20 Ocak 2017 Cuma

Başlıksız

Merhaba.. Nasılsınız?
Yazmadığım süre boyunca merak edenler olmuştur diye düşünerek moladan sonraki ilk yazımın bir kozmetik ürününe değil de ruhumun derinliklerine ait olmasını istedim.
Her ne kadar yeni yılda bloguma dair aldığım kararlar çok farklı olsa da istediklerime yönelik bir başlangıç yapamadım, Ocak ayının başından beri yazmak istediğim halde farklı bir çok sebep yüzünden başına geçemedim buranın..




Olsun, geç olsun güç olmasın diye klasik bir laf edip biraz sohbet etmek, hatta sohbetten çok içsesimle konuşmamı buraya aktarmak istiyorum sebepsizce.


Aslında yeni yıl benim için kötü başlamadı ancak Aralık başlarından beri kafamı, ruhumu parçalara ayıran, psikolojik olarak sürekli bölünmeme sebep olan şeyler vardı. Vardı derken hala var ama şikayetçi değilim, yine de bir yanım belirsizlikler yüzünden gergin ve yorgun sanırım..
Bir de üzerine final sınavlarım eklenince birkaç haftadır istediği verimi yakalayamadı bu Evrim insanı. Ama ne yaptı? Bol bol gözlem yaptı, çok fazla müzik dinledi, bazen ağladı bazen kahkahalardan gözünden yaş geldi. Her şey insan için diyip tutunduğu şeylere tüm gücüyle sarılmaya devam etti..
Bir de sanırım bu ay en çok yaptığım şeylerden biri şimdiye kadar almadığım yönde çeşitli riskler alıp minnacık da olsa yüreğimin çağırdığı yerlere gitmek, seslendiği insanlarla olmak gibi şeylerdi. Aslında şimdiye kadar hep tek tabanca, kendine fazlasıyla yeten bir insandım ama hayatımdaki duygusal iniş çıkışlar yüzünden iki çift muhabbet edecek bir insan evladı aradım etrafımda.. Her ne kadar çok sevenim, böyle durumlarda destek olanım olsa da beni tam anlamıyla anlayacak bir insan olmadığını bildiğimden yine kendimle konuştum bol bol..

Geceler boyu sevdiğim Pinterest hesaplarında gezindim, kulaklığımda son ses çalan müziklere eşlik ettim, gece kalkıp buz gibi havada balkonda yıldızları seyrettim. Hiç yapmadığım bir şey yaptım -iki sigara içtim. İrademe güvendiğim için devamının gelmesinden korkmadan. Ama sonra çok anlamsız buldum dertli insanların sigara yakmasını, çünkü dertlerim bin kat arttı.. Her ne kadar melankolik bir yanım olsa da bile bile kendime işkence etmeyi sevmiyorum demek ki.
Haa.. Bir de neredeyse 10 yıllık saç rengimi değiştirdim.. Kızıldan -geçici olarak da olsa- vazgeçip bal karamel tonlarında bir saç yaptım kendime.. Zaten saçımla oynuyorsam durum hep ciddidir :D

Sonra düşündüm, düşündüm, düşündüm...
Geceler ve gündüzler boyu düşündüm...
Bu hayatta olma amacım, sebebim neydi ki diye.
Para, mal, mülk vs vs bunlar elbette ki yaşadığımız dünyada olmazsa olmaz kavramlardı ancak hiç biri benim hayattan zevk alma sebebim, yaşama sevincim değildi. Beni çok ama çok iyi tanıyan üç beş kişiye Evrim'in yaşama amacı ne diye sorsalar hiç düşünmeden 'aşk' derlerdi. Gerçekten uğruna fedakarlık yapmayı sevdiğim tek şey sanırım bu. Sonunda hak edip etmeyeceklerini düşünmeden sadece acı çekeceğimi bilsem bile hem de.. ("Ne salaksın Evrim" dediğinizi duyar gibiyim =))
Başka başka.. 
Yapmayı sevdiğim şeyleri düşündüm, onlar için enerji yarattım kendimde. Bazılarını plan olarak geleceğin kucağına attım, yakaladıysa ne güzel, yaparım bir gün demektir. 

Sonuç olarak bu kadar düşünmenin bana ne faydası oldu hiç bir fikrim yok.. Yine çaresiz, yine karışık, yine özlemekte birinci, yine karşımda kaybedeceklerim ile kazanacaklarımın dengesiz belirsizliğinde bir sağa bir sola yatan terazi...

Olsun, yaşanması gerekiyorsa yaşanacaktır, öyle ya da böyle başlayıp, o veya bu şekilde bitecektir. Asıl macera 'ilerleyiş'in kendisidir. İster kötüye ister iyiye gitsin, asıl önemli olan bence yolculuktur. Sonuçta every single fucking thing ends one day, one way or another. Nothing lasts forever.
Hofff.
Ben gidiyorum şimdi, karnım acıktı çünkü...
Ama şuraya dinlemekte olduğum şarkıyı da koymak istiyorum.
-Evrim




                         "Too much , too much will never be enough,
whenever we touch it happens every time , i have to turn around and run
I cant look back I turn to dust. Baby I wish that I could have it all,
but I dont , It's just too much."

40 yorum:

  1. Hosgeldin gec olsun guc olmasin dedigin gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Her insanın hayatında iniş ve çıkışlar olur. iniş döneminde olmana rağmen kahretsin biri beni kurtarsın yazısı yerine kendi durumundan bahsetmişsin bence süper bir seçim 👍 Kendinle konuşmak, kendinle başbaşa kalabilmek bence büyük nimet sebep kötü de olsa sonuç burdan güzel görünüyor. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çook teşekkür ederim =) ben seviyorum kendimle konuşup yazmayı, faydası da oluyor =)
      sevgiler <3

      Sil
  3. Hoşgeldin, takma kafanı sen de yazmışsın zaten her kötü şeyin sonu gelir, sen iyi düşün, iyi olsun, aşk konusunda şahsen asla 'salaklık' olarak düşünmedim. Niye olmasın? Yalnız çok iyi seç aşık olacağın kişiyi çünkü aşkın gözü körmüş:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız=) çok teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
  4. İç ses bir güzel dökmüş içindekileri satırlara. Değişik şeyler olmuş. Yapmadıklarını yapmışın. Sigara mı? Aslaaa..... :) Yıldız seyret mi? Hele de Murat Çayı üzerindeki tarihi köprü üzerinde geceleyin tabii, Mus'ta olursa. Çakır çakır, çakıl çakıl o seyir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D valla değişik şeyler oldu, oluyor :D bir yanım belirsizlik bitsin istiyor bir yanım bu durumdan vazgeçemeyecek kadar seviyor :D
      sevgiler <3

      Sil
  5. Ne kadar da güzel anlatmışsın her şeyi... İnsan arada oluyor böyle, anlatabilmek mesele elbette... Umarım hepimiz için her şey yoluna girer, benim de hayatımda kritik dönemeçlerden birindeyim şuan ben de bolca düşünüyorum, o zaman düşünen herkese ve elbette bizlere de iyi düşünmeler... Ata sözünü atlayıp düşünmeye devam ediyorum ben ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ata sözünü atlayıp düşünmek en iyisi :D çünkü aslında düşünüp çözüme varamıyoruz gibi gelse de bize aslında her şey zamanla illa ki çözülüyor. tek ihtiyacımız zaman galiba.. umarım siz de zorlu dönemleri atlatır ferahlığa kavuşursunuz, insanın göğsünde fil otutur gibi yaşaması cidden güç oluyor :D
      sevgiler <3

      Sil
  6. Yazılarını özlemişim yahu.. Ama insan pek keyifli değilken yazası da gelmiyor. Önce üzüntünün akıp gitmesi, iç dökecek kıvama gelmesi gerekiyor.. Dilerim bundan sonra acıtmaz canını o hüzün parçaları. Güçlü kal hatun. Ve son olarak da.. Her şey aşktan be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelam =) valla doğru dedin.. her şey aşktan.. ah bu aşk :D
      keyifsizken olmuyor hakikaten, ne yazsam havada kalıyor. ben de bekliyorum keyfimin gelmesini :D güzel yorumların için teşekkür ederim =)
      sevgiler <3

      Sil
  7. Duygun'cuğum, müziğin eşliğinde okudum yazını. Hislendim. Tıpkıya benzer, (sen beni okuduğun zaman nasıl oluyorsan öyle.) :(( Ama bu evreyi kendi gücünle geçmen senin kuvvetli bir kişiliğin olduğunu gösterir. Ben sıradan teselli sözleri yazamam. Şunu söyleyebilirim bir tek. Aşk için değer Duygun. En azından içindeyken olan coşku ile mücadeleyi yanyana götürürsek sonuç yavaş da olsa, tek başına göğüslediğin gibi zor olmaz. Hele ki siz gençsiniz. Karşı cinsler yedisinde neyseler, yetmişlerinde de aynılar. Ama biz muhakkak her durumdan; hüsrana uğrasak bile tecrübe ile çıkarız.
    Saçlar... Ben de iki sene evveline kadar sürekli uzattığım saçımı kısacık kestirdim ve hâlâ öyle. Değişiklik, hele ki bir kadının saçları onun için ne kadar önemlidir... Mutlaka bir şeylerin değişmesini beklediğimizde onlarla bir şekilde oynarız. Dilerim hayatın ve bu senenin sana güzel getirileri olur kızım. Sevgiyle öpüyorum seni Duygun'um :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam =)
      hoşgeldin.. sen anlarsın beni. en iyi bilenlerdensin aşkın insanı ne hale getirdiğini..
      bence de değer be Ece ablam! değmez mi hiç =)
      saçlarımızdaki değişiklikler umarım ikimize de iyi gelir =)
      değişiklik iyi oluyor iyi hissettiriyor her zaman..
      ben de güzel dileklerini alıp, senin için de ferah ferah dilekler diliyorum Ece ablam, iyi ki varsın, çok moral oldu yorumun bana..
      kocaman öperim, sevgiler <3

      Sil
  8. Özlenmiştin, mutlu oldum dönmene. Bu yazıyı da çok içten ve "güçlü" buldum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım =) çok teşekkür ederim, güzel yorumun moral oldu bana. sevgiler <3

      Sil
  9. Duygun hoşgeldiiin öncelikle. Aslında hoşgeldik :) Şarkıya ayrı bayılırım onu belirteyim. Çok güzel yazmışsın.. Hele ki her zaman kendi kendine konuşan biri olarak.. Her zaman kendi başına olduğunu düşünürüm ben bu yüzde pek arkadaş edinmem. Ama bazen bomboş olduğunu düşününce her şeyin kendimiz niye varız diye düşünürüz. O zaman işin içinden çıkılmıyor işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım =) hoşbuldum sen de hoşgeldin öyleyse =) şarkı ve o hatunun şarkıları beni bitiriyor :D
      ne kadar benziyormuşuz aslında =) işin içinden çıkamaz olunca let it go yapıyorum oluruna bırakıyorum =)
      kocaman sevgiler, güzel yorumların için teşekkür ederim, iyi ki varsın <3

      Sil
  10. Hoşgeldin Evrim... yazıp rahatlarsın burada belki :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum Başak Hanımcım =)) rahatlıyorum ya çok iyi geliyor konu ne olursa olsun yazmak burda bana =) sizler de iyi ki varsınız! sevgiler <3

      Sil
  11. Hoşgeldin Evrimcim :)
    Yazdıklarınla zaten eleklerden elemiş, süzgeçlerden geçirmiş, kısaca elinden geleni yapmış bir Evrim okudum ben. Anladığım kadarıyla çözüm tek olarak senin elinde değil. O halde zamanı geldiğinde...
    Öptüm çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur Ablacım.. ne kadar güzel yorumlamışsın, ne de doğru anlamışsın.. ah çözüm elimde olsa, çok daha kolay olurdu her şey.. ama evet zamanı geldiğinde.. =)
      çok teşekkür ederim moral verici güzel yorumun için, kocaman sarılıyorum, sevgiler <3

      Sil
  12. Hosgeldin canim, ben de ayni durumlardan gectim hala daha geciyorum yalniz degilsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim.. yalnız olmadığımızı bilmek bile iyi geliyor böyle zamanlarda.. sana da kolaylık, gönül ferahlığı diliyorum en kısa zamanda o halde..
      kocaman sevgiler, çok teşekkür ederim desteğin için <3

      Sil
  13. Her dağın bir arkası vardır. Yani her zorluğun bir refahı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız Nilgün hanımcım.. ne doğru söylenmiş bir söz.. bekliyorum o huzuru =) çok teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
  14. Canım aslında birçoğumuzun yaşadığı şeyler, burada sabır en önemli kavram ne kadar zor olsa da başarılmaz değil. Umarım bir an önce toparlanıp aramıza dönersin, kendim de tam uygulayamamış olsam da hayat çok düşünmek için gerçekten çok kısa :) Her şeyin hayırlısı ne ise o olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın, umarım öyle olacak =) şimdiden iyi hissetmeye başladım bile güzel yorumlar sayesinde =)
      hayat gerçekten kısa ve pişmanlıklara yer olmamalı.. keşke..
      hepimiz için hayırlısı olsun aynen, çok teşekkür ederim, çok sevgiler <3

      Sil
  15. İnsanız ve insan olmanın en önemli özelliği de düşünebilmemiz.. düşüncelerimiz içinde kaybolmaya başlarsak gidişat kötü olmaya başlayabilir. Bu yüzden de bizi üzen, kızdıran, hırpalayan ne varsa ya onlarla savaşmalı mücadele etmeli ya da vazgeçmeliyiz. İnancımızı da hiçbir zaman yitirmemeliyiz. İnancımız bizi hep güzele doğruya götürür ve boşluktan kurtarmaya başlar. inişler ve çıkışlar olsa da hayatımızda biz değerliyiz ve sen de çok değerlisin. her şey güzel olur sen kendi doğrularından ve inancından vazgeçme. bu arada ben de sigara içiyorum günde 4-5 tane bıraksam iyi olacak. of of dert yüklendi bak şimdi bana da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir bakış açısı açtın bana =) çok haklısın kesinlikle katılıyorum.. güzel yorumun, güzel desteğin için çok teşekkür ederim, uzmanından bunları duymak insanı iyi hissettiriyor hele =) sen de içme sigara, vallahi ben denedim sadece derdime dert kattı :D :D
      çok sevgiler canım benim <3

      Sil
  16. Evrimmm geldi mi acaba diyerek tıkladım bloğuna bitanemm :) Yalnız olmadığını bilmeni istiyorum insan bazen o kadar koşuşturmacanın, derdin sıkıntının arasında buluyor ki kendini bir silkelenmeye kalksa yahu ben ne ara bu hale geldim diyebiliyor. Ama her şey içsel çözümleme ve ne istediğini bilmekten geçiyor. O sigara mevzusu son bir aydır içimi kemirdi 2016'nın kasımından beri ama dedim yapmayacaksın çünkü dert hafifletmekten çok her şeyin daha da ağır geldiğini düşünmeye teşvik ediyor. Umarım en güzel ve aşk dolu günler seninle olur Evrim'im çoook seviliyorsun <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğiiiiiiim!
      senin, sizlerin varlığınız öyle iyi geliyor ki anlatamam! kesinlikle öyle zaten hayat yeterince yorucu bir de dertler tasalar olunca insan bunalıma giriyor. ama benimki hem tatlı hem güzel hem dertli bir konu.. çok karışık :D
      kesinlikle katılıyorum söylediklerine de, amin bebeğim, güzel yorumun dileğin ve desteğin için çoook teşekkür ederim. kocaman sevgiler <3

      Sil
  17. Hangimiz planladığımızı uygulayabildik ki blogumuza dair. Ah şu sınavlar tüm enerjimizi emiyor. Ama yine de burdasın hoşgelmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah sorma .D her şey üst üste gleince sanırım insana da daral geliyor :D hoşbuldum canım, sağol yorumun için, kocaman sevgiler <3

      Sil
  18. doğal anlatımınız ve şık blogunuzu yeni keşfettim artık takipteyim bize de bekleriz
    https://hedefbodrum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, teşekkür ederim =) ben de sizi takibe aldım =)

      Sil
  19. Insan psikolojisine çok güzel değinmişsin.. Hayırlısı. . Zaten hayatımızda hep hayırlısı olur ;)

    YanıtlaSil
  20. Özledik tabii artik gitme hep yaz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kış bunalımından çıktım artık geldim Derya Ablacım, ben de sizleri çok özledim <3

      Sil

yorumlarınız benim için değerlidir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...