24 Eylül 2017 Pazar

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Jel Eyeliner - 01 Siyah

Merhaba =)
Yaklaşık 1 yıldır eyeliner kullanmaya üşendiğimden hiç yenisini almamıştım. Yıllardır The Balm'ın eyelinerından başka bir şey kullanmadığımdan yeni bir şeyler denemek istedim. Aslında cruelty-free bir jel eyeliner arıyordum fakat fiyatlar çok uçuk olunca mecburen buna yöneldim.



Bu benim ilk jel eyelinerım. Genelde hep ince fırça ya da keçe uçlu olanları kullanırdım ama uzunca bir süre eyeliner sürmeyince biraz hamlamışım ve sürümü kolay bir şey olsun istedim.


Koniye benzer bir ambalajda satılıyor. Eyelinerın kendisi ise minnak, metal kapaklı cam bir kapta. Yanında çift taraflı uygulama fırçası da mevcut. Bir ucu eyeliner sürmeye, diğer ucu da buğulu görüntü sevenler için dağıtmaya yarıyor. Ürünlerin yanında gelen fırça/aplikatör vb gibi şeylerden memnun kaldığımı pek hatırlamıyorum ancak bunun kalitesini beğendim. Yine de kesik uçlu açılı liner fırçalarına elim daha yatkın olduğu için içinden çıkanı kullanmıyorum.



Üzerinde 24 saat kalıcı ve yoğun renk verdiği, akmayan ve kolay uygulanan formüle sahip olduğu yazıyor. Gerçekten de sıcak günlerde bile dağılma-akma-bulaşma yapmadan nasıl sürdüysem öyle kalıyor, parça parça bir hal almıyor. İnceden kalına her türlü kuyruklu çizgiyi çekmeye çok elverişli, yumuşacık bir dokusu var. Tek katta bile simsiyah.


Yağ içermediği için gün içinde zaten yağlı olan gözkapaklarımda kötü bir görüntü oluşmuyor. Terden etkilenmiyor. Kısa sürede kuruyor ve güzel sabitleniyor.


Temizlerken solüsyon döktüğüm pamukları 30 saniye göz kapaklarımda bekletiyorum ve sonra çok uğraşmadan çıkarabiliyorum ancak 'dandik' diye tabir edebileceğim makyaj temizleme sularıyla çıkmıyor =D En kolay makyaj temizleme yağları ile temizleniyor. Kapağını sıkı kapatırsanız kısa sürede sertleşip kuruyacağını sanmıyorum. Uygulama yaptığınız fırçayı ise her kullanımdan sonra temizlemeniz yararınıza olacaktır.




Ürünün kaç gr olduğunu kutusunda göremedim ama günlük kullanımda bile kolay kolay biteceğini sanmam. Çin üretimi ve 1 yıl kullanım ömrü var. İçeriği klasik Maybelline diyebilirim, zararlısı da var zararsızı da. Lens kullananlar için uygun, her türlü testten geçmiş. (Marka hayvan deneyleri yapıyor)
Çoğu kozmetik satıcılarında, Watsons, Gratis, Rossmann gibi mağazalarda bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı bence pahalı, sık sık indirime girdiğini düşünürsek beklemekte fayda var.



Siz daha önce Maybelline jel eyelinerı kullandınız mı? Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

16 yorum:

  1. ben de kalıcılığını çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürümü de kalıcılığı da başarılıymış cidden =) söylendiği kadar var =)

      Sil
  2. Günlük olarak eyeliner pek kullanmasam da, Maybelline'in yapısını ve kalıcılığını ben de beğeniyorum. Güle güle kullan Evrim, sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pek günlük kullanmıyorum ya acayip üşeniyorum :D :D çok teşekkür ederim kuzum, sevgiler <3

      Sil
  3. Merak ettiğim bir üründü sanırım alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. jel eyeliner kullanmadım ama çok güzel anlatmışsınız deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba takibe geldim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. Benimde jel eyelinerdan tercihim bu olmuştu. Yapısı,siyahlığı, kalıcılığı çok güzel. Benim için sürümü biraz zor olmuştu birde kapağını sıkı sıkı kapattığım halde 1 yılda kurumuştu gerçi kullanım ömrü o kadarmış. 😄 Arada kullanıyordum demek istediğim o kadar hızlı kurumasına şaşırmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kullanmaya başladığımda ben de biraz zorlandım sürerken ama hemen alıştım =) bir yıl kullanım ömrü zaten bence bir eyeliner için mucize gibi bir şey :D
      sevgiler <3

      Sil
  7. Eyeliner kadını gösteren bir şey bence. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum =) hele ki çekmesini bilen için =) sevgiler

      Sil
  8. Alıp hâlâ deneyemediğim eyeliner :D Sanırım jel eyeliner denemeye korkuyorum başka açıklması yok kendimce :D Mutlulukla kullan bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D seni çok iyi anlıyorum kuzum ben de öyle düşünüyordum ama kısa sürede alıştım diyebilirim =) sağol kocaman öpüyorum <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...