22 Mayıs 2017 Pazartesi

Sleek Makeup Control Shine & Prime Makyaj Bazı - Natural

Merhaba!
Sizlere bu yazımda Sleek'ten aldığım ilk şey olan, geçen yazdan beri ara ara deneyimlediğim bu makyaj bazından bahsedeceğim.




İndirim döneminde Gratis'ten yaklaşık 15-17 tl arası bir fiyata almıştım. Karma cildin olmazsa olması gözenekler bende de olduğundan ilgimi çekti çünkü üzerinde kusurları ve gözenekleri minimize ettiği yazıyordu. 

Beyaz bir kutuya sahip bu baz siyah tüpte karşımıza çıkıyor. 15 ml olmasına rağmen bir yıla yakın zamandır hala bitmedi çünkü çok az bir miktarı tüm yüzüme yetiyor. Gerçekten ipeksi, yumuşacık bir yapısı var. Yağ içermiyor ve mat bitişi ile cildi, özellikle gözeneklerin yoğun olduğu bölgeleri makyaja hazırlıyor. Gerçekten sürdüğünüzde eğer ten ürünü kullanmak istemiyorsanız tek başına da teninizi güzel göstermeye yetebilecek bir ürün.




Vaatleri arasında yağı dengeleyerek mat görünüm sağladığı, ten ürünleri için pürüzsüz bir zemin hazırladığı ve fondötenin ömrünü uzattığı, gözenek küçültücü, kusur gizleyici etkisi olduğu var. Tüm cilt tipleri için uygun.



Ben parmak uçlarımla uyguluyorum çünkü herhangi bir aplikatör ile uygulanması iyi sonuç vermiyor. İki mercimek tanesi kadar ürün tüm yüzüme yetiyor, sadece t bölgeme uygulayacaksam çok daha az ürün kullanıyorum. Uygular uygulamaz verdiği matlığı seviyorum. Gözeneklerimi tamamen yok etmese de büyük oranda silikleştiriyor. Üzerine sürdüğüm ten ürünü ne olursa olsun daha iyi sabitleniyor ve gün boyu tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Benim t bölgem yağlı olduğundan gün içinde hafif parlama yaptığı oluyor ancak ince bir kat pudra ile bu sorunun üstesinden geliyorum. 





Yumuşak tüpte olduğu için bitmeye yakın keserek iyice dibini sıyırabileceğimi düşünüyorum, ancak bu evrede ürünün hava ile temasını mümkün olduğunca engellemek gerek çünkü çabuk sabitlendiğinden kurumaya da müsayit. 
Ambalajdan ilk çıktığında hafif ten rengi gibi dursa da sürünce tamamen renksiz bir hal alıyor. Ürünün kokusuz oduğunu da belirtmeliyim.




İçeriği temiz değil, amacı gereği silica içeriyor ancak paraben ve türevleri barındırmıyor, onun yerine başka şeyler var :D Ürün İngiltere'de tasarlanmış ancak Taiwan üretimi. Açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü olduğu yazıyor. Benimki 6 ayı çoktan geçti, herhangi bir bozulma vs gözlemlemedim zaten yakında biter.
İndirimsiz fiyatı bana pahalı gelmişti ancak indirim zamanı alınabilir, güzel ve memnun kaldığım bir baz oldu. 
Siz bu bazı kullandınız mı? Hakkında ne düşünüyorsunuz? Memnun kaldığınız makyaj bazlarını benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler
Evrim

35 yorum:

  1. Etkisi güzel görünüyor, olur da elimdeki dağı bitirebilirsem ben de denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o dağdan bende de var ve son 4 aydır kozmetik orucundayım, gerçekten gerekli değilse pamuk vs gibi almıyorum hiç bişey :D

      Sil
  2. bu üründen hiç haberim yoktu, güzelmiş indirimde şans verilebilir. tekrar bloga döndüğün için bir de hoşgeldin diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aklımda olsun.Elimdekiler biterse şans verebileceğim bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah benim de elimdekiler bitse artık keşke yeni şeyler denemek istiyorumm :D :D

      Sil
  4. benim de aklımda olsun karma ciltliyim çünkü :) yalnız şöyle bir sorun var akne izlerim de olduğundan tek başına kullanamam sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki tek başına kullanmak için hafif yapılı bir kapatıcıyla izlerin üzerinden pıt pıt geçersin, ten ürünü kullanmana gerek kalmaz =) kapatmasan da her türlü güzelsin <3

      Sil
  5. Ben de gözenek lafını duyunca ister istemez ilgileniyorum. Bir ara bakarım bu ürüne
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  6. Bende bitirip blogumda yazdım bu ürünü aynen senin düşündüklerini düşünüyorum. Eline sağlık. Golden rose bazlari da güzel. Nyx dew me up ta değişik bir baz. Şimdilik Deinacosmetics bazini kullanıyorum. Sıradaki ürününü bekliyorum. Öpüyorum. Mucxxxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa =) hemfikir olmamıza çok sevindim =) GR den hiç denemedim ama Nyx'te aklımda kaldı, sıradaki ondan olacak sanırım. kocaman sevgiler canım benim =) <3

      Sil
  7. ihtiyacım olduğunda almak üzere not aldım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim zaman ayırdığınız için, sevgiler <3

      Sil
  8. Evrim'cim, kuru ciltte nasıl olur diye düşündüm okurken. Gözenekleri silikleştiriyorsa, altına çok iyi bir nemlendirici kullanarak makyajsız günler için kullanabilirim bu bazı. Güle güle kullan, sevgiler <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim evet sanırım kuru ciltte altına nemlendirici ile daha iyi olur, gözenek sorunu olmayan ciltte blur etkisi daha da artar diye düşünüyorum =) çok öpüyorum, sevgiler canım <3

      Sil
  9. Bebeğimmm! ah ben de buraları, sizleri, blogumla haşır neşir olmayı çok özlemişim ya! ben de yazları daha çok tercih ediyorum yoksa sıcakta yapılan makyajın anlamı kalmıyor :D okuyan gözlerine sağlık balım çoook teşekkür ederim <3 iyi ki varsın! =)

    YanıtlaSil
  10. Makyaj bazlarının pek çoğu cildimde nefes alamıyormuş hissi yarattığından ne yazık ki sık kullanamıyorum.Sleek markasının bazı dikkatimi çekmemişti.Makyajı sabitlenmesi harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz öyle bir etkisi var her bazın ne yazık ki ama işte bazen lazım oluyorlar =)

      Sil
  11. Senden hep bir alınacak listesi çıkarıorum Evrim :)
    Anlattığın özellikler benim cildimde de olduğundan mutlaka alacağım.
    Traş losyonunu da aldım biliyor musun? Bakalım inşallah beğenir benimki :)
    Öpücük sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ahahaha :D gerçekten mi :D iyi mi kötü mü bilemedim şimdi bu :D umarım memnun kalır traş losyonundan =) kocaman sevgiler <3

      Sil
  12. Bu ürün hakkındaki ilk yorumu sende okuyorum şimdi. Aklımda olsun Evrimcim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Gözenekleri blurlama etkisi varsa benim de aklımda olsun... elimdekiler bitince denemek için iyi bir alternatif gibi geldi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki ortalama aynı fiyata daha iyi blur etkisi olan ürün vardır ben bilmiyorum ama indirimde aldığım için parasına göre yeterli geldi bana performansı, ama en güzel makyaj bazı+gözenek küçültücü bioderma pore refiner benim için =) sevgiler <3

      Sil
  14. Benim kullandigim bir ürün degil pek makyaj yapmadigim için. Belki ilerde lazim olur 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzeli gerekmedikçe yapmamak aslında, ayda yılda bir yapanlar için de çok büyük bir ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum bazların =) Sevgiler <3

      Sil
  15. benimde bu tatz birşeye ihtiyacım var bakiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bakalım denersen yorumlarını bekliyorum canım =)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. çok fazla baz denemedim ama bana güzel ve yeterli geldi =) <3

      Sil
  17. Kuzum ben de bu sıralar baz arayışındaydım. Sleek ve NYX arasında gidip geliyorum, cildim oldukça kuru eğer tercih edersem nemlendirmeye dikkat edeyim, emeğine sağlık balımm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan gözlerine sağlık <3 ben de nyx i merak ediyorum yaa :d eğer onu alırsan en kısa zamanda yorumlamalısın :D:D çok öptüm <3

      Sil
  18. Sleek ürünlerini çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kullandıkça sevmeye başlıyorum çeşitli ürünlerini =)

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...