24 Eylül 2016 Cumartesi

Son Zamanlarda Satın Aldıklarım 2 - Kozmetik, Kitap, Ev

Herkese merhaba!
Umarım keyifli günler geçiriyorsunuzdur. Ben Eylül'ün 1 geldiğinde üşümeye başlayıp en az bir kez hasta olanlar grubunun sadık üyesiyim. Yine iki haftadır peçeteler ve ilaçlar içinde yüzmekten bir türlü blog yazamadım. Ama artık daha iyiyim, hatta alışveriş filan bile yaptım bu iki haftanın acısını çıkarmak için :D

resim alıntıdır

Bu yazımda Eylül ayında yaptığım alışverişlerden kısaca bahsetmek istedim yine fikir amaçlı.
Adettendir, öncelikle kozmetik ile başlıyorum :)

Ayışığı Organik'ten yaptığım her alışverişten bugune kadar çok memnun kaldım. Ürünlerden de bir o kadar öyle. Geçtiğimiz aylarda Lavera'nın organik allığını satın almıştım, yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. Bu ay da yine Lavera'nın organik mineral pudrasını indirimde görünce almak istedim zira pudram bitmek üzereydi.


Bendeki en açık rengi, 01 Ivory. 50 küsur liraya geldi, ama büyük bir indirim değildi, yani daha uyguna geldiği de oluyor. Yine siteden tatlı ve keklerimde çok çok kullandığım Naturelka'nın limon kabuğu tozunu aldım. Katkısız ve tamamen doğal bir ürün. Oldukça pratik, çok seviyoruz. 10 tl indirimsiz fiyatı. Bir de saç bakımı ve salatalarda kullanmak üzere Life-Co'nun organik hindistancevizi yağını aldım. Minik bir indirimle 45 tl idi. Deneme boy organik, çevreye zararsız bulaşık ve çamaşır deterjanları ise hediye edildi.

Cyrene'den ilk kez alışveriş yaptım. Daha önce yapmadığıma pişman oldum çünkü ilk kullanımda dahi etkilerini gördüğüm ürünler oldu aldıklarım. Searene Lifting & Firming yüz maskesi ile aynı serinin sprey toniğini aldım. İkisi 90-100 tl civarındaydı sanırım.


Yanında güneş koruyucu ile yüz temizleme yağını ve birkaç testerı hediye göndermişlerdi. Cidden hem karlı bir alışveriş oldu hem de işe yarayan ürünler olduğu için sevindim. Ayrıca hayvan deneyi yapmayan bir firma.

Thalia Natural Beauty benim yıllardır sabunlarını çok severek kullandığım bir markaydı. Son iki yıldır ürün çeşitliliğini ve kalitesini çok artırdılar. Temiz içerikli ve deney yapmayan firmalar listemde olduğundan yeni ürünlerine şans vermek istedim.


Makyaj temizleyici misel, pirinç kepeği özlü masaj yağı, vanilyalı el kremi ve karma ciltler için yosun özlü yüz peelingi aldım. Hepsine 60 tl ödedim. Fiyatlar performanslarına göre oldukça uygun. Gerçi talep görünce her marka gibi zaman içinde artar endişesi taşımıyor değilim. Umarım hep böyle güzel, kaliteli ve uygun fiyatlı olurlar. Ayrıca çok takdir ettiğim bir başka yönleri de siteden alışverişlerde 25 tl üzerine ücretsiz kargo olması. Üstelik kargo da hızlı ulaşıyor. 

Oriflame'in yeni çıkardığı 'Featherlight' yani 'tüy kadar hafif' koleksiyonunu denemek istedim. Koleksiyonda toz farlar, toz allıklar, rujlar ve rimeller bulunuyor. Ben allık, rimel ve ruj seçtim çünkü toz farlarla aram pek iyi değil. Rimelin ve rujun hafifliğine ciddi anlamda bayıldım, tüy kadar hafif iddialarını doğruluyor.


Gözüme sürdüğümde ağırlık yapmayan ve varlığını unuttuğum ilk rimel bu. Ruj da aynı şekilde. İnsan sürdüğünü unutuyor. Allığın performansı ise yine çok başarılı. Bu seriye ait özel bir tanıtım yazısı yazacağım. Bir de yeni çıkarmış oldukları 'Wonder Flower' isimli parfümü aldım.


Çiçeksi kokuları çok seviyorum ama bu sadece çiçeksi değil aynı zamanda meyvemli notalar da barındırıyor. Tek kelimeyle bayıldığım, farklı bulduğum bir koku oldu. Kalıcılığı biraz zayıf ama ben tazelemeyi seviyorum zaten :) Şişe tasarımını da çok beğendim, sevimli olmuş.

Yves Rocher'dan en sevdiğim iki kuru yağdan biri olan Monoi serisinin parfümünü aldım. Avrupa'da uzun zamandır satıştaydı, bize de gelse artık diye hayıflanırken sonunda geldi.


Kuru yağ ile bire bir aynı kokuya sahip. Tamamen yaz kokusu, sürün ve kendinizi Maldivlerde hissedin yani o kadar. Az bir indirimle 45 tl'ye geldi. Vanilyalı duş jelini de hediye ettiler. I love Yves Rocher :D

A101'den iki tane bakım yağı aldım.


Normalde HC Hair Care'in saç bakım yağını kullanıyorum ama bu ay onu alamadım, onu alana kadar da hindistancevizi yağıyla karıştırmak için destek amaçlı kayısı yağı ile saç bakım yağı aldım. Bu minik şişeler bana 2-3 kez anca yetiyor ama hiç yoktan iyidir zaten ucuzlar. 

Rossmann'dan temizliğimin vazgeçilmez ürünlerinden biri olan Domol tuvalet temizleyici köpük sprey'ı aldım. Sanırım bu 6. şişe filan. Ciddi anlamda temizlemesinden çok memnunum özellikle klozetin görünmeyen iç kısımlarını harika temizliyor ve çamaşır suyu gibi göz yakıcı şekilde kokmadığı için günlük kullanabiliyorum. Fiyatı 5 tl.


Perlodent ağız çalkalama sularında indirim vardı, ilk kez deneyceğim, çok keskin naneli olmayan çeşidini aldım, bundan başka 3 çeşidi daha vardı. Fiyatı 8 tl. Isana Young muhteşem kokan yeni el kremleri çıkarmış. İçeriği de nispeten iyi olan bir marka olduğundan tercih ediyorum. Bu da nasıl tarif edeceğimi bilemediğim kadar güzel kokan bir çeşidiydi. Fiyatı 5 tl. Note keçe uçlu eyeliner kasada karşıma çıktı, kısa bir süre için bilmem kaç liradan 4 tl ye inmişti. Pek bir şey beklemiyordum ama eve gelir gelmez denediğimde neredeyse The Balm'ınki kadar güzel olabileceğini düşündüm. Tabi emin olmak için iyice kullanıp bakmam lazım. 

Watsons'tan evde kendim yaptığım yüz maskelerim için tek kullanımlık sıkıştırılmış maske kağıtlarından aldım. 6 lira gibi bir fiyatı vardı. Naturals by Watsons serisinin aloe veralı ve yeşil çaylı vücut jelinı aldım. Özellikle yazın güneşten sonra ve her mevsimde epilasyondan bir süre sonra çok iyi oluyor. Fiyatı indirimli 8-9 tl civarıydı.


Collagen by Watsons ise yeni çıkan bir seri ve içeriğine baktığımda Pure Beauty kadar kaliteli ve temiz geldi. Zaten bu da bir Kore markası ve Watsons için özel üretiliyor. Farklı çeşitte yüz bakım ürünleri ile bb kremleri mevcut. Ben bir köpük temizleyici ile açık renkte bb kremini aldım. Çok merak ediyorum, en kısa zamanda gözlemlerim blogda olacak. Köpük temizleyici indirimde 22 tl, bb krem ise 20 tl'ye geldi.


Ayrıca bazı saç bakım ürünlerinde %40 indirim vardı, ben de Daily Defens'ten iki saç maskesi (tanesi 4 küsur) ile Pure Beauty'nin durulanmayan saç bakım yağını (11 tl) aldım. Hepsini ilk kez kullanacağım. Ama daha önce Daily Defens'in şampuanı ile saç kremini kullanıp çok memnun kaldım, onları da yazacağım blogda. Rimmel London'ın rujlarını çok seviyorum. Yeni çıkan Kate Nude serisinden 56 Boho Nude ile Lasting Finish serisinden 077 Asia renklerini aldım. Tanesi indirimsiz 15 tl.

Kozmetik alanında bu ay yaptığım alışverişler bu şekildeydi. Şimdi ev kısmına geçiyorum. 

Tabiki en çok uğradığım ev mağazası English Home olduğundan bir türlü elim boş çıkamıyorum :D yine %50 indirim vardı. İki küçük kalpli silikon kek kalıbı (tanesi 4 küsur tl ) ile minik boy bebe mavisi bir saç fırçası aldım (6 tl).


Bir de fırın eldiveni, tutacak ve önlükten oluşan 3'lü mavi-beyaz desenli bir set aldım, 20 tl. Buna çok ihtiyacım vardı, tutacaklarım hep eskimişti. Kalitesi çok iyi ve fiyatı çok uygundu, tek başına tutacaklar bile 10 tl civarı çünkü.


Bu pastel tonlarda küçük desenli bone china kupaları da set halinde (3'lü) 10 tl'ye aldım. Kupa yani bir özelliği yok sadece çok zarif geldiler gözüme :D

İkea'dan ne zamandır ihityacımız olan bir çalışma masası aldık. Evde iki kişi olunca ve aynı anda bilgisayarlarda çalışmak gerekince birimiz koltuğa geçiyorduk eski masa küçük olduğundan. Ama Micke serisinin bu masasını çok beğendik. Çekmeceli, ince uzun ve iki kişiye aynı anda çalışma olanağı verdiği için hazır indirimdeyken iyi oldu.

resim alıntıdır


Kurulumu da kolaydı. Artık ben blog yazarken sevdiceğim de yanıbaşımda kendi bilgisayarında takılabiliyor. İkea'ya gittiğimde otomatik olarak yapıştığım bir şey varsa o da mumlar.


Sanırım her renginden var artık, çok seviyorum kokulu mumları. Bu kez de beyaz ve gri olanlarını aldım. Beyaz 3, gri 6 liraydı. Bir de amerikan servis lazımdı, iki tane bu kanaviçe desenli plastik servislerden aldım, tanesi 3 küsurdu. 

resim alıntıdır


Bitkileri, onlarla ilgilenmeyi çok çok çok seviyorum. Bu ay bol bol sukulent ve kaktüs aldım. Koleksiyon yapmayı planlıyorum çünkü çok güzeller dayanamıyorum :D



Son olarak da Dost Kitabevi'nden iki kitap aldım, George Orwell'ın Hayvan Çiftliği ile Stefan Zweig'in Satranç'ı. Aslında Hayvan Çiftliği'ni okuyalı yıllar oldu ama bendeki baskısı o kadar eski ki yeni baskısı ile çok farklı olduğunu gördüğüm için yenilemek ve tekrar okumak istedim. Bir de bardak altlığı aldım.



Beni bu ay batıranlar bunlardı. Gelecek ay yeni birşeyler yüzünden batana dek şimdilik hoşçakalın :D
Sizlerin 'mutlaka almalısın' dediğiniz şeyler var mı? Kitap, ev eşyası vb olabilir. Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

50 yorum:

  1. Hepsi de çok cicili, bicili bayıldım, en çok da pembe çanta, parfüm, kupalar, minik minik eşantiyonlar bile hoş, güle güle kullan tabii çalışma masanı da. Ve unutmadan geçmiş olsun, hadi bol bol ıhlamurlu çaylar gelsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooook kocaman teşekkür ederim =) ıhlamur hiç içmediydim hiç aklıma gelmedi :/ ama hala içebilirim iyi olur, sağolun varolun <3

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini canim kupalara bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) kupalar indirimde halen, giderseniz bulabilirsiniz belki =) sevgiler <3

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan canım :) gözlerim kamaştı çok güzel ürünler almışsın :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güle güle kullan Evrim😊 Ben project pan dolayısıyla alışverişe küstüm tabi🙈🙈 Bu sene cyrene ve thalia'yı ben de deneyeceğim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim çok teşekkür ediyorum. aslında iyi bir proje, ben katılmadım özellikle ama zaten neye elimi atsam ksıa sürede bitiyor, geçen iki tane ruj bile bitirdim :d bitirdim bitirmesine de bitenler yazısı yazmaya acayip üşendiğimden hiç kimsenin haberi olmuyor :D cyrene ve thalia yı öneririm kuzum. öpüyorum <3

      Sil
  6. Çok güzel seçimler bayıldım! :) Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun canım cicilerini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Yaaaa ne kadar guzel seyler almissin sahaneler valla hava serinledi ya ben bir mutluyum bir mutlu ustu ortmelik kitap okumalik sicaklamadan kahve icmelik havalar geldi yasasin!😄Limon kabugu tozu ne ise yariyor canim biz limon hastasiyiz her seyle kullaniyoruz hatta ama bu sekilde kabugunun tozunu mesela nasil kullanabiliriz? Ayrica ceyize hemen o english home tutacak eldiven takimi ekleniyor hatta hemen alicam mumkun degil kaliteli bulamiyorum kalin kaliteli olsun istiyorum dedigin gibi de tekli bile cok pahalilar onun fiyati cok uygunmus hepsini gule gule kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy dediğini çok iyi anlıyorum =) yazı sevdiğim kadar kışı da seviyorum, pofidik battaniyeler, sıcak içecekler, sokulup film izlemeler. :D bebeğim limon kabuğu tozunu ister muhallebine, kurabiyene, kekine, her türlü tatlına kat ister ye iç :D limonu kullandığın her alanda kullanabilrisin. ben en çok limonlu gevrek kurabiyede ve limon kremalı kekte kullanıyorum. çok pratik oluyor. ayrıca tarif fikirleri içeren bir yazıda bahsedeceğim ondan =)
      tutacak, eldiven ve önlük üçlüsü çok işime yaradı hatta o fiyata iki tane alınır bile yani. bulursan kaçırma bebeğim =) sevgiler<3

      Sil
  9. Evrimmm Eylül ayı bir geldi bende aynı şekilde darma duman oldum neyse ki sonra toparladım insan halsiz olunca zor oluyor :( Benimde İkeaya uğramam lazımmm mumlar çok güzel masada çok kullanışlı :) Çiçeklere geçen sene bende özenip aldım lakin ben bakamıyorum hep kurudular dedim daha almam bakamıyorum ben bunlara :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım valla sorma :D yazın bittiğini kabullenemeyip ince giyiniyoruz hava değişiminden etkileniyoruz sanırım :D
      benim de çiçeklerim bazen kuruyor ya da çürüyor :D ama yılmıyorum, içimdeki bitki sevgisi tüm dünyaya yeter :P sevgiler canım <3

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun , bende çok çabuk hasta oluyorum , hatta oldum bile, şükür geçti :D güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, size de geçmiş olsun bir daha yakalanmayın inşallah =) sağolun, daha güzelleri sizin olsun =)

      Sil
  11. Güle güle kullan canım :))) Keyifle okudum.Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  12. Ahaha seni bu batıranlar çok güzeller ama :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sorma işte her ay alacak bişi buluyorum :D neyse ki sürekli bitiriyorum da ama :D yoksa evde yer kalmazdı bu gidişle :D teşekkür ediyorum kuzucum, niceleri senin olsun <3

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun. Organik ürünleri de çok seviyorum ben de elimden geldiğince cildim için organik ürünler alırım. Diğer kozmetik ürünlerine karşı çok hassasım. Çalışma masana bayıldım çok zarifmiş. :)) Hepsini güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman teşekkürler ediyorum daha güzelleri sizin olsun inşallah =) çalışma masası hem zarif hem de dar alanlar için oldukça kulllanışlı oldu =) sevgiler <3

      Sil
  14. güle güle kullan bazıları benim de sevdiğim ve kullandığım markalar.. Cyrene ve Thalia yı çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, sizi yakından takip ettiğim için ikisini de sevdiğinizi biliyorum hatta thalia yı sevdiğinizi ilk gördüğümde demek ki hak ediyor diye düşünmüştüm =) çok teşekkür ediyorum =) sevgiler <3

      Sil
  15. canımmm.. hepsi o kadar güzel ki hepsini güle güle kullan 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim daha güzelleri senin olsun ki ^^ çok teşekkür ediyorum <3

      Sil
  16. ohhhh ne güzel şeyler almışsın be güzelim. Kaktüs koleksiyonuna başlayacağım ben de az kaldı :D su cyrene maske ve tonik düşüncelerimi biliyorsun :( ah ah ah diyorumm. Seni adına çok sevindim canım. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bebeğim <3 daha iyileri senin olsun. evet biliyorum kuzum üzüldüm valla etkilerine :( işte bişey ne kadar iyi de olsa kimisine iyi gelmiyor ya da tam tersi..
      kaktusler harika şeyler, insana mutluluk veriyorlar =) mutlaka başla <3

      Sil
  17. Mevsim geçişlerinde dikkatli olmak lazım yoksa insan şifayı kapıyor. Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  18. dopdolu bir yazıı, ne güzel şeyler almışsın, güle güle kullan hepsinii, özellikle pembiş makyaj çantana her gördüğümde bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kuzum kocaman teşekkür ederim, daha güzelleri, niceleri senin olsun hep <3

      Sil
  19. Hepsini güzel günlerde kullanın :) Masaya bayıldım bu sıra bembeyaz mobilyaları çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) ben de aynı şekilde son bir yılda herşeyi ama herşeyi beyaz ve mavi tonlarında alıyorum, ev baştan aşağı değişti desem yeridir. beyaz insana çok iyi geliyor hele ki kışın karanlık günlerinde, insanın içini açıyor evdeyken, malum çok gezemiyoruz =) sevgiler canım =)

      Sil
  20. keyifle okudum, fotoğraflar içimi açtı ben almış kadar oldum :)))) Öncelikle geçmiş olsun, ben de üstümde hırka burnumu çeke çeke yazıyorum :) hemen kaptım şifayı, portakal suyuna, kış çaylarına abanmış durumdayım, bir de zencefil alıp bişeyler yapacağım bugün. Beni havalardan çok uykusuzluk, stres etkiliyor bağışıklığım çabuk düşüyor.
    Bende aldıklarımı yazıcam bi ara inşallah, paylaşmak istediğim şeyler var.
    İkea'dan bizde gidince illa bitki alıypruz, en son o mumlardan bizde aldık.
    Cyrene markası ile ilgili övgüler dikkatimi çekti sayende farkında olmuş oldım.
    Hindistan cevizi yağını her gün kullanıyorum ben kavanozum bitmek üzere :) her gün içtiğim türk kahvesine yarım çay kaşığı ekliyorum, hem aroma katıyor hem de iyi geldiğine inanıyorum. tavsiye ederim, bu arada izlemeye aldım, ben de bloguma beklerim :)
    thegoodwish.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kocaman teşekkür ederim =) beğenmeniz beni çok mutlu etti =)
      sanırım çoğumuz aynı durumdayız, hırka battaniye bitki çayı ve mendil :D zencefil iyi fikir limonla çok iyi olur hem de. alışveriş yazınızı dört gözle bekliyor oalcağım =)
      hindistancevizi yağı bence de çok faydalı, ben de kahvaltı ve salatalarda kullanıyorum günlük olarak. kalp krizini önlemekten kansere karşı korumaya kadar faydaları çokmuş.
      güzel yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için kocaman teşekkürler <3 ben sizi zaten takip ediyordum =)

      Sil
  21. Canımmm çok geçmiş olsun, sonbahar gelmeden malum kış geldi sanki okulda bile montla oturuyorum hasta olmamak için :D Muhteşem ürünler almışsın kuzum ayrıca kaktüslerine ayrı bayılıyorum bakımı ile ilgili bir yazı hazırlar mısın balım? <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman teşekkür ederim canım benim <3 daha güzelleri senin olsun inşallah, sen istersin de hazırlamaz mıyım =) bu haftasonu ilgileneceğim hemen <3

      Sil
  22. Canım özellikle kanaviçe desenli plastik servislerine bayıldım 😍 harika bir yazı olmuş eline sağlık 😙
    Aldığın herşeyi mutlu ve güzel günlerde kullanman dileğiyle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kocaman teşekkür ederim güzelim, daha güzelleri senin olsun <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...