullanamadım ancak Ovex vazgeçilmezlerim arasında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ovex in kavanoz boyunu alacağım bir dahaki sefere ben de =)

      Sil
  3. Merak ettim ürünü. Son zamanlarda benim saçlarda da aırı dökülme var malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanımda saç dökülmesine gözle görülür etki ediyor, ilk tanıştığımda bir dönem bunu gözlemledim, sonra dökülme şikayetim sona erdiği için başka etkileri için kullandım. belki sizde de işe yarar =) sevgiler

      Sil
  4. Çok çok sevdiğim bir ürün bu. Bir de bereketli ve işe yarıyor olması gerçekten ürüne ve markaya olan güvenimi artırıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Markanın aydınlatıcı peeling'ini kullanıyorum.Temizleme ve peeling anlamında beğendim ürünü.Ve şimdi farklı ürünlerine bakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt bakım ürünlerini merak ediyorum ben de çok, yorumlarını bekliyorum canım =) sevgiler

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...