7 Şubat 2016 Pazar

HC Hair Care Bitkisel Bakım Kompleksi ve HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi

Herkese yeniden merhaba!
Yazımın konuğu geçtiğimiz yaz elime geçen, o zamandan bu zamana bittiği halde ancak yazabildiğim bu iki ürün. 





Bana tam zamanında gelen bu ürünleri bitirene kadar çok severek kullandım. İlk kullanmaya başladığım zaman saçlarım yazın etkisiyle oldukça yıpranmış ve uçları bulaşık teline benzer bir haldeydi.





Kısa sürede etkilerini görüp memnun kaldığım bu ürünlerden biri maske diğeri de saç bakım yağı, şimdi ayrıntılı olarak anlatayım.


HC Bitkisel Saç Bakım Kompleksi, saç için gereken nem dengesini sağlamaya yönelik geliştirilmiş, tamamen bitkisel yağlardan oluşan bir ürün. Saçı hızlı uzatmayı, uzatırken de güçlendirip dökülmeleri önlemeyi hedefliyor. Neme doyan saçı kepekten ve saç derisinde meydana gelen kaşıntılardan kurtarıyor. Yıpranan noktaları onararak saçın daha parlak, sağlıklı ve canlı görünmesini sağlıyor.
Zeytinyağına benzeyen bir renge ve kıvama sahip. Patentli formülü ve 6 farklı soruna (güneş ve denizin yıpratıcı etkileri, geç uzayan saçlar, kepek ve diğer saç derisi problemleri, genetik saç dökülmesi, genel saç bakımı ve olağan saç dökülmesi) çözüm etkisiyle oldukça iddialı bir ürün. İçerisinde organik zeytinyağı, dulavrat otu, ısırgan otu, çörekotu yağı, badem yağı, sinameki, hint yağı, kekik, papatya, biberiye, susam yağı, jojoba yağı, fındık yağı, buğday yağı, E vitamini, B, B1, B2, B6 ve B12 vitaminleri bulunuyor. Gördüğünüz üzere saç için tam bir bomba aslında. Kadın erkek ayırmadan ve her saç tipinin kullanabileceği bir ürün. Dermatolojik testten geçmiş, ISO 9001 belgeli ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bu saç bakım yağına dair benim yorumlarım şöyle oldu;



110 ml'lik pratik pompalı ve sağlıklı cam şişesinde haftada bir olmak üzere 4 ay boyunca kullandım. Tavsiye edileni haftada iki kez aslında ama ben biraz uzun gitsin ki emin olayım dedim :) 
Banyodan yaklaşık 4 saat önce saç diplerimden uçlarına kadar güzelce yedirip bone taktım. İçeriğindeki bitkilere hassasiyeti olanlar için en fazla 2 saat bekletilmesi tavsiye ediliyor ancak benim böyle bir sorunum olmadığından olabildiğince uzun tuttum süreyi. İsteyen gece boyu da tutabilir. Zaten ürün tamamen doğal, kimyasal hiçbir şey içermiyor. Sürenin sonunda her zaman yaptığım gibi sırasıyla şampuan ve saç kremimle saçımı yıkayıp duruladım. 3. kullanımdan sonra saçlarımın neme doymaya başladığını, kuru uçların artık daha kolay şekil aldığını, daha parlak ve çıtır çıtır kırılmayan saçlara kavuşmaya başladığımı farkettim. Bir de benim normal hızda uzayan, yılda bir kez kestirmeye anca razı olduğum saçlarım inanılmaz bir hızda uzamaya başladılar. Öyle ki 6 ay içerisinde 4 kez saçlarımın uçlarından aldırarak sağlıksız kısımlardan kurtuldum çünkü kökten uzaması bana umut verdi. Gerçekten gözümle gördüğüm en büyük etki bu oldu. Diğer onarıcı etkiler olmasa bile sırf bunun için kullanırdım zaten. 
Çok fazla bitkisel yağ içerdiği için kokusu da doğal olarak yağların karışımından kaynaklanan çok hafif sayılmayacak bir koku. Uygulamadan sonraki ilk iki gün az da olsa saçınızda kokusu kalıyor ancak beni rahatsız etmedi, isteyen çeşitli sprey, köpük vs ürünlerle bu kokuyu gizleyebilir. 
Genel olarak saç dökülmem ürünü kullandığım süre boyunca biraz azaldı ki zaten anormal bir dökülmem yoktu. Günlük dökülmesi gereken ölü saçlar zaten dökülmeye devam ettiler.
Vaat ettiği her şeyi benim saçlarımda yerine getiren bu saç bakım yağına bayıldım gerçekten. Hele ki her ay boya yiyen, haftada iki kere fön çekilen gariban saçlarımı bile hizaya getirip deli gibi uzattı :) Çok memnun kaldım, yenisini alıp yedekledim bile, biraz moladan sonra tekrar başlayacağım. Sitesinde arada sırada indirime giriyor. İncelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.



Diğer ürün olan HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma Terapisi'ne gelecek olursak;




Ürün saçların her bir telini yeniden yapılandırmayı, saçı ağırlaştırmayan formülü ile elektiriklenmelerin önüne geçmeyi, tarama kolaylığı sağlamayı, yıpranma ve kırılmalara karşı saçı korumayı, yıpranmış saçlardaki temel yapıtaşların kaybını geri kazandırmayı ve nemi saça hapsetmeyi vaat ediyor.
200 ml'lik kavanozda satılıyor. Banyo sırasında saç diplerine değdirmeden, boy ve uçlara gelecek şekilde maske gibi bekletiliyor, daha sonra durulanıyor. Onarım için saç istenilen hale gelene kadar 2-3 günde bir kullanılması öneriliyor. 

Benim yorumlarım ise şöyle oldu, deneme boyu olan 50 ml'lik tüp saçlarım uzun olduğu için 2 kullanımlık yetti. Kullanmak için saçımın en çok yıprandığı dönem olan boya sonrasını tercih ettim. Kullanım talimatına uygun olarak diplere değdirmeden ortalama 5 dakika bekleterek duruladım. Verdiği yumuşaklık gerçekten inanılmaz oldu. Yapısını ben biraz saç boyalarının içinden çıkan tek kulllanımlık o güzel saç kremlerine benzettim. Hani deriz ya 'neden bunların büyük boylarını yapmazlar ne kadar kaliteli' diye, aynı onlar gibi yoğun nem verdi saçlarıma bu maske. Gerçekten boya sonrası saçımda meydana gelen kuruma ve yıpranmayı geri sardı diyebilirim. İlk seferinde bu etkiyi gördüm, etkisi ertesi güne kadar sürdü. İkinci kullanımımda ise etkisi 3 güne yakın sürdü. Düzenli kullanmaya devam etsem sanırım daha çok faydasını görecektim. 
Kokusunu da çok beğendim, hızlı kurtarıcı adını da hak ediyor bence. Her ne kadar günlerce kalıcı olmasa da önemli buluşmaların öncesinde saçını hizaya getirmek isteyenlere, yıpranmış ve işlem görmüş saçlarına adam gibi bakım sağlamak isteyenlere veya sırf 'düzenli bir bakım ürünüm olsun da saçlarım hiç bir zaman bulaşık teline dönmesin' diye düşünenlere tavsiye edebilirim :) Hc Ovex'i incelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 



Ürünlerin ikisi de beni tatmin ettiler ve vaatlerini yerine getirdiler.
Bu konuda fiyatlarını da hakettiklerini düşünüyorum. Üstelik biteli çok olmasına rağmen saçım eski kötü haline hiç dönmedi. Yani belli seviyede bir sağlığa kavuştu ve boyamaya devam ettiğim halde kötüye gitmiyor. Tabii destek için başka bakım ürünleri elbette kullanıyorum ama kökleri artık daha sağlıklı bunu hissedebiliyorum. Hediye olan her ürünü beğenmiyorum, ama dürüstlük adına bunları gerçekten çok sevdim.
Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur sizler için. Atladığım bir şey varsa lürfen yorum olarak bırakın.
Sevgiler
Evrim

6 yorum:

  1. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Yıpranan saçlar için faydalı bir paylaşım.olmuş. blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  3. Yine çok dogru ve isabetli yorumlar yapmışsın kuzu. Ürün gerçekten çok güzel ve bu güzel yorumların hepsini hak ediyor. Ben daha şişenin yarısına gelmedigim halde saç dökülme yıpranma sorunu yaşayan tanıdıklarıma ufak ufak bahsettim ben bitirip fikir sahibi olmadan onlar satın aldılar bile :D Ellerine saglık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, beğenmene mutlu oluyorum :) valla ben de ikinciyi aldım yakında başlarım. uzama hızına bu denli etki eden bir ürün görmemiştim :D
      Öperim <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...